return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 12)
View this Thread in Original format
Asperge
Zo dat was me het feestje wel, goede sfeer, lekkere muziek en relaxt publiek!

Ik was rond 2315 binnen toen net Cut&Run werd gedraaid, lekkere binnenkomer:D

Naast wat biertjes had ik niets bijzonders op, ik ben altijd zo ADHD:p :D Vooral bij Say Hello werd ik gek, echt zo gave plaat, helemaal los:p

Ik ben het zowaar met Roger eens dat het echt vet laag is daar, ben een aantal keer tegen een lamp aangesprongen:p Bedankt voor het biertje nog;)

Die remix van Mr. Brightside is echt zo goddelijk vet:eyespop: , die had ik al een aantal keer voorbij horen komen in een deep dish set, echt vet mooie euforische plaat! Ik vond die remix van Prince - Kiss ook erg gaaf!

En Ei hoe smaakte je welverdiende colaatje:p die ik aan het halen was toen expander ingemixt werd!

Fotos komen er zo aan en ben ik nu officieel springkoning:D
Roger
quote:
Originally posted by Asperge
Fotos komen er zo aan en ben ik nu officieel springkoning:D


laten we het maar op springnicht houden, je bent nog altijd een tiesto fan:toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by Roger
laten we het maar op springnicht houden, je bent nog altijd een tiesto fan:toothless


Dat was er aan af te zien ;)
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
http://www.bangbangrecords.com/description.asp?ID=3737


Thx! Alleen de bestelling was al geplaatst :D


quote:
Originally posted by Asperge
En Ei hoe smaakte je welverdiende colaatje:p die ik aan het halen was toen expander ingemixt werd!


Hij was heerlijk! Thx ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Thx! Alleen de bestelling was al geplaatst :D


Ik ken het nr niet eens, kan iemand hem op Yousendit.com gooien??
Asperge
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat was er aan af te zien ;)


PICS OR STFU


FF loungen bij binnenkomst he Technology, die hier nooit meer komt:p


Houd je niet van foto's Bram:haha:


Mark van Dale


Wat TA's:)


Sandertje:p

Meer foto's op www.appics.tk
:)
Roger
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ken het nr niet eens, kan iemand hem op Yousendit.com gooien??


je kan ook luisteren op die site:p
techno:logy
techno:logy is teringlauw:cool:
Asperge
quote:
Originally posted by techno:logy
techno:logy is teringlauw:cool:


Ga je nu vaker hier wat posten slet:p


quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ken het nr niet eens, kan iemand hem op Yousendit.com gooien??


Je doet je avatar eer aan:haha:


quote:
Originally posted by Roger
laten we het maar op springnicht houden, je bent nog altijd een tiesto fan:toothless


Lol zegt iemand met een Armada/Armin sig:toothless
SnuggLe
Gooi die betreffende mix nou maar op Yousendit.com :D
Geen onzin, gooien dat ding :D

En ik hou niet van foto's, klopt. Alleen als ik er voor poseer :D

Roger
quote:
Originally posted by Asperge
Lol zegt iemand met een Armada/Armin sig:toothless


ik noem mezelf ook geen springkoning;) ik geef gewoon alle eer aan onno over ookal was ie zich aan het inhouden in die loungebar:D
Asperge
quote:
Originally posted by Roger
ik noem mezelf ook geen springkoning;) ik geef gewoon alle eer aan onno over ookal was ie zich aan het inhouden in die loungebar:D


Ik claimde dat ook niet, ik stelde een vraag...

(geven ze nu al geen begrijpend lezen meer op de havo:toothless )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Privacy Statement