|
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Engeltje
Thijs... Vraagje, probeer je nu in Asperge zijn tepel te knijpen??? Waar ben je mee bezig? |
hahaha! Wij vroegen ons precies hetzelfde af!:p
Maar goed het was een erg gezellig avondje. Weer veel mensen gezien/gesproken.
Sander draaide erg lekker. Die openingsplaat van hem was super!
Al met al me goed vermaakt:D |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Engeltje
Thijs... Vraagje, probeer je nu in Asperge zijn tepel te knijpen??? Waar ben je mee bezig? |
:toothless :toothless :toothless |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Roger
Sasha - Xpander
|
In de Ricky Ryan Edit! echt vet om die nu eens in een club te horen! :cool: |
|
|
| eieregooie |
| Vond die wel aardig, maar komt toch niet in de buurt van t origineel voor mij :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Vond die wel aardig, maar komt toch niet in de buurt van t origineel voor mij :) |
Keer 2.... inderdaad.
Oh, en dat tepelknijpen doettie bij iedereen :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Engeltje
Thijs... Vraagje, probeer je nu in Asperge zijn tepel te knijpen??? Waar ben je mee bezig? |
Dat was daarvoor inderdaad... :p maar hier probeerde ik zijn POLO embleem van zijn shirt goed in beeld te brengen... :toothless |
|
|
| M_Peror |
Zooo mensjes... het was weer gezellie. Eerst ff loungen, die stoelen zitten veel te relaxt, dat is niet goed voor een mens! Voor je het weet verdraai je je schouder of kieper je bijna de verhoging af :)
Maar wat een goeie muziek gehoord zeg! Heel divers maar het meerendeel was errug gaaf. Die DJ die aan het draaien was toen we binnen kwamen (was dat nou Paul T.?) was verdomd lekker bezig, SnuggLe noemde al een paar van de beste platen. Mark van Dale was wel ok, niet geweldig maar ben er ook weer niet op afgenapt :) En Sander was weer fantastisch, begon een beetje club/groove-achtig en schoof pas later op richting progressive maar damn wat klonk dat allemaal lekker! :D Zelfs de DJ die de ondankbare taak had het laatste uurtje vol te draaien zette nog ff wat lekkers op zoals Till there was you, mooie afsluiter van de avond dacht ik zo.
Lache tent wel die Cocoon, jammer van het lage plafond, het iets te hippe publiek en de consumptieprijzen, maar wel intiem en leuk ingericht en over het geluid ook niet te klagen. Alleen die pipo van de belichting moest eens wat meer met z'n fikken van de strobo afblijven, werd er op een gegeven moment helemaal kierewiet van.
En Tijs en Onno jullie zijn net een kibbelend stelletje. "Hier links!" "Nee dan rij je om!" "Welnee is veel korter" "Ik zal je morgen wel ff laten zien hoever we om zijn gereden" Zucht. :p
Leuke foto's btw. :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Voor je het weet verdraai je je schouder of kieper je bijna de verhoging af
En Tijs en Onno jullie zijn net een kibbelend stelletje. "Hier links!" "Nee dan rij je om!" "Welnee is veel korter" "Ik zal je morgen wel ff laten zien hoever we om zijn gereden" Zucht. :p
|
Haha, ja daar lag het Engeltje dan bijna op de grond :p
Ik heb gewoon gelijk, rechtdoor was korter geweest! Ik wacht nog steeds op de bevestiging door Mappy.com van Onno :D |
|
|
| Roger |
| ik heb eigelijk wel zin in nog zo'n feestje, wat is er komende dinsdag te doen?:tongue2 |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Roger
ik heb eigelijk wel zin in nog zo'n feestje, wat is er komende dinsdag te doen?:tongue2 |
Volgens de agenda van partyflock niet zo veel... tenzij je naar Groningen wilt rijden voor Tiesto ;) |
|
|
| Roger |
Tiesto:nervous:
nee niet echt een optie:p palace vind ik ook iets te duur
is dat nogsteeds dat je zo'n stempelkaart krijgt daar en dat je aan het eind van de avond een berg geld kan afrekenen? |
|
|
| SnuggLe |
Zat net een of ander RTL4 programma te kijken, weet de naam zo effe niet meer, maar ze gaan dan altijd een stad bezoeken wat er te doen is. Dus nu waren ze in Den Haag....
...en ook in de Cocoon.
Ik weet nog dat op een gegeven moment die Joris Lutz (wat een sukkel is dat btw) in de Cocoon binnen kwam knallen met een camera, en ik dacht al van 'waar de is dat voor?'. Voor dat programma dus...
Geen bekenden gezien overigens. |
|
|
|
|