|
[13-08-2005] NLTA goes: Streetparade/Energy - Zurich, Zwitserland (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| jp |
joehoe  |
|
|
| jp |
| Likken mag ook :happy2: |
|
|
| kolkiewolkie |
| Nog steeds onzeker of ik ga of niet. Mocht ik mijn afstudeerplek volgende week rond hebben en voor de tijd een auto hebben dan kom ik ook. Is 1 van de twee nog niet voor elkaar dan niet. |
|
|
| eieregooie |
| Ik heb vast ff een vignet gescoord vandaag :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik heb vast ff een vignet gescoord vandaag :) |
Jee Pee moet het vignet ff los fohne van de andere Subaru....:gsmile: |
|
|
| eieregooie |
| Alsie 'm een beetje heel laat lijkt me dat idd geen probleem :) |
|
|
| jp |
| Ik zal de locale homo effe vragen die zijn goed met fohns (fohnen?) |
|
|
| lotadeus |
 |
|
|
| MaGiK54 |
| Thank U lotadeus :toocool: |
|
|
| jp |
| Just follow the smell of melted cheese :D |
|
|
|
|