return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Illusion @ The Beach 2005
View this Thread in Original format
FUSyke
Aangezien Illusion @ The Beach toch een groot meerdaags event is in Belgi� en er veel mensen in ge�nteresseerd zijn leek het mij wel goed om er een aparte thread voor te maken.

Hier nog eens de line up:

Vrijdag 15 Juli 2005: Ferry Corsten + Illusion residents
Zaterdag 16 Juli 2005: Mike Koglin + Illusion residents

Woensdag 20 Juli 2005: M.I.K.E. + Marco V. + Elektrokid (level) + Illusion residents

Vrijdag 22 Juli 2005:Belgian Retro Night : Jan Vervloet + Franky Kloeck + residents
Zaterdag 23 Juli 2005: Danjo & Styles + Residents
Gladius
miljaar!!!
ferry al zeker, en mss daar blijven voor mike koglin!
TOR
ik ga volledig passen, denk ik

Ferry & Mike zijn er toch al met Tomorrowland + en die hangar is nu ook niet meteen het van het te noemen..
djcresto
ferry, mike en marco v denk ik

Hangaar is idd verre van een top locatie
Gladius
i know
Driest weet wel wat ik bedoel ;)
FUSyke
Push Live > Illusion @ The Beach 2003:crazy: :tongue3 Ik krijg er nog kriebels van als ik er aan terug denk :)

Jasperovitsj
^ Dat was een zwaar feestje toen, de beste Push live die ik al gezien heb!! :eyespop: :crazy:
MikeVee
Zal de nachten zelf beslissen of ik naar Oostende rij of niet, afhankelijk van de goesting die avond.
Buoyant
zoals eerder gezegd, waarschijnlijk van woensdag tot zaterdag kamperen aan zee met tentje of in appartementje. Beetje ver om op en neer te rijden vanuit Limburg ;)
Freezel
Push - Live at Trance Energy 17-02-2001 :eyes:

4 juni weer Push/M.I.K.E. live in Schotland :D

Wildfir3
wow, a lineup that's never seen before! Enkel armin ontbreekt!

Allezja, mag ni te kritisch zijn, maar pffrt, wie zou hier Tomorrowland voor laten liggen? Als ge moet kiezen tussen de twee tenminste hé :/
Bertn
^idd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement