return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 5)
View this Thread in Original format
M_Peror
quote:
Originally posted by eieregooie
ow ok, Cocoon dus :)

Das een goeie. Bijna bij de Catacomben voor de deur gestaan. :p
Wel jammer op zich, was wel nieuwsgierig naar de Catacomben, maar de Cocoon schijnt ook wel leuk te zijn (toch?)
eieregooie
Ben er nooit geweest op een feest, maar wel eens gewoon wat gedronken, was wel leuk :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by M_Peror
Das een goeie. Bijna bij de Catacomben voor de deur gestaan. :p
Wel jammer op zich, was wel nieuwsgierig naar de Catacomben, maar de Cocoon schijnt ook wel leuk te zijn (toch?)


Wel aardig, maar het is voornamelijk een ' kijk mij hip zijn' - tent. Drank is (was?) te duur, tis meer een lounge achtige tent. Denk dathet ook veel ' hippe ' mensen zijn morgen, en maybe minder voor de muziek. Het maakt het Mellow Moods publiek nl. meestal niet uit wie er draait, tis meer ons kent ons.

Maar wij brengen daar verandering in, als TA zijnde ;)
Tis zo klein dat iedereen elkaar morgen wel ziet, dus meeting is niet nodig :D

Maar toch jammer dat het niet in de Catacomben is
jp
Woensdag vrij dus ik zou hier heen kunnen :wtf:

En Tim je ken meedriven if you wil :o
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Woensdag vrij dus ik zou hier heen kunnen :wtf:

En Tim je ken meedriven if you wil :o


He lachen! :)
Als je je cam maar thuislaat dan :D
jp
Nee want dan ga ik aan de druks en dat is slegd
eieregooie
Dit wordt best gezellig gok ik zo :D Ik ben er alleen pas na 1en ivm werk...
marciemarcs
Ik heb gister met roger afgesproken om ook te komen, dus present :D
moogwai
Feestje zit nog steeds in de planning. Ik kan er binnen 1,5 uur zijn dus het is wel te doen met de OV. En misschien dat ik nog iemand mee krijg. Maar in ieder geval zat TA-ers, erg gezellig dus :)

En BaRTeZ het feestje duurt van 22.00 tot 4.00 las ik net in een mail.
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Dit wordt best gezellig gok ik zo :D Ik ben er alleen pas na 1en ivm werk...


Ja he, dat kan niet, schiet je wel even op dan!!

Neem aan dat Sander K. dan tot vier draait? Of van 22:00 tot 02:00..?
Hmm...dan maar geen alcohol. Ik ben er denk ik wel vroeg. Eerst van 21:00 tot 22:00 salsa-en :toothless

eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja he, dat kan niet, schiet je wel even op dan!!


Met een beetje geluk ben ik rond half 1 klaar... Dus kwart voor 1 in de Cocoon :D (maar vergeef me als het iets later wordt ;))
dj_spare
hmm, klinkt nog steeds interessant...

hoe oud moet je zijn om die toko in te kunnen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement