|
[13-08-2005] NLTA goes: Streetparade/Energy - Zurich, Zwitserland (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
kosten |
Zwitsers gaan nog echt los en de line-up is om te smullen. Warm weer gegarandeerd (er groeien niet voor niets palmbomen in Zuid-Zwitserland) en het is weer eens wat anders. Dit zijn van die feesten waar je nog maanden later over napraat terwijl je de meeste parties in NL na een week al weer bent vergeten. Trouwens, de Streetparade is nog niet zo verpest door de commercie :toocool: |
|
|
| lotadeus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Very Special Guest (23-24 Uhr, Opernhaus Bühne)
|
its avb! very special for switzerland ;)
nu nrg on bürkliplatz stage from 22.30 - 00.00
another party:

www.starz.ch
:-) |
|
|
| lotadeus |
Moving City (or west end clubbing)
Fisherspooner, Miss Kittin, Chris Liebing, Dave Clarke, Adam Beyer, Cari Lekebusch, Tiefschwarz, Mathew Jonson, Nothern Lite, Dominik Eulberg, Hardfloor, Marco Passarini, Monsters aka Lexy & Gunjah...
www.rohstofflager.ch
www.club-q.ch
tonimolkerei |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by lotadeus
Moving City (or west end clubbing)
Fisherspooner, Miss Kittin, Chris Liebing, Dave Clarke, Adam Beyer, Cari Lekebusch, Tiefschwarz, Mathew Jonson, Nothern Lite, Dominik Eulberg, Hardfloor, Marco Passarini, Monsters aka Lexy & Gunjah...
www.rohstofflager.ch
www.club-q.ch
tonimolkerei |
Geil geil geil :cool: |
|
|
| jp |
PVD/AVB/Tiesto/Nu-NRG/Prophet/RTC vs Kai Tracid/Blank&Jones/Scot Project/Cosmic Gate/Snowman/Paul Elstak/Luna
Life can be so hard :whip:
But it will be Energy 2005 because of the brand new location ;) |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by jp
PVD/AVB/Tiesto/Nu-NRG/Prophet/RTC vs Kai Tracid/Blank&Jones/Scot Project/Cosmic Gate/Snowman/Paul Elstak/Luna
Life can be so hard :whip:
But it will be Energy 2005 because of the brand new location ;) |
Vergeet Yoji niet he :o |
|
|
| jp |
DJ Tatana, Beholder, Neophyte, Scott Brown, Showtek en Dione willen ook wel :wtf:
Dan komt Starz weer met Omar Santana, Shadowlands Terrorists, het HELE Dreamteam, Gary D en Yves de Ruyter :crazy:
Maar ja op Energy gaat Paul van Dyk Tiesto effe in z'n hemd zetten
:stongue: |
|
|
| lotadeus |
| quote: | Originally posted by jp
DJ Tatana, Beholder, Neophyte, Scott Brown, Showtek en Dione willen ook wel :wtf:
Dan komt Starz weer met Omar Santana, Shadowlands Terrorists, het HELE Dreamteam, Gary D en Yves de Ruyter :crazy:
Maar ja op Energy gaat Paul van Dyk Tiesto effe in z'n hemd zetten
:stongue: |
jp im gewissenskonflikt...
we never ever had such good lineup Energy/starz
and its only because the new party starz had such a good lineup, that energy had to book the more well known djs than starz...so...
hellborta :-) |
|
|
| jp |
| Mein Herz sagt Starz aber Energy ist am Ende die bessere Wahl. Nicht nur weil ich 2 Leute dabei habe aber auch wegen Paul, Armin und Tijs und die Lage des Hallenstadions. Man kann einfach nicht alle DJ's angucken ;) |
|
|
| nwopper |
Ja und ich muss eine karte kaufen und mein Deutsch ist slecht aber ich <3 DuMonde und Kai....
OMG Starz also has Cosmic Gate! :eyespop:
Mijn hart zegt Starz maar het wordt toch Energy ;).....wordt ook mooi
Heb net een berichtje gehad van die Zwitser die mijn kaartje zou kopen voor Energy dat ie het kaartje heeft....:D |
|
|
| jp |
Bij het Hallenstadion in de buurt zit een van de 5 Burger Kings van Zwitserland
Kun je mooi 'n Wopper scoren :D |
|
|
|
|