return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 4)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Hehe, ik geloof dat ik ook verwacht wordt :p :D


Gezellig! :D

quote:
Originally posted by Asperge
3 MEI
SANDER KLEINENBERG (SOLO)
NB: THIS EDITION WILL BE HELD IN CLUB COCOON
AND LASTS UNTIL 4AM!



:)


Hmm..wel jammer dat het in de Cocoon is, de catacomben zijn toch iets vetter, maarja.... 4 uur, hmm.. moet om 8 uur weer werken. ACh ja, ligt eraan hoe gezellig het is!
eieregooie
ow ok, Cocoon dus :)
MaGiK54
Tis definitief....ik ga niet.....kan geen vrij krijgen woensdag en ik gaat ook niet doorbikkelen....
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Tis definitief....ik ga niet.....kan geen vrij krijgen woensdag en ik gaat ook niet doorbikkelen....


Jammer..
Ik heb hetzelfde, maar ga maar wel eens doorbikkelen. Maar 1 dagje, donderdag weer uitslapen.
Roger
ik blijk ook ineens te gaan:p een keer op dinsdag stappen is ook wel weer eens wat anders:)
SnuggLe
Oke wie zijn hier nu allemaal bij?


  1. Roger
  2. SnuggLe
  3. Tim81 (?)
  4. Matthijs
  5. Tijs08
  6. Engeltje
  7. M_Peror
  8. Eieregooie
  9. DJ David
  10. ChooChoo
  11. Asperge
  12. Justin Q
  13. Emre (?)
  14. Glaniskanis (?)
  15. Partyhardy (?)
  16. Moogwai (?)


Aanmerkingen / aanvullingen?

Flinke opkomst voor een dinsdag, gezellig! :)
magrec
ik moet woensdag werken :(
SnuggLe
Ik ook, gewoon komen man! ;)
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ook, gewoon komen man! ;)


jah jij hoeft niet 2 uur terug met de trein....;)
Ik moet gewoon ff werken geld heb ik hard nodig op het moment.
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
jah jij hoeft niet 2 uur terug met de trein....;)
Ik moet gewoon ff werken geld heb ik hard nodig op het moment.


Touche :) Je hebt helemaal gelijk hoor!
Geld is ook belangrijk!

BaRTeZ
hoelaat begint het? Nog steeds om 22:00 uur? of nu om 00:00?

En hoe zit het met de min. leeftijd? 23+? :(
Tim81
Het begint er steeds meer op te lijken dat het erg moeizaam gaat worden om hier bij te zijn... De een (werk) na de ander (moe) haakt af, dus mijn hoop is nu volledig op emre gevestigd ;)!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement