|
[13-08-2005] NLTA goes: Streetparade/Energy - Zurich, Zwitserland (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| quote: | Originally posted by nwopper
en daarom maar met elkaar gaan zitten zoenen... |
Vrouwen kunnen het nu eenmaal beter dan de gemiddelde man |
|
|
| jp |
| Trouwens, slaap je bovenin het stapelbed of kruip je bij Magik onder de wol? :D |
|
|
| nwopper |
Waar is Kai???!!! :whip:
Laten we erom loten... |
|
|
| jp |
| Loten is soooooo de week voor 5 december |
|
|
| nwopper |
| zeggen dat loten zoooo voor de week van 5 december is is zoooo 1983 :o |
|
|
| jp |
| In 83 liep je nog in luiers zus |
|
|
| nwopper |
Dat bedoel ik!
Zoooo ouderwets.... |
|
|
| jp |
| Ik vind jouw sig erg agressief overkomen :nervous: :( |
|
|
| nwopper |
Denk je dat je t aankan? Of toch het RIAGG?
Want hij blijft er nog wel even....:D |
|
|
| jp |
| Het RIAGG kan weinig meer doen vrees ik |
|
|
| nwopper |
:( :( :( :( :( :( :( :( :(:( :(:(:( :(:( :(:(:(:(:(:(
:o |
|
|
| Mindphaser |
| quote: | Originally posted by jp
Zou je misschien hier een auto kunnen charteren (met 3 man)?
4 man in m'n auto is teveel namelijk en je zit met de hotelkamer (max 3 man)
----------------------------------------------------------------------
*benzine: 160-180 liter = 200-240Euro
*hotel: 62CHF = 40Euro (3 persoonskamer)
*kaartje: 68CHF = 45Euro
*openbaar vervoer: dagkaart 8CHF = 6Euro
Vaste kosten zijn 130-140 Euro excl eten en drinken
bijv: Menu McDonalds is 14CHF = 9Euro
drinken 4CHF = 3Euro
In totaal zal je 200 Euro kwijt zijn. 3 man is net zo voordelig als 4 vanwege de extra hotelkamer
Een weekend Dance Valley is net zo duur ;)
----------------------------------------------------------------------
-vrijdag 00:00hr weg (eerst 6 uur slapen)
-zaterdag 07:00hr aankomst (eten/uitrusten/omgeving stadion bekijken)
-zaterdag 10:00hr - 14:00hr slapen/douchen
-zaterdag 15:00hr - 22:00hr Streetparade
-zaterdag 23:00hr - 06:00hr Energy Rave
-zondag 06:00hr - 12:00hr slapen
-zondag 22:00hr aankomst nederland
Dit is zo ongeveer de planning. 's Nachts is het rustig op de weg en ook niet zo warm :) |
Feestje en bovenstaande planning zien er zwaar vet uit moet ik zeggen!
Enige wat me een beetje tegen staat zijn de kosten en het feit dat ALS ik ga ik zeker weten degene ben die moet rijden... ga er nog eens over nadenken! |
|
|
|
|