return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 
[13-08-2005] NLTA goes: Streetparade/Energy - Zurich, Zwitserland (pg. 14)
View this Thread in Original format
jp
quote:
Originally posted by lotadeus
videos:


Thanks :wtf:
MaGiK54
Na 49 uur Den Haag - Zurich - Den Haag ben ik erg moe maar voldaan.....pics + review komen nog....

Enige min-puntje dat we eggthrowaaaaah niet gezienn hebben :o
jp
De pics: http://dance.phono.nl/index.php?name=gallery



































lotadeus
Dit album is leeg.
jp
quote:
Name *TATANA* [80.219.51.12]

hallo zusammen... als ich all die einträge gelesen habe war ich geschockt... ich bedaure es sehr euch enttäuscht zu haben... lege nun seid zehn jahren auf und versuche immer mein bestes zu geben, da ich es liebe aufzulegen... ich verstehe eure meinungen natürlich, möchte aber dazu sagen das ich gestern während meinem set an der energy nicht mit bekommen habe das der mc soviel geredet hat, das mich lief nicht über mein monitoring... ich habe es nur gut gemeint und ihn auch mitgenommen um eine gute stimmung zu haben im hallenstadion... es ist anscheinend in die hosen gegangen, und dafür möchte ich mich entschuldigen... wollte euch eigentlich ein gutes set geben... schade.. werde es das nächste mal wieder gut machen ;-j .... vergesst nicht auch djs sind nur menschen und nicht perekt... p&l eure tatana


Arme Tatana :(
Frank-HH
Armin @ Energy = BEST ARMIN SET EVER!!!!!!!!!!

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
nwopper
quote:
Originally posted by jp
Arme Tatana :(


Op welke site stond dat?
btw, heb echt een leuk weekend gehad! Mooie pictars JP! :D
Ik zal de mijne ook snel oploaden.
Pykenike
quote:
Originally posted by nwopper
Op welke site stond dat?
btw, heb echt een leuk weekend gehad! Mooie pictars JP! :D
Ik zal de mijne ook snel oploaden.


http://www.tatana.ch/guestbook.php

hmm ze zijn echt niet zo blij geweest met de mc

quote:
Deines fanden wir alle so schlecht, das wir es nicht mehr ausgehalten haben und alle in die Trance Abstellkammer gegangen sind. Die Musik war ja prinzipiell richtig genial, nur was hatte dieser Halbaffe da zu suchen? Ich hoffe ja mal, das der nicht noch bezahlt wurde! Lasst doch diese scheiß Ami-MCs weg. Die nerven einen doch schon die ganze Zeit auf MTV und VIVA warum müssen sie denn noch die letze gute Partymusik kaputt machen.

SCHICK' DEN AFFEN ZURÜCK IN DEN URWALD!!


:nervous:
nwopper
Jup, ik las er ook een paar van...maak de Zwitser nooit boos zou ik zeggen...:nervous:
New Wave
quote:
Originally posted by jp




OOWWHHHH *kwijl vliegt over mijn beeldscherm*

Remy D
quote:
Originally posted by jp






deze is TOP!!! :tongue2 :tongue2
MaGiK54
Rond elf uur op vrijdagavond vertrokken uit Den Haag en 10 uur later stond ik samen met JP en Wop in Zurich.....helaas konden we pas om 12 uur inchecken, zodat we gedwongen waren om ons 2.5 a 3 uur te vermaken in de omgeving. Even op ons gemakkie bij de Burger King een woppertmenu opgegeten (€ 7,20 ipv € 4,89 in Duitsland) onder het genot van knoertharde trancemuziek, zelfs de Burger King was al helemaal in de mood voor de Parade. Op ons gemakkie weer terug gelopen naar ons hotel, waar we kennis mochten maken met de Italiaanse jeugd......die in grote getalen in ons hotel verbleven en we kwamen gelijk tot de conclusie dat vooral de kaalgeschoren pikkies erg aanwezig moesten zijn en erg vervelend waren......op Energy ook een paar negatieve ervaring met deze Italiaanse aanwezigheid meegemaakt.

Eindelijk om 12 uur de sleutel.....tot half vier geslapen, snel ff gedouchd en op naar het centrum.....het feest begon al in het centraal station van Zurich.....in de grote hal van het station klonken zware techno beats...en we waren bij de eerste stage....dit voorspelde veel goeds......

Stukkie door de stad gelopen om Gizmo en de Prophet tegen te komen die het ook reuze naar der zin hadden, overal kroegen in oa kleine steegies en binnenplaatsen die speakers buiten hadden gezet en hun eigen feestje hadden....Eindelijk aangekomen bij de route kwamen we in een zee van mensen terecht...een stel mooie trucks gezien met allemaal vette geluidsinstallaties. Om vervolgens bij een trance-stage uit te komen waar een zooi GTA's en lotadeus stonden, babbeltje gemaakt en richting Energy getrokken, want Wop wilde Tiesto zien. Aangezien ome Tijs nog in Duitsland moest draaien, draaide die al om 19:15....dus helaas daardoor te kort in het centrum gebleven. Maar wat een feest zeg en wat een geniale combi van de parade met langs de route overal stages plaatsen....

Na een pitstop bij de Burger King, waren we rond 19:45 bij Energy zodat we nog 1.5 uur Tiesto konden zien en wat heb ik gelachen toen ik binnen kwamen......de zaal was net voor een klein kwartje gevuld. Tiesto draaide daarentegen een vermakelijke set wat toch wel een beter gevulde zaal verdient had. Afsluiter van Tijs was helemaal verrassend één of andere mix van de pompende tune uit de bloederige clubscene in Blade 1 (Confusion [Pump Panel Reconstrucion Mix] - New Order heet de tune op de Blade-soundtrack).....erg vet om die half gevuld zaal uit zijn dak te gaan.

Na Tiesto mocht die freakie Jap komen om zijn kunsten te vertonen....tis en blijft een verschijning die Yoji, maar het zal nooit mijn ding worden....dus even de overige zalen bekeken en me rot gelachen..... zaal 2 was een klein zaaltje gevuld met Zwitserse Londsdale jongeren......:haha: :haha: :haha: :haha: Zo geniaal helemaal op en top gabber qua look, maar totaal niet kunnen hakken :haha: :haha: :haha: :haha:

Zaaltje drie was nog kleiner en daar zatten vooral die vervelende Italianen waar er hardstyle gedraaid werd, maar snel verlaten want dit zaaltje was qua publiek, muziek en grote helemaal zuig.

Na de set van Yoji wasset de beurt aan de "grootste" dj uit Zwitserland.....DJ Tatana. Dit uurtje hebben we samen met een TA'er uit Atlanta op de tribunes door gebracht.....en ons rot gelachen om de stupide MC die constant door een redelijk goed setje zat heen te bleren.....na een half uurtje hebben ze hem een schop van de stage gegeven en hebben we hem niet meer gehoord....maar de set van Tatana was er goed door verziekt :p

Eindelijk tijd voor Paul van Dyk.......lekkere set om op los te gaan maar het setje leek teveel op de DV-set....dus weinig verrassing.... Falling Angel als afsluiter en wederom net zoals twee weken geleden met een stel GTA's staan springen dus een beetje een Deja Vu moment :)

Onze afsluiting van de avond was Nu Nrg zeer vermakelijk half uurtje met veel bekende choons dus lekker nog staan springen op ons laatste restje energie om vervolgens af te taaien om 3 uur. Helaas zo vroeg, maar achteraf wel blij dat we zo vroeg zijn weggegaan want dit heeft de helse rit terug toch wat aangenamer gemaakt.....dikke 12 uur gereden voordat we terug in A'dam waren....2 uur file gestaan en een hoop regen, deze ellende heeft ons dik 2.5 a 3 uur tijdverlies gekost :(

Al met al was het een top weekend, dat we helaas niet voor het volste hebben kunnen benutten aangezien we maar één overnachting hadden en we ook genoeg slaap moesten pakken voor de terugweg. Dus volgend jaar weer, maar dan van donderdag tot en met maandag en Love Parade weekend skippen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 
Privacy Statement