|
Nieuwe wat is er op tv thread. (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| vananvond 23.00u. bij BNN op ned2: Spuiten en slikken... |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
vananvond 23.00u. bij BNN op ned2: Spuiten en slikken... |
nu op tv, met dj jean :wtf:
'ik heb zo'n duizend vrouwen gehad' :nervous: :stongue: |
|
|
| jp |
| Lachen die Filemon. Wat een held :toocool: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Lachen die Filemon. Wat een held :toocool: |
nou ik vond hem een grotere sukkel dan Jean....
kan niet presenteren
geen kop voor tv
heeft zijn feiten fout
let niet op
is lelijk
wat the fuk is mdNa waar ie het continu over heeft?
is geen "gespreksleider" etc
bij sixpack was het nog redelijk, aangezien dat een soort hobby tv was, daar viel ie niet zo op.... maar dit??
BNN HAAL HEM VAN HET SCHERM!!!!, dit kan je niet serieus nemen...
verder een redelijk programma...toch weer leuk dat het stereotype neger weer eens bevestigd wordt (wie was die eikel eigenlijk??) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
vananvond 23.00u. bij BNN op ned2: Spuiten en slikken... |
gister gemist, kan ik die afl. ergens downloaden of bekijken? |
|
|
| ZZandirt |
| als je lid bent van BNN, dan kun je de aflevering op hun site bekijken.... vzv ik nu kan zien is er niet ander... uitzendinggemist.nl heeft 'm niet.... |
|
|
| HBtje |
Jensen blijft grappig elke avond doordeweeks om half 11 :D
"Achterstevoren-therapeut" :haha: |
|
|
| Cosmic |
| Elke dag om half 8 op RTL 7 Men Behaving Badly. Zijn herhalingen maar who cares, is eeen leuke serie |
|
|
| jp |
Vanavond de dikste man van NL bij Jensen
En Christiaan Kwalbers |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Elke dag om half 8 op RTL 7 Men Behaving Badly. Zijn herhalingen maar who cares, is eeen leuke serie |
Kijk dat zijn nog eens toppers in the rerun :wtf: |
|
|
| Creamfields23 |
BTW volgt er iemand hier paradise hotel???
Mindgames heerlijk :happy2: |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
BTW volgt er iemand hier paradise hotel???
Mindgames heerlijk :happy2: |
Door die gast blijft het leuk, anders was t maar een saaie boel... |
|
|
|
|