return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
[10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo
View this Thread in Original format
SnuggLe
Wel een eigen topic waard dacht ik zo.... in de agenda van Hernan Cattaneo, german b-film pornstar, staat dat hij op 10 juni (een vrijdag) op Earth draait.

Melkweg... Panama...... who cares, hij is in ieder geval voor Dance Valley al in NL! :) Denk dat velen hier dat wel leuk gaan vinden!

SnuggLe
Bouma-Bros
Lekker. :D

Zag ook ergens op een forum dat Sasha ergens in Juni in Panama staat. Iemand daar al meer info over? :toocool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Lekker. :D

Zag ook ergens op een forum dat Sasha ergens in Juni in Panama staat. Iemand daar al meer info over? :toocool:


Waaaaaaaaaaaaaaaaaaa meer meer meer meer meer! :D :D
Welk forum?
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by SnuggLe
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaa meer meer meer meer meer! :D :D
Welk forum?


There you go: :D

http://www.dancelinx.com/DLX/forum/info.asp?id=1554402

Er staat dat ie ergens in de komende 10 weken komt. Mei programmering is al bekend voor Panama dus ik neem aan dat het dan Juni wordt..... :tongue3
Glaniskanis
goed nieuws goed nieuws!!
en Sasha helemaal goed nieuws

Heb ff die lijst bekeken van Panama ook... wedden dat Armand van Helden een pallet met mooie vrouwen aantrekt
Ook wel interessant om heen te gaan dus :D

Nu nog ff w88 tot Onno dit leest van Hernan... dan zullen de koning-smilies niet achterwege blijven denk ik :D
Disney
Vette !
SnuggLe
quote:
Originally posted by Glaniskanis

Nu nog ff w88 tot Onno dit leest van Hernan... dan zullen de koning-smilies niet achterwege blijven denk ik :D


Hhahaha die valt flauw! EN Sasha EN Hernan in 1 maand...dat is teveel voor die jongen.

Maarja, hoe hard dat bericht op Dancelinx is, is ook maar de vraag...
magrec
Nice hernan :D
tijs08
quote:
Originally posted by Glaniskanis
goed nieuws goed nieuws!!
en Sasha helemaal goed nieuws

Heb ff die lijst bekeken van Panama ook... wedden dat Armand van Helden een pallet met mooie vrouwen aantrekt
Ook wel interessant om heen te gaan dus :D

Nu nog ff w88 tot Onno dit leest van Hernan... dan zullen de koning-smilies niet achterwege blijven denk ik :D


Hahaha inderdaad! Mag 'ik' alvast even dan... :eyespop: :crazy: :eyespop: :p

Vette geruchten zeg! Hopen dat ze waar zijn natuurlijk... word ene mooie maand dan Juni! :cool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08

Vette geruchten zeg! Hopen dat ze waar zijn natuurlijk... word ene mooie maand dan Juni! :cool:


11 juni is ook een Everybody, schijnt. Maar mij werd toen verteld dat dat alleen Sander K. zou zijn. Zou het dan toch..... met Sasha zijn misschien in de Panama?? :eyespop: :eyespop: Zou 100x beter zijn als het in het Paard zou zijn, maarja....

Maar ik dacht dat Juni altijd zo rustig was, ivm de stilte voor de storm, de festivals.

Er moet ook nog een Nachttempel feest komen in het Paard van Troje, omdat ze dankzij ons die wedstrijd gewonnen hebben ;)

joesterizor
HERNAN :cool: :cool: :cool:
beste set ooit gehoord was van hem de vorige keer op earth.. die kerel is echt geniaal :)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Nu nog ff w88 tot Onno dit leest van Hernan... dan zullen de koning-smilies niet achterwege blijven denk ik :D


Haha :p Suuuuuuper dit!!!!!! :eyes: :eyespop: :tongue3 :crazy:
wat een heerlijk begin van de dag deze thread! echt heeeeeel erg gaaf! :eyespop:
Hernan Cattaneo op Earth! zijn we 300% zeker van de partij en dan misschien ook nog Sasha in juni! woooooooot!
thanks voor dit geweldige nieuws Bram en Sido! :cool: :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement