|
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Roger |
| ik maak me ook geen zorgen;) voor de andere mensen: neem die opblaaspop maar mee:p |
|
|
| jp |
| Oh nee he, die uitspraken van Jean slippen ook in m'n eigen taagebruik :nervous: |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by jp
Oh nee he, die uitspraken van Jean slippen ook in m'n eigen taagebruik :nervous: |
Fuk it! balen man weet je wel |
|
|
| eieregooie |
hmm
niet vergeten om me zwarte schoentjes aan te doen naar me werk morgen |
|
|
| jp |
| Er is een progressive mix met Jean samples, die moest Sander K maar eens gaan draaien :happy2: |
|
|
| Roger |
help! jean infiltreerd de prog scene:nervous:
zie het hm overgens nog best doen, als progressive ooit hip wordt onder de breezers |
|
|
| marciemarcs |
| Breezers die helemaal los gaan op een nieuwe Sasha plaat! Het moet niet gekker worden....:cool: |
|
|
| Asperge |
| Gewoon overhemdje en nette schoenen aan en dan maar hopen dat ik met mijn 19 jaar binnenkom:p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Asperge
Gewoon overhemdje en nette schoenen aan en dan maar hopen dat ik met mijn 19 jaar binnenkom:p |
Ja idd, ik heb nog een colaatje van je te goed :p |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja idd, ik heb nog een colaatje van je te goed :p |
Maak je maar geen zorgen die krijg je echt wel;) |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Asperge
Maak je maar geen zorgen die krijg je echt wel;) |
haha op een of andere manier denk ik dattie hem in je neQ gooit :p |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by dj_spare
haha op een of andere manier denk ik dattie hem in je neQ gooit :p |
:whip:
Ik heb er zin in:D |
|
|
|
|