return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Tiesto på Viking Line den 18e maj
View this Thread in Original format
Versace
LUGN!!!

Det är bara rykten jag hört, något som jag vill få bekräftat först av kunniga här..

så är det sant eller ej?
SteveTranz4ever
Jag har fått det bekräftat från 2 håll. Daniey har redan bokat hytt som jag åker med i.
Är nån reklam kryss/jippo med Philip Morris så det är väl dom tillsammans med Viking Line som arrar.
Lyssna på det här Gudrun... 20 för tjejer, 23 för killar !
Man får hoppas Vikings vakter är snällare än vanligt men sånt tänker dom nog inte på, snarare tvärt om, vi är farliga räjvare, dom är hårda ! :(
Aendy
Låter som läge att ansöka om semester till den 18:e redan imorgon!
Cube
23 för killar?! Jisses.. Nu när man har fyllt 20 så ska dom höja till 23 :/
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Cube
23 för killar?! Jisses.. Nu när man har fyllt 20 så ska dom höja till 23 :/

vi sitter i samma båt kompis :toothless

*kollar almanackan för säkerthets skull*

nej idag är inte 1 april... fasen stämmer verkligen detta?:eek:
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Lyssna på det här Gudrun... 20 för tjejer, 23 för killar !
Man får hoppas Vikings vakter är snällare än vanligt men sånt tänker dom nog inte på, snarare tvärt om, vi är farliga räjvare, dom är hårda ! :(

23 för killar? fy fan...hoppas det är det året man fyller...:o
ScuL
LOL det har ett fördel att vara gammal :eek: (är 23) :o
tror att upplevelsen hos vikingline blir sämre än hos mondaybar faktiskt
SWE_TRANCE
Har bokat 2 A-hytter också :)
Laszlo
Var det inte något snack om att det bara fanns små dansgolv på Viking Lines färjor? Blir det inte en fest i Monday Bars kaliber så vet jag inte om det är så mycket att hänga i granen - kanske bättre att spara pengarna och åka till Malmö och se Özgür istället...Tiësto är ju något överhypad men det visste vi ju redan :) Özzie slår ju Tiësto på fingrarna vad det gäller låtval, mixningsteknik och what not så det bara sjunger om det...för att inte tala om produktionsmässigt med det han levererar....njae...Tiësto i all ära, men det blir nog Malmö för egen del :)
SteveTranz4ever
Det finns ju 2 golv på Cinderella... ett stort där mogendansen brukar vara med liveband osv.
Sen finns det ett annat mindre nattklubbsgolv, i det DJ båset får de knappt plats ett par vinylspelare. Det stora golvet är ganska mycket större än det största på Festival.
Det jag är mest tveksam över är att det kan kanske inte vara så att det är en van clubarrangör utan mer ett reklam jippo. Jag ska inte säga för mycket för jag vet inte men när man hör Philip Morris & Viking Line... hmmm... vet inte. Får vänta och se.
Sen att Viking Line som sådant fungerar lite annorlunda än Silja i regler och sånt är en annan sak. MondayBar (vad jag tror) har kommit överens med Silja att vissa undantag ska göras och det har ju fungerat bra, rutin från MB där. Detta tror jag inte Philip Morris vet om, ja att vi är bra folk och denna båten är ju inte uttalad enbart uthyrd såsom MBs kryssar, iom det så kan ju MB sätta sina egna regler.

Som sagt... får vänta och se !!!

staz
sunkigt om tiesto hört talas om mb's kryssar o misstar denna för en sån,, så kommere käringar med käpp och ber tiesto sänka mitt i setet och vakter som säger åt folket att hoppa mindre för det skakar i taket för resenärerna på undre plan. :p

fan vem bokar tiesto bara sådär,, tror att rutinen siljas personal har är till stor stor hjälp för att ett liknande arrangemang skall gå smidigt till och stämningen vara på topp.
ssställer mig hyfsat skeptisk till detta.
Laszlo
STERBINSZKY SKA SPELA PÅ KRYSSNINGEN!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

(uppenbarligen...) Jag avgudar den jävlen...har propagerat i åratal för att få hit honom till sverige, och så har de satt 23-årsgräns på kryssningen de jävla f******a. :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: Jag gråter blod... :( :( :( :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement