|
[13-08-2005] NLTA goes: Streetparade/Energy - Zurich, Zwitserland (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Mindphaser |
Voor de after AFTER party freaks: :crazy:
Locatie (in Belgie):
Kaartje: 40,-
Line up:
Armin van Buuren
Chuckie
Coone
Cor Fijneman
Darkraver
Dr. Kucho
Eddie Halliwell
Erol Alkan
Felix da Housecat
Ferry Corsten
Fred Baker
Jon O'Bir
Joris Voorn
Josh Wink
Justice
Luna
Marco Bailey
Mark Norman
Mike
Mojado
Pascal F.E.O.S.
Pavo
Promo
Richard Bartz
Ronald van Gelderen
Sasha
Sven Väth
Technasia
Technoboy
Ton TB
Toni Rios
Yoji Biomehanika
Georganiseerd door: je raad het al... IDT.
Het heeft idd wat weg van Mysteryland.
Als je het mij vraagt is het een beetje een vage line up maar op zich is er voor ieders wel wat.
Check de Website van Tomorrowland voor meer info. |
|
|
| jp |
hihi dat trekt niemand
alhoewel een potje vechten met x-tune wel aardig is ;) |
|
|
| jp |
| Niet huilen hoor :eek: |
|
|
| Muppy |
| mag ik ook zonder naar de streetparade te zijn geweest daar naartoe?:D |
|
|
| jp |
De 4 stages op de Streetparade:
Bühne Bellevue / Opernhaus(Live BIG FM/Big City Beats)
15.15-16.00 Albert Vorne(I)
16.00-16.45 Paul Lomax(DE) & Steve Blunt(DE)
16.45-17.30 Blank & Jones(DE)
17.30-18.15 Aly & Fila(Egypt)
18.15-19.00 Misja Helsloot(NL)
20.00-21.00 Johan Gielen(NL)
21.00-22.00 Rank 1(NL)
22.00-23.00 Darren Tate(GB)
23.00-24.00 Special Guest == Armin van Buuren
Bühne Bürkliplatz (Live Tele Züri)
13.00-13.45 DJ Noise & DJ Madwave
13.45-14.30 Jesselyn & Jowan(NL)
14.30-15.30 Yoji Biomehanika(JPN)
15.30-16.30 *Dave 202 (CH)
16.30-17.15 *DJ Tatana (CH)
17.15-18.00 *Massive Jay (CH)
18.00-18.45 *Paul Lomax(DE) & DJ Hildegard(DE)
18.45-19.30 *100 % ISIS(NL)
19.30-20.15 Mr. Mike(CH)
20.15-21.15 DJ Gogo(CH)
21.15-22.30 Graham Gold (UK)
22.30-24.00 Live: NU NRG(I)
* Sound only on TV (Lovemobiles in front of the stage)
Bühne Limmatquai
13.00-13.45 DJ Sachi Toyama vs DJ Spin(CH)
13.45-14.30 DJ Bazzkid(DE) vs DJ Gibson Praise (DE)
14.30-15.15 DJ Simple(CH)
15.15-16.00 DJ Infinity(A)
16.00-16.45 DJ D8R.Zot(I)
16.45-17.30 Train Track(Live, CH)
17.30-18.15 DJ Now-Here(CH)
18.15-19.00 DJ Vesiga(CH)
19.00-19.45 DJ Phrenetic(CH)
19.45-20.30 DJ Killer Faber(I)
20.30-21.45 DJ Nostra(CH)
21.45-23.00 Signum(NL)
23.00-24.00 DJ Luna (NL)
Bühne Kongresshaus
13.00-13.45 TNT (Tonic & Tremendo)(CH)
13.45-14.30 Don Ramon(CH)
14.30-15.15 Jamie Lewis(CH)
15.15-16.00 Titto la Rocka(ESP)
16.00-16.45 *Major Boys(CH)
16.45-17.30 *Oliver Moldan(DE)
17.30-18.15 *DJ Sender(UA)
18.15-19.00 *Samy Fresh(CH)
19.00-20.00 *DJ Lomax(CH)
20.00-21.30 *Ryan Hawkin(CH)
21.30-22.30 Phil Fuldner(DE)
22.30-23.15 Milk & Sugar(DE)
23.15-24.00 Axwell(SWE)
* Sound only on Radio (Lovemobiles in front of the stage)
Lekker heur
:toothless |
|
|
| eieregooie |
woei :)
Heb je ook een plattegrondje erbij? :D
Ik weet nog niet of ik ook naar Energy ga trouwens, maar dat heeft te maken met het feit dat het voor ons onderdeel van de vakantie is. Oftewel... ik ben afhankelijk van de rest van het genootschap, en aangezien er in de vakantie toch ook wel een beetje op de centen gelet moet worden...
Deze line-up is iig goed genoeg om er een geslaagde dag van te maken :) |
|
|
| basvh |
| ziet er erg vet uit. waarom krijgt zurich het wel voor elkaar en berlijn niet? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by basvh
ziet er erg vet uit. waarom krijgt zurich het wel voor elkaar en berlijn niet? |
Rijkste land ter wereld. Berlijn heeft tientallen miljarden schuld. Maar Planet Pro was zeer vermakelijk ;) |
|
|
| eieregooie |
| Da's wel een flinke verbetering :) |
|
|
| jp |
| Die Streetparade sla ik waarschijnlijk over vanwege de autorit. Het gaat uiteindelijk om Energy zelf :toocool: |
|
|
|
|