|
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Jep, zeker nice! Sander K. is me uitstekend bevallen de vorige keer en die Catacomben die staan ook al een tijdje op m'n to-do list :) Ben erg benieuwd. Voor de entree hoef je 't niet te laten en een keertje op dinsdagavond stappen lijkt me eigenlijk wel grappig.
Dusss... onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden, zijn wij wel van de partij denk ik! :D |
Top!
Ik ben er ook zeker bij! Zal wel 'gezellig' druk worden daar dan :D |
|
|
| Djeebie |
| Uitgerekend 4 mei moeten ze weer een tentamen plannen hoor :( Of ik moet in een keer doorgaan vanaf de afterparty...:eek: :toothless |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Uitgerekend 4 mei moeten ze weer een tentamen plannen hoor :( Of ik moet in een keer doorgaan vanaf de afterparty...:eek: :toothless |
same prob hier :( |
|
|
| SnuggLe |
| Ook al moet ik de dag erna 'gewoon' om half 8 / 8 uur werken, ik ben er ook wel bij. Effe kijken of ik nog iemand meekrijg, maar zo niet, dan pech, dan maar effe lekker in mijn eentje. |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by tijs08
Top!
Ik ben er ook zeker bij! Zal wel 'gezellig' druk worden daar dan :D |
als t weer net zo gezellig wordt als laatst bij ozgur..:D ga hier wel ff serieus over nadenken, geloof zelfs dak de dag erna vrij heb! |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by djdavid
als t weer net zo gezellig wordt als laatst bij ozgur..:D ga hier wel ff serieus over nadenken, geloof zelfs dak de dag erna vrij heb! |
gaan we zeker, want dan heb ik vakantie;) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by djdavid
als t weer net zo gezellig wordt als laatst bij ozgur..:D ga hier wel ff serieus over nadenken, geloof zelfs dak de dag erna vrij heb! |
Op een dinsdag stappen is nooit verkeerd, misschien dat ik eens de moeite neemt om eens naar Sander Kleinenberg te gaan. In ieder geval betere muziek als bij het 10-fustenfeest he David :p |
|
|
| justin q |
| Ben hier ook wel 99% zeker te vinden... Duurt dit tot 04:00 uur? of gewoon 2 uur? |
|
|
| Asperge |
| Ik ben er ook bij, mits ik die tent kan vinden, maar dat zien we tegen die tijd wel:) |
|
|
| Glaniskanis |
Ik weet het nog niet of ik erbij ben... maar lijkt me wel enorm vet!
Dus misschien kom ik dan wel weer die kant uit :)
ff kijken hoe dat zit met school enzo |
|
|
| justin q |
| quote: | Originally posted by M_Peror
En die Catacomben die staan ook al een tijdje op m'n to-do list :) Ben erg benieuwd.
D |
De 'Intiem' feesten in de Catacomben zijn ook een aanrader..:)
Met dj's als Matthew Dekay en Ozgur Can zijn de Catacomben al aardig op proef gesteld de afgelopen maanden...
Check www.intiem-event.nl voor wat foto impressies van Matthew Dekay, Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's en Ozgur Can 'in action' in de Catacomben.. |
|
|
| emre |
| NLTA meeting in de maak :wtf: |
|
|
|
|