return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
[13-08-2005] NLTA goes: Streetparade/Energy - Zurich, Zwitserland (pg. 2)
View this Thread in Original format
jp
Indeed :D




http://www.streetparade.ch/05/en/pictures_en.htm
Gonzo
No way dat ik ook maar iemand uit mijn vriendenkring hier naar meekrijg. Maar ik heb er zelf wel interesse in. Alleen maar positieve dingen gehoord over de Streetparade.

Kan ik mijn reservering in optie zetten? Laat ik je eind Juni definitief weten of ik meega?
jp
Zou je misschien hier een auto kunnen charteren (met 3 man)?
4 man in m'n auto is teveel namelijk en je zit met de hotelkamer (max 3 man)

----------------------------------------------------------------------
*benzine: 160-180 liter = 200-240Euro
*hotel: 62CHF = 40Euro (3 persoonskamer)
*kaartje: 68CHF = 45Euro
*openbaar vervoer: dagkaart 8CHF = 6Euro

Vaste kosten zijn 130-140 Euro excl eten en drinken

bijv: Menu McDonalds is 14CHF = 9Euro
drinken 4CHF = 3Euro

In totaal zal je 200 Euro kwijt zijn. 3 man is net zo voordelig als 4 vanwege de extra hotelkamer

Een weekend Dance Valley is net zo duur ;)
----------------------------------------------------------------------

-vrijdag 00:00hr weg (eerst 6 uur slapen)
-zaterdag 07:00hr aankomst (eten/uitrusten/omgeving stadion bekijken)
-zaterdag 10:00hr - 14:00hr slapen/douchen
-zaterdag 15:00hr - 22:00hr Streetparade
-zaterdag 23:00hr - 06:00hr Energy Rave
-zondag 06:00hr - 12:00hr slapen
-zondag 22:00hr aankomst nederland

Dit is zo ongeveer de planning. 's Nachts is het rustig op de weg en ook niet zo warm :)
Gonzo
Auto kun je van mijn kant al vergeten. Mijn Opel Corsa Bouwjaar '87 trekt het niet meer, dus die laat ik mooi at home.

Nja, als er nog plaats vrij is wil ik best mee. Moet alleen de financiën effe op orde stellen en daarom kan ik pas eind Juni zeggen of ik definitief meekan.
jp
Zoals gezegd een tweede NLTA mobiel met 3 man zou perfect zijn
Gonzo
Ik hoor het wel t.z.t. :)
eieregooie
quote:
Originally posted by jp
Zoals gezegd een tweede NLTA mobiel met 3 man zou perfect zijn


Als ik er ben ben ik met de auto, maar nogmaals, waarschijnlijk kom ik dan niet uit Nederland helaas...
MaGiK54
Nou voor 75% zeker dat ik zowel de vrijdag als de maandag vrij heb.....:D
basd
Gaaf feest is dit.. Drie jaar terug ook geweest en het is me uitermate goed bevallen ondanks het iets mindere weer toen. Oxa = vette tent. Wel een beetje druk maar dan nog.
nwopper
Ah! Ben blij om te zien dat er ook halfnaakte vrouwen in strings zijn! Wat ben je als streetparade zonder halfnaakte vrouwen in strings! Niks toch? :toothless

Wordt allemaal goeie , is doe weliswaar geen string aan, maar goeie wordt het altijd. En...hoe meer zielen hoe meer vreugd, natuurlijk!!

:happy2:

tango
quote:
Originally posted by nwopper
Wordt allemaal goeie , is doe weliswaar geen string aan, maar goeie wordt het altijd.

:happy2:


Geen string? :nervous:
SnuggLe
quote:
Originally posted by tango
Geen string? :nervous:



Helemaal niets dan dus? :eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement