|
[13-08-2005] NLTA goes: Streetparade/Energy - Zurich, Zwitserland (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Klinkt goed.. Jammer dat jullie maar een nachtje zijn gebleven want twee is toch zeker wel een aanrader :) Hadden jullie tenminste ook de Oxa nog ingekund :p Leuke tent is dat!
Dat verschijnsel van 'op elke straathoek een DJ' ken ik nog wel ja, dat is echt super om te zien. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basd
Klinkt goed.. Jammer dat jullie maar een nachtje zijn gebleven want twee is toch zeker wel een aanrader :) Hadden jullie tenminste ook de Oxa nog ingekund :p Leuke tent is dat!
Dat verschijnsel van 'op elke straathoek een DJ' ken ik nog wel ja, dat is echt super om te zien. |
Volgend jaar zeker donderdag vertrekken.....vrijdag stad verkennen, vrijdagavond evt Oxa, zaterdag parade tot in de avond en dan naar een feest. Zondag chillen en maandag op ons gemakkie terugrijden....dit weekendje was impulsief ingepland zonder er echt over na te denken ;) |
|
|
| MaGiK54 |
Cool movie you have made JP....:)
And U can hear the MC of Tatana :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| jp |
Daar is ie dan, de meest irritante MC ter wereld:
Tatana - Live at Energy 2005
Video: download (110mb)
Audio: download
:wtf: :nervous: :whip: :mad: :( |
|
|
| Muppy |
vet filmpje:D
die mc is idd ernstig irritant!:whip: OKEY!
Weet iemand trouwens welk nummer je hoort? Is namelijk enorm vet nummer vind ik!!:D |
|
|
| jp |
| Effe de site van Tatana checken of zo? :p |
|
|
| jp |
| Krijg gelijk weer kriebels :toocool: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by jp
Krijg gelijk weer kriebels :toocool: |
Dat had ik nou ook.. Ach ja, who knows.. |
|
|
| jp |
| Reminds me alvast een hotel te reserveren |
|
|
| basd |
| Kamperen bij de boer voor 5 euro per persoon per nacht was anders ook prima te doen.. |
|
|
|
|