return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
[13-08-2005] NLTA goes: Streetparade/Energy - Zurich, Zwitserland (pg. 8)
View this Thread in Original format
nwopper

:conf:
It would be weird if Energy starts that early, than there isn't any time to enjoy the streetparade (If I am correct this one starts at 15:00)....
lotadeus
yes..but check www.energy.ch ... top, right.... 18.30-07.00
nwopper
That's just weird....
I think it's gonna be chaos if Tiesto starts that early, he's a major headliner. I've seen the guy for the last time in 2001 and I kinda hoped to see him at Energy, but if it starts that early....and he plays that early....big chance we can't see him... The only rave I've seen starting that early was Mayday and that one had a huge line-up (+/- 15 dj's in every hall)...

Does Energy always starts this early?
basd
quote:
Originally posted by jp Warm weer gegarandeerd (er groeien niet voor niets palmbomen in Zuid-Zwitserland)

Waarom heb ik daar drie jaar terug dan nog behoorlijk liggen vernikkelen in een tentje? De hele parade miezerde ook het zowat. Niet echt 'warm weer gegarandeerd'.

Maar natuurlijk hoop ik dat jullie het beter treffen :)
MaGiK54
Het gaat gewoon lekker weer worden......graad of 25 ofzo....niet te warm, want das ook niet chill.
jp
quote:
Originally posted by basd
Waarom heb ik daar drie jaar terug dan nog behoorlijk liggen vernikkelen in een tentje?

El-Nino :o
nwopper
Of je had een hotel moeten nemen :D
jp
Als het regent kunnen we Tosti WEL zien ;)
basd
quote:
Originally posted by nwopper
Of je had een hotel moeten nemen :D

Dit was stukken goedkoper (lees: kostte nog geen tientje voor twee nachten), en het heeft ook wel iets.

Enne jeepee, wat heeft El Nino ermee te maken?
jp
Kijk eens op het kaartje: 2.4% BTW :stongue:

nwopper
quote:
Originally posted by jp
Kijk eens op het kaartje: 2.4% BTW :stongue:

:eyes:
Al komt de prijs in euros wel weer overeen met de totaalprijs van een kaartje voor een event hier, ondanks die 2.4% BTW....
Mindphaser
Ok.. ben deruit :D

Begin van een heerlijke 3 weken:

za 6 aug: Dancevaly.
di 9 aug: savonds pakken we de auto en rijden we in 3,5 uurtjes richting Bastogne in Belgie om vervolgens de woe, do en vrij in de Ardennen door te brengen.
za 13 aug: Streetparade + Energy.
zo 14 aug: Samen met een vriend van me die uit Parijs komt en ook naar de feestjes komt gaan we terug naar zijn huis om een beetje uit te rusten.
ma 15 aug: Dagje Parijs en snacht back 2 home.
di 16 aug: SLAPEN.
woe 17 aug: back 2 work.
za 27 aug: Lekkere afsluiting met Mysteryland!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement