|
[13-08-2005] NLTA goes: Streetparade/Energy - Zurich, Zwitserland (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Treinen ZUIGEN :o
 |
|
|
| HBtje |
Ach ja... als je niet echt van reizen houd vind je lange reizen in de trein ook niet echt fijn... Ik wel en ik kom dan ook weer naar Berlijn met de trein
btw dat op die foto was toch dat ICE ongeluk in Eschede in Duitsland, paar jaar geleden? |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by HBtje
btw dat op die foto was toch dat ICE ongeluk in Eschede in Duitsland, paar jaar geleden? |
Aan de snelkoppeling te zien wel ja:
http://www.tf.uni-kiel.de/matwis/amat/mw1_ge/kap_a/illustr/eschede.jpg |
|
|
| TranceFool |
Hij zei dat ook alleen maar om heel intelligent over te komen ;) |
|
|
| jp |
Hopelijk kun je zonder het te beschadigen (breeklijnen) een Autobahnvignet verwijderen. Er zit er nog een geldige op de andere auto.
Scheelt weer 28 Euro... |
|
|
| MaGiK54 |
The official Stages at the Street Parade-Route:
Start Stage (Utoquai), Opera house, Bürkliplatz, Congress house, Limmtquai.
Warm-up at 13.00h, Party till midnight.
Very Special Guest (23-24 Uhr, Opernhaus Bühne)
Yoji Biomehanika (JPN)
Darren Tate (UK)
Live: NU NRG (I)
Rank 1(NL)
DJ Luna (NL)
Johan Gielen (NL)
Blank & Jones (D)
Milk & Sugar (D)
Axwell (SWE)
100 % ISIS (NL)
Jesselyn vs. Jowan (NL)
Misja Helsloot (NL)
Aly & Fila ( Egypt)
Ron van den Beuken (NL)
Paul Lomax (D)
Steeve Blund (D)
Albert Vorne (I)
and many more…
Wie o wie zal de special guest zijn......kan eigenlijk maar één dj bedenken..... |
|
|
| jp |
| Die Zwitserse vrouwen... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Die Zwitserse vrouwen... |
Woot woot woot :crazy: :crazy: |
|
|
| Tim81 |
| Met die vrouwen daar is niks mis mee... Op deze site (http://beautifulzueri.blogspot.com/) stonden ook altijd tientallen mooie dames uit het Zwitserse nachtleven, maar helaas werkt de link niet meer :( |
|
|
| nwopper |
Ah! Attentiehoeren zat!
Van die wijven die anders geen aandacht krijgen en daarom maar met elkaar gaan zitten zoenen... Whoa....daar wordt ik nou echt niet warm van...
:rolleyes:
Zulke nutteloze figuren vind ik dat.... Leuk voor de jongens....maar ik krijg er nou echt geen stijve van....
Ik ben ook chagrijnig....dus laat me maar... |
|
|
|
|