|
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Jordi Bouman |
| Dus ik heb toch nog wat gemist snuggle en onno??? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jordi Bouman
Dus ik heb toch nog wat gemist snuggle en onno??? |
Ja, de dansvloer.
Je stond allen maar een beetje te kijken apekop! :p
Sander begon om half 2... |
|
|
| Tim81 |
Half 2 pas... ik dacht dat hij van 0.00 tot 4.00 uur zou draaien?!
Wel een mooie dinsdagnacht gehad dus allemaal!?!? |
|
|
| Engeltje |
| quote: | Originally posted by Tim81
Half 2 pas... ik dacht dat hij van 0.00 tot 4.00 uur zou draaien?!
Wel een mooie dinsdagnacht gehad dus allemaal!?!? |
Dat dachten er wel meer :toothless...
Heerlijk nachtje gehad!
Enne Thijs, ben weer vergeten hoe die plaat heette... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Engeltje
Dat dachten er wel meer :toothless...
Heerlijk nachtje gehad!
Enne Tijs, ben weer vergeten hoe die plaat heette... |
Die plaat heet The Killers - Mr Brightside (Jaques Le Cont Remix) :eyespop: :crazy:
ing vette plaat... zeker als je hem de gehele 9 minuten uit laat lopen!!! Wat een vette set van Sander... de laatste 70 minuten dan iig! Heerlijk om te horen dat Sander ook zo'n waanzinnige fan is van Gabriel & Dresden :p
Was erg gezellig allen! En Engeltje Thanks for driving!!
Grtz
Tijs en Onno
ps thanks voor die Lost Language titel Roger! was krap maar gezellig! :thepirate |
|
|
| moogwai |
Ben ook weer wakker, was om half zeven thuis :D
Echt een leuk feestje, zeker boven verwachting!
Was erg gezellig met de vele TA-ers, en het geluid was ook erg goed
dus heb me op en top vermaakt! :eyespop:
Vond Sander Kleinenberg erg goed draaien, vooral het Gabriel & Dresden gehalte natuurlijk :D Alleen jammer dat hij zo "kort" draaide, Mark van Dale was niet echt mijn ding. En Tijs post nog ff wat ID-s, Sander openingsplaat bijvoorbeeld, die was ook super!
| quote: | Originally posted by Roger
ik wil nog wel even klagen dat het er in de cocoon zo f*cking laag was:whip: je kan er niet eens een beetje springen of je hebt al een lamp in je hoofd:wtf: |
Moet je ook maar niet zo lang zijn :p |
|
|
| Engeltje |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Die plaat heet The Killers - Mr Brightside (Jaques Le Cont Remix) :eyespop: :crazy:
ing vette plaat... zeker als je hem de gehele 9 minuten uit laat lopen!!! Wat een vette set van Sander... de laatste 70 minuten dan iig! Heerlijk om te horen dat Sander ook zo'n waanzinnige fan is van Gabriel & Dresden :p
Was erg gezellig allen! En Engeltje Thanks for driving!!
Grtz
Tijs en Onno
ps thanks voor die Lost Language titel Roger! was krap maar gezellig! :thepirate |
Thanx, die bedoelde ik :crazy: !!! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by moogwai
Vond Sander Kleinenberg erg goed draaien, vooral het Gabriel & Dresden gehalte natuurlijk :D Alleen jammer dat hij zo "kort" draaide, Mark van Dale was niet echt mijn ding. En Tijs post nog ff wat ID-s, Sander openingsplaat bijvoorbeeld, die was ook super!
|
Opener van Sander was: CSSK Vs Howard Jones - Things Can Only Get Better (Remix)
Verder draaide hij ook nog Max Graham - Automatic Weapon
En hij sloot af met een waanzinnige breakbeat tune gevolgd door een iets mindere breaks remix van Kiss (Prince) en daarna als laatste een onwijs harde tune ala Ingrosso met vette bassgitaar!
:p
| quote: | Originally posted by Engeltje
Thanx, die bedoelde ik !!!
|
no prob! enjoy it :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Die plaat heet The Killers - Mr Brightside (Jaques Le Cont Remix) :eyespop: :crazy: |
Die zocht ik idd ook! Zoooooo vette plaat!!! |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En roger: je moet ook niet zoveel springen! Al waren er mensen die nog veeeeel erger ADHD waren (ja, zelfs nog 10x erger dan Onno de springkoning)
|
ach kom op zeg! je zou toch wel een beetje uit je dak moeten kunne gaan op een dinsdag avond.. en als je dan al meteen ADHD hebt moet je echt eens wat vaker naar trance feestjes gaan! of juist niet:p
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ps thanks voor die Lost Language titel Roger! was krap maar gezellig! :thepirate |
geen dank:) |
|
|
| SnuggLe |
Maar een verslag van de avond: Ik heb me prima vermaakt! Gezellig zitten praten eerst met Roger, Maarten en Marijke (en mijn schouder verdraaid zo ongeveer... :D) en daarna lekker de dansvloer op gegaan. Veel bekenden van TA maar ook daarbuiten.
De Cocoon is wel een leuke tent, maar je kon goed merken dat het nog steeds een 'kijk mij hip zijn'-tent was. Rond 2 uur was het ook ineens een stuk rustiger. Veel mensen die dus niet kwamen voor Sander K. Het gehalte mooie dames was overigens hoog... Al snapte sommige mensen hier niet wat 'sjans hebben' betekent ;)
Mark Van Dale (en andere kerel...naam weet ik niet) draaide goed. De eerste dj, niet Mark, draaide Out of Space, maar ook die vette remix van Shout, Shout, Let it all out. Leuk begin.
Half 2 begon Sander dus, die Magik en JP vlgensmij gemist hebben. De dansvloer stond toen wel redelijk vol, en heb eigenlijk naast veel gegaap (he Marijke? ;)) al mijn energie eruit gedanst. Leuk zitten ouwehoeren met Onno (evelineeeee) en Tijs (hobie & salsa :p), was wel gezellig! Asperge btw, wat had jij op? Of ben je altijd zo ADHD? Best irritant :toothless:
Sander draaide clubby, maar ook sleazy en wat steviger. Rond 3 uur ben ik er maar vandoor gegaan, onder Xpander :D S'ochtends om half 8 ging de wekker alweer namelijk.... Dat was wel vroeg.
Oh Maarten, ik zou nog dat nummer voor je zoeken! Hij staat op Work 10 van Erick-E! Krijg je straks Maarten :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Die zocht ik idd ook! Zoooooo vette plaat!!! |
http://www.bangbangrecords.com/description.asp?ID=3737
| quote: |
Mr Brightside
I'm coming out of my cage
And I've been doing just fine
Gotta gotta be down
Because I want it all
It started out with a kiss
How did it end up like this
It was only a kiss, it was only a kiss
Now I'm falling asleep
And she's calling a cab
While he's having a smoke
And she's taking a drag
Now they're going to bed
And my stomach is sick
And it's all in my head
But she's touching his-chest
Now, he takes off her dress
Now, let me go
I just can't look its killing me
And taking control
Jealousy, turning saints into the sea
Swimming through sick lullabies
Choking on your alibis
But it's just the price I pay
Destiny is calling me
Open up my eager eyes
'Cause I'm Mr Brightside
I'm coming out of my cage
And I've been doing just fine
Gotta gotta be down
Because I want it all
It started out with a kiss
How did it end up like this
It was only a kiss, it was only a kiss
Now I'm falling asleep
And she's calling a cab
While he's having a smoke
And she's taking a drag
Now they're going to bed
And my stomach is sick
And it's all in my head
But she's touching his-chest
Now, he takes off her dress
Now, let me go
Cause I just can't look its killing me
And taking control
Jealousy, turning saints into the sea
Swimming through sick lullabies
Choking on your alibis
But it's just the price I pay
Destiny is calling me
Open up my eager eyes
'Cause I'm Mr Brightside
I never...
I never...
I never...
|
Het nummer dat Maarten en ik zochten is een klassieker, met de text: Feel the music, in your soul..... feel the rhythm, trough your soul (/take control).....
Een ontzettende vrouwenstem zingt dat. Geweldige plaat. Straks weet ik de titel wel. |
|
|
|
|