return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 8)
View this Thread in Original format
Asperge
Trouwens zijn digicams toegestaan? Anders ga k wel ff wat loze plaatjes schieten:p
Roger
quote:
Originally posted by Asperge
Trouwens zijn digicams toegestaan? Anders ga k wel ff wat loze plaatjes schieten:p

alleen digicams van niet tiesto-ers:o :p
Tim81
Gebeurt het nog weleens dat je geen digicam mee naar binnen mag?! De laatste keer dat het problemen opleverde bij mij was 2 jaar geleden op Impulz... Ze doen trouwens nog wel bijna overal moeilijk over een digitale videocamera

BTW. Schrap mij maar van het lijstje voor vanavond... Helaas is emre ook afgehaakt! :( Nouja, er komt nog genoeg leuks deze maand!!
Asperge
quote:
Originally posted by Roger
alleen digicams van niet tiesto-ers:o :p

STFU Armin slet:whip:

:p
SnuggLe
Niet NOG meer cam's ... JP neemt die van hem ook al mee.
En besides, verwacht 0,0 aan lasers/lichten et cetera. Cocoon is niet echt een club ofzo. Dus denk dat je weinig aan je cam hebt. Ik laat hem ook lekker htuis.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Tim81
Gebeurt het nog weleens dat je geen digicam mee naar binnen mag?! De laatste keer dat het problemen opleverde bij mij was 2 jaar geleden op Impulz... Ze doen trouwens nog wel bijna overal moeilijk over een digitale videocamera

BTW. Schrap mij maar van het lijstje voor vanavond... Helaas is emre ook afgehaakt! :( Nouja, er komt nog genoeg leuks deze maand!!

Afhakers! je hebt toch vrij morgen? je kent genoeg people daar! en gaat Boekweit ook niet dan? :eyes:
Tim81
quote:
Originally posted by Partyhardy!
en gaat Boekweit ook niet dan? :eyes:

Nope!
jp
Kom kom niet zo verlegen ;)
eieregooie
quote:
Originally posted by dj_spare
haha op een of andere manier denk ik dattie hem in je neQ gooit :p

Hahaha! Lol Spare :p

En ik geloof ook niet dat ik deze keer me cammetje meeneem... We gaan wel gewoon allmeaal voor Jee toe daa Pee poseren :)
jp
Jij bent m'n favoriete model dat weet je toch

SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Hahaha! Lol Spare :p

En ik geloof ook niet dat ik deze keer me cammetje meeneem... We gaan wel gewoon allmeaal voor Jee toe daa Pee poseren :)

Poseren oke, maar als hij nou weer als een gek 'zomaar' gaat schieten laat ik hem zijn cam opeten ;)

Ps. hoelaat is iedereen er?
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ps. hoelaat is iedereen er?

Dat weet je toch al van me schat :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement