|
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hehe, ik geloof dat ik ook verwacht wordt :p :D |
Gezellig! :D
| quote: | Originally posted by Asperge
3 MEI
SANDER KLEINENBERG (SOLO)
NB: THIS EDITION WILL BE HELD IN CLUB COCOON
AND LASTS UNTIL 4AM!
:) |
Hmm..wel jammer dat het in de Cocoon is, de catacomben zijn toch iets vetter, maarja.... 4 uur, hmm.. moet om 8 uur weer werken. ACh ja, ligt eraan hoe gezellig het is! |
|
|
| eieregooie |
| ow ok, Cocoon dus :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Tis definitief....ik ga niet.....kan geen vrij krijgen woensdag en ik gaat ook niet doorbikkelen.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Tis definitief....ik ga niet.....kan geen vrij krijgen woensdag en ik gaat ook niet doorbikkelen.... |
Jammer..
Ik heb hetzelfde, maar ga maar wel eens doorbikkelen. Maar 1 dagje, donderdag weer uitslapen. |
|
|
| Roger |
| ik blijk ook ineens te gaan:p een keer op dinsdag stappen is ook wel weer eens wat anders:) |
|
|
| SnuggLe |
Oke wie zijn hier nu allemaal bij?
- Roger
- SnuggLe
- Tim81 (?)
- Matthijs
- Tijs08
- Engeltje
- M_Peror
- Eieregooie
- DJ David
- ChooChoo
- Asperge
- Justin Q
- Emre (?)
- Glaniskanis (?)
- Partyhardy (?)
- Moogwai (?)
Aanmerkingen / aanvullingen?
Flinke opkomst voor een dinsdag, gezellig! :) |
|
|
| magrec |
| ik moet woensdag werken :( |
|
|
| SnuggLe |
| Ik ook, gewoon komen man! ;) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ook, gewoon komen man! ;) |
jah jij hoeft niet 2 uur terug met de trein....;)
Ik moet gewoon ff werken geld heb ik hard nodig op het moment. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
jah jij hoeft niet 2 uur terug met de trein....;)
Ik moet gewoon ff werken geld heb ik hard nodig op het moment. |
Touche :) Je hebt helemaal gelijk hoor!
Geld is ook belangrijk! |
|
|
| BaRTeZ |
hoelaat begint het? Nog steeds om 22:00 uur? of nu om 00:00?
En hoe zit het met de min. leeftijd? 23+? :( |
|
|
| Tim81 |
| Het begint er steeds meer op te lijken dat het erg moeizaam gaat worden om hier bij te zijn... De een (werk) na de ander (moe) haakt af, dus mijn hoop is nu volledig op emre gevestigd ;)! |
|
|
|
|