|
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| Trouwens zijn digicams toegestaan? Anders ga k wel ff wat loze plaatjes schieten:p |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Asperge
Trouwens zijn digicams toegestaan? Anders ga k wel ff wat loze plaatjes schieten:p |
alleen digicams van niet tiesto-ers:o :p |
|
|
| Tim81 |
Gebeurt het nog weleens dat je geen digicam mee naar binnen mag?! De laatste keer dat het problemen opleverde bij mij was 2 jaar geleden op Impulz... Ze doen trouwens nog wel bijna overal moeilijk over een digitale videocamera
BTW. Schrap mij maar van het lijstje voor vanavond... Helaas is emre ook afgehaakt! :( Nouja, er komt nog genoeg leuks deze maand!! |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Roger
alleen digicams van niet tiesto-ers:o :p |
STFU Armin slet:whip:
:p |
|
|
| SnuggLe |
Niet NOG meer cam's ... JP neemt die van hem ook al mee.
En besides, verwacht 0,0 aan lasers/lichten et cetera. Cocoon is niet echt een club ofzo. Dus denk dat je weinig aan je cam hebt. Ik laat hem ook lekker htuis. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Tim81
Gebeurt het nog weleens dat je geen digicam mee naar binnen mag?! De laatste keer dat het problemen opleverde bij mij was 2 jaar geleden op Impulz... Ze doen trouwens nog wel bijna overal moeilijk over een digitale videocamera
BTW. Schrap mij maar van het lijstje voor vanavond... Helaas is emre ook afgehaakt! :( Nouja, er komt nog genoeg leuks deze maand!! |
Afhakers! je hebt toch vrij morgen? je kent genoeg people daar! en gaat Boekweit ook niet dan? :eyes: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
en gaat Boekweit ook niet dan? :eyes: |
Nope! |
|
|
| jp |
| Kom kom niet zo verlegen ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by dj_spare
haha op een of andere manier denk ik dattie hem in je neQ gooit :p |
Hahaha! Lol Spare :p
En ik geloof ook niet dat ik deze keer me cammetje meeneem... We gaan wel gewoon allmeaal voor Jee toe daa Pee poseren :) |
|
|
| jp |
Jij bent m'n favoriete model dat weet je toch  |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hahaha! Lol Spare :p
En ik geloof ook niet dat ik deze keer me cammetje meeneem... We gaan wel gewoon allmeaal voor Jee toe daa Pee poseren :) |
Poseren oke, maar als hij nou weer als een gek 'zomaar' gaat schieten laat ik hem zijn cam opeten ;)
Ps. hoelaat is iedereen er? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ps. hoelaat is iedereen er? |
Dat weet je toch al van me schat :) |
|
|
|
|