return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
[13-08-2005] NLTA goes: Streetparade/Energy - Zurich, Zwitserland
View this Thread in Original format
jp
In augustus is het zo ver, de Streetparade in Zurich vind plaats met als afsluiter de Energy Rave, zeg maar de Innercity/Mayday van Zwitserland.

In het kader van ' it weet je wel' springen we vrijdags in de auto voor een rit van 830km en duiken dan zaterdagochtend het Formule 1 in 500 meter van het gloednieuwe Hallenstadion. Vervolgens een paar uur slapen en dan richting de Streetparade die om 15:00hr begint. 'S Avonds weer terug voor Energy 2005 met Paul van Dyk, Tiesto, Armin van Buuren en NU-Nrg.

Na het feest een paar uur slaap pakken en weer rustig naar huis toe.

Streetparade: 1.000.000 bezoekers, 2.4km, 30*C

DJ's o.a: Yoji Biomehanika (JPN) Darren Tate (UK) NU NRG (I) Rank 1(NL) DJ Luna (NL) Johan Gielen (NL) Blank & Jones (D) Milk & Sugar (D) 100 % ISIS (NL) Misja Helsloot (NL) Ron van den Beuken (NL)

Energy Rave: http://partyflock.nl/party/41660.html

Deelnemers: Nwopper, jp, Magik54
Vaste kosten: 240 Euro benzine, Hotel 40 (:D) Euro= 93 Euro p.p.
Kaartje: 45 Euro

Prijzen van drank en eten zijn anderhalf/twee keer zo duur als in Nederland maar benzine is maar 90 Eurocent
MaGiK54
Weer zo lang in de auto zitten........:o

Maar ja je moet er wat voor over hebben :D
Remy D
ziet er echt godse gaaf uit
nwopper
:D :D :D :D :D :D :D :D

Zin iiiiinnnn!!! :happy2:
SnuggLe
FFWD...Streetparade...ach ja :D
jp

eieregooie
Wellicht kan ik dit in m'n vakantie inplannen :D

Ik geloof dat ik dan een beetje door Europa aan t rijden ben, en Liechtenstein stond toch al op de planning, dus dan moet Zurich ook wel lukken :D
tijs08
quote:
Originally posted by jp
Prijzen van drank en eten zijn anderhalf/twee keer zo duur als in Nederland maar benzine is maar 90 Eurocent

Das duidelijk dan: gewoon veel benzine zuipen dat weekend :haha:

Zeker een vet tripje gasten en vrouw ;)
En voor het geld hoef je het niet te doen! :)
Gonzo
hmmm..nietteslechte...

maar ik ga no way in een fokking auto naar zwitserland..been there done that - got the t-shirt...

treinreis [ook vorig jaar] naar zwitserland was vanuit Aken [hier in Limburg vlak over de grens] Euro 250,= voor twee personen...
jp
Treinreis was 250 Euro voor 3 personen vanaf Amsterdam (Apex 7)

Duurt alleen veel te lang en je moet bagage sjouwen. Hotels in het centrum zijn veel te duur of vol. En je kunt niet op elk moment vertrekken, eten etc

Autorit is veel korter (7 uur totaal) en uiteindelijk minder vermoeiend. Ik heb de rit al minstens tien keer gereden dus gaat het min of meer op de automatische piloot :)

DarkAngel
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

That looks AWESOME!!!!!
Gonzo
hm..wat zijn de totale kosten p.p. dan?

En we rijden alleen met jouw "heilige" auto :D?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement