|
[13-08-2005] NLTA goes: Streetparade/Energy - Zurich, Zwitserland (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Ik heb hier best wel zin in :D |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik ga definitief niet trouwens (andere redenen dan eerder aangehaald).
:sadgreen: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik ga definitief niet trouwens (andere redenen dan eerder aangehaald).
:sadgreen: |
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |
|
|
| nwopper |
Arena Mainstage
Timetable mainstage Energy
18.30h Koris
19.15h Tiesto
21.15h Yoji Biomehanika
23.30h Tatana
00.30h Paul van Dyk
02.30h Live: NU NRG
03.00h DJ Energy
03.30h Armin van Buuren
05.30h DJ Energy
06.15h Spoke
Ik heb dr zin in! :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Erg gunstig rooster voor ons.....uurtje Armin mee pakken en dan paar uur slapen.....:D |
|
|
| lotadeus |
| if you can miss tiesto and joiy biomehanika... go to bürkliplatz (nu nrg) or opernhaus (gielen, rank 1, avb) stage until midnight, then transfer to energy for pvd! |
|
|
| jp |
18.30h Koris :conf:
19.15h Tiesto :whip:
21.15h Yoji Biomehanika :crazy:
23.30h Tatana :crazy:
00.30h Paul van Dyk :crazy:
02.30h Live: NU NRG :crazy:
03.00h DJ Energy :crazy:
03.30h Armin van Buuren :crazy:
05.30h DJ Energy :crazy:
06.15h Spoke :conf: |
|
|
| lotadeus |
| quote: | Originally posted by jp
18.30h Koris :crazy: :crazy: :crazy:
19.15h Tiesto :whip: :nervous: :nervous:
21.15h Yoji Biomehanika :crazy:
23.30h Tatana :nervous:
00.30h Paul van Dyk :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
02.30h Live: NU NRG :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
03.00h DJ Energy :haha:
03.30h Armin van Buuren :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
05.30h DJ Energy :haha:
06.15h Spoke :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
| jp |
| Und wann spielt The Prophet? :wtf: |
|
|
| lotadeus |
| quote: | Originally posted by jp
Und wann spielt The Prophet? :wtf: |
auf der anderen party (starz) i think! |
|
|
|
|