return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
[13-08-2005] NLTA goes: Streetparade/Energy - Zurich, Zwitserland (pg. 15)
View this Thread in Original format
basd
Klinkt goed.. Jammer dat jullie maar een nachtje zijn gebleven want twee is toch zeker wel een aanrader :) Hadden jullie tenminste ook de Oxa nog ingekund :p Leuke tent is dat!

Dat verschijnsel van 'op elke straathoek een DJ' ken ik nog wel ja, dat is echt super om te zien.
gregi88
One video found in other forum:

http://www.pvdplanet.net/images/energy2005.avi
MaGiK54
quote:
Originally posted by basd
Klinkt goed.. Jammer dat jullie maar een nachtje zijn gebleven want twee is toch zeker wel een aanrader :) Hadden jullie tenminste ook de Oxa nog ingekund :p Leuke tent is dat!

Dat verschijnsel van 'op elke straathoek een DJ' ken ik nog wel ja, dat is echt super om te zien.


Volgend jaar zeker donderdag vertrekken.....vrijdag stad verkennen, vrijdagavond evt Oxa, zaterdag parade tot in de avond en dan naar een feest. Zondag chillen en maandag op ons gemakkie terugrijden....dit weekendje was impulsief ingepland zonder er echt over na te denken ;)
MaGiK54
quote:
Originally posted by gregi88
One video found in other forum:

http://www.pvdplanet.net/images/energy2005.avi


Cool movie you have made JP....:)

And U can hear the MC of Tatana :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
jp
Daar is ie dan, de meest irritante MC ter wereld:

Tatana - Live at Energy 2005

Video: download (110mb)
Audio: download

:wtf: :nervous: :whip: :mad: :(
Muppy
vet filmpje:D

die mc is idd ernstig irritant!:whip: OKEY!

Weet iemand trouwens welk nummer je hoort? Is namelijk enorm vet nummer vind ik!!:D
jp
Effe de site van Tatana checken of zo? :p
HBtje
Item over Street Parade in Rails Magazine (je weet wel dat magazine dat in de trein ligt)...

pagina 1

pagina 2

pagina 3

pagina 4
jp
Krijg gelijk weer kriebels :toocool:
basd
quote:
Originally posted by jp
Krijg gelijk weer kriebels :toocool:

Dat had ik nou ook.. Ach ja, who knows..

jp
Reminds me alvast een hotel te reserveren
basd
Kamperen bij de boer voor 5 euro per persoon per nacht was anders ook prima te doen..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
Privacy Statement