return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 13)
View this Thread in Original format
Roger
quote:
Originally posted by Asperge
Ik claimde dat ook niet, ik stelde een vraag...

(geven ze nu al geen begrijpend lezen meer op de havo:toothless )


au!

maar waar is dat vraagteken dan? he? he? he?:p
Asperge
[QUOTE]Originally posted by Roger
au!

maar waar is dat vraagteken dan? he? he? he?:p [/QUOTE

Die zat verstopt achter de :D smilie:toocool:
Roger
komt ie dan he :nervous:

http://s47.yousendit.com/ d.aspx?id=0VBNYP5LADI3G1WQ2ZI4AG1O0E
basvh
wat was het ook al weer???

Trance Addict doesnt support filesharing.


:D :D :D
Roger
ohh damn vergeten:whip: :D nou de bestelling is ook al gemaakt overgens:)

en het is allemaal bram zn schuld:o:p
djdavid
zo... GAAP.... ben eindelijk wakker ;)

erg gezellig en vermakelijk avondje den haag!! alleen jmr dat SK wat later dan verwacht ten tonele kwam. wel apart trouwens om die mc-gozer mc paul-t in t begin achter de decks stond. en ons aller mark de vandaal had nou ook weer niet gehoeven, alhoewel ie wel wat aardige plaatjes wist te draaien...

om de feestweek compleet te maken gaan we vanavond nog maar ff langs in club panama met oa nic fanciulli en remy:D :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Roger
komt ie dan he :nervous:

http://s47.yousendit.com/ d.aspx?id=0VBNYP5LADI3G1WQ2ZI4AG1O0E


Ik vind hem eerlijk gezegd echt he-le-maal niets. Zang is mwoah en het nummer bestaat echt uit alleen maar zang....Niet mijn ding.
eieregooie
Er is ook een dub ;)

ROFL Die Lindberg mixen ervan zijn echt slecht! Om over de versie van Killer Vission maar niet te spreken :toothless
moogwai
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Die plaat heet The Killers - Mr Brightside (Jaques Le Cont Remix) :eyespop: :crazy:


Heb 'm nu op staan. Zeer vette plaat :eyespop: :crazy: :eyes:

quote:
Originally posted by tijs08
Verder draaide hij ook nog Max Graham - Automatic Weapon


Wat een topplaat op de dansvloer zeg! Sander draaide ook een erg vette remix van Pump Up The Jam en nog een remix van Danzel - Pump It Up :eek: :p
eieregooie
quote:
Originally posted by moogwai
Danzel - Pump It Up :eek: :p


Ah ja, toen kwam ik net binnen... Leuke binnenkomer :)

Engeltje
quote:
Originally posted by Asperge
PICS OR STFU



Wat TA's:)


Thijs... Vraagje, probeer je nu in Asperge zijn tepel te knijpen??? Waar ben je mee bezig?
eieregooie
ROFL :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Privacy Statement