|
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Roger |
| quote: | Originally posted by Asperge
Ik claimde dat ook niet, ik stelde een vraag...
(geven ze nu al geen begrijpend lezen meer op de havo:toothless ) |
au!
maar waar is dat vraagteken dan? he? he? he?:p |
|
|
| Asperge |
[QUOTE]Originally posted by Roger
au!
maar waar is dat vraagteken dan? he? he? he?:p [/QUOTE
Die zat verstopt achter de :D smilie:toocool: |
|
|
| basvh |
wat was het ook al weer???
Trance Addict doesnt support filesharing.
:D :D :D |
|
|
| Roger |
ohh damn vergeten:whip: :D nou de bestelling is ook al gemaakt overgens:)
en het is allemaal bram zn schuld:o:p |
|
|
| djdavid |
zo... GAAP.... ben eindelijk wakker ;)
erg gezellig en vermakelijk avondje den haag!! alleen jmr dat SK wat later dan verwacht ten tonele kwam. wel apart trouwens om die mc-gozer mc paul-t in t begin achter de decks stond. en ons aller mark de vandaal had nou ook weer niet gehoeven, alhoewel ie wel wat aardige plaatjes wist te draaien...
om de feestweek compleet te maken gaan we vanavond nog maar ff langs in club panama met oa nic fanciulli en remy:D :D |
|
|
| SnuggLe |
Ik vind hem eerlijk gezegd echt he-le-maal niets. Zang is mwoah en het nummer bestaat echt uit alleen maar zang....Niet mijn ding. |
|
|
| eieregooie |
Er is ook een dub ;)
ROFL Die Lindberg mixen ervan zijn echt slecht! Om over de versie van Killer Vission maar niet te spreken :toothless |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Die plaat heet The Killers - Mr Brightside (Jaques Le Cont Remix) :eyespop: :crazy:
|
Heb 'm nu op staan. Zeer vette plaat :eyespop: :crazy: :eyes:
| quote: | Originally posted by tijs08
Verder draaide hij ook nog Max Graham - Automatic Weapon
|
Wat een topplaat op de dansvloer zeg! Sander draaide ook een erg vette remix van Pump Up The Jam en nog een remix van Danzel - Pump It Up :eek: :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by moogwai
Danzel - Pump It Up :eek: :p |
Ah ja, toen kwam ik net binnen... Leuke binnenkomer :) |
|
|
| Engeltje |
| quote: | Originally posted by Asperge
PICS OR STFU

Wat TA's:)
|
Thijs... Vraagje, probeer je nu in Asperge zijn tepel te knijpen??? Waar ben je mee bezig? |
|
|
| eieregooie |
| ROFL :toothless |
|
|
|
|