|
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
Zo dat was me het feestje wel, goede sfeer, lekkere muziek en relaxt publiek!
Ik was rond 2315 binnen toen net Cut&Run werd gedraaid, lekkere binnenkomer:D
Naast wat biertjes had ik niets bijzonders op, ik ben altijd zo ADHD:p :D Vooral bij Say Hello werd ik gek, echt zo gave plaat, helemaal los:p
Ik ben het zowaar met Roger eens dat het echt vet laag is daar, ben een aantal keer tegen een lamp aangesprongen:p Bedankt voor het biertje nog;)
Die remix van Mr. Brightside is echt zo goddelijk vet:eyespop: , die had ik al een aantal keer voorbij horen komen in een deep dish set, echt vet mooie euforische plaat! Ik vond die remix van Prince - Kiss ook erg gaaf!
En Ei hoe smaakte je welverdiende colaatje:p die ik aan het halen was toen expander ingemixt werd!
Fotos komen er zo aan en ben ik nu officieel springkoning:D |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Asperge
Fotos komen er zo aan en ben ik nu officieel springkoning:D |
laten we het maar op springnicht houden, je bent nog altijd een tiesto fan:toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Roger
laten we het maar op springnicht houden, je bent nog altijd een tiesto fan:toothless |
Dat was er aan af te zien ;) |
|
|
| eieregooie |
Thx! Alleen de bestelling was al geplaatst :D
| quote: | Originally posted by Asperge
En Ei hoe smaakte je welverdiende colaatje:p die ik aan het halen was toen expander ingemixt werd! |
Hij was heerlijk! Thx ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Thx! Alleen de bestelling was al geplaatst :D
|
Ik ken het nr niet eens, kan iemand hem op Yousendit.com gooien?? |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat was er aan af te zien ;) |
PICS OR STFU

FF loungen bij binnenkomst he Technology, die hier nooit meer komt:p

Houd je niet van foto's Bram:haha:

Mark van Dale

Wat TA's:)

Sandertje:p
Meer foto's op www.appics.tk
:) |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ken het nr niet eens, kan iemand hem op Yousendit.com gooien?? |
je kan ook luisteren op die site:p |
|
|
| techno:logy |
| techno:logy is teringlauw:cool: |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by techno:logy
techno:logy is teringlauw:cool: |
Ga je nu vaker hier wat posten slet:p
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ken het nr niet eens, kan iemand hem op Yousendit.com gooien?? |
Je doet je avatar eer aan:haha:
| quote: | Originally posted by Roger
laten we het maar op springnicht houden, je bent nog altijd een tiesto fan:toothless |
Lol zegt iemand met een Armada/Armin sig:toothless |
|
|
| SnuggLe |
Gooi die betreffende mix nou maar op Yousendit.com :D
Geen onzin, gooien dat ding :D
En ik hou niet van foto's, klopt. Alleen als ik er voor poseer :D |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Asperge
Lol zegt iemand met een Armada/Armin sig:toothless |
ik noem mezelf ook geen springkoning;) ik geef gewoon alle eer aan onno over ookal was ie zich aan het inhouden in die loungebar:D |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Roger
ik noem mezelf ook geen springkoning;) ik geef gewoon alle eer aan onno over ookal was ie zich aan het inhouden in die loungebar:D |
Ik claimde dat ook niet, ik stelde een vraag...
(geven ze nu al geen begrijpend lezen meer op de havo:toothless ) |
|
|
|
|