|
[13-08-2005] NLTA goes: Streetparade/Energy - Zurich, Zwitserland (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| nwopper |
Oh god.....ik wist dat er deze kant op zou worden gegaan...
Voor alle duidelijkheid, er zijn ook nog andere soort onderbroeken naast die irritante kontveters.... :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by nwopper
Oh god.....ik wist dat er deze kant op zou worden gegaan...
Voor alle duidelijkheid, er zijn ook nog andere soort onderbroeken naast die irritante kontveters.... :p |
Pics or stfu! :p |
|
|
| basd |

?
Speciale tip voor jou: draag em binnenstebuiten. Duveltje in een doosje :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik krijg gewoon een hard plassertje als ik eraan denk dat ik op één avond de tunes van Tiesto, Armin en Pvd krijg te horen........naar mijn weten de 1e keer dat ze samen op één line up staan....correct me if I'm wrong.... |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik krijg gewoon een hard plassertje als ik eraan denk dat ik op één avond de tunes van Tiesto, Armin en Pvd krijg te horen........naar mijn weten de 1e keer dat ze samen op één line up staan....correct me if I'm wrong.... |
Hebben ze op grote festivals als Dance Valley en Homelands ook niet één keer (of vaker) samen gedraaid? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Hebben ze op grote festivals als Dance Valley en Homelands ook niet één keer (of vaker) samen gedraaid? |
DV naar mijn weten niet....wellicht een Engels festival....maar ik heb ze in iedergeval niet alle drie op één feest meegemaakt....dus ik word er al helemaal gelukkig van als ik eraan denk. |
|
|
| nwopper |
| Hou je plassertje in ieder geval wel in bedwang op Energy he? :haha: |
|
|
| MaGiK54 |
Dank u........zoals we al dachten, Engelse festivals :) |
|
|
| MikeVee |
Al minstens 3x, ben in 2003 naar dit feestje geweest :crazy: :
Gatecrasher 5 @ NEC - Saturday 29 November 2003
Crasher Arena
Saturday 29 November
Tiesto
Paul Van Dyk
Armin Van Buuren
Ferry Corsten
Judge Jules
Scott Bond
Gabriel & Dresden
Matt Hardwick
Motorcycle (live) |
|
|
| kolkiewolkie |
Dit lijkt kolkie, zoals altijd, wel wat :cool: .
Maar zoals altijd is er ook een maar :D ;) !
Mocht ik dit redden dan zie ik jullie daar wel want ik ben nog aan het uitvogelen of dit niet te combineren is met een weekje mountainbiken aldaar (:crazy: ) en het bezoeken van een kameraad die voor 3 maandjes in het buitenland zit.... in Zurich om precies te zijn (:D ). Tevens staat er bij ons thuis een auto op de nominatie om verkocht te worden en wat daar voor terug komt is op z'n zachtst gezegd niet geschikt om mee naar Zurich te rijden (een paardenvrachtautootje, :p ). Tenslotte denk ik er over om zelf eindelijk een auto aan te schaffen maar ik moet nog maar zien of ik a) dat plan tegen die tijd al ten uitvoering gebracht heb en b) die auto wel geschikt is voor 4 personen :happy2: .
In het kort: don't count me in ;) . |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by jp
Treinreis was 250 Euro voor 3 personen vanaf Amsterdam (Apex 7)
|
Moet je nachttrein nemen, rechtstreeks naar Zurich vanaf Amsterdam... En mits je er wel vroeg bij bent, zit je voor 29 euro enkele reis (58 euro terugreis) per persoon in Zurich... |
|
|
|
|