return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Nieuwe wat is er op tv thread. (pg. 2)
View this Thread in Original format
Blik
Er komt ook een spel van 24

vanavond is er natuurlijk voetbal op TV
Mindphaser
Ik kijk de laatste tijd vaak naar "my dream" ofzoiets.

Programma gaat over mensen die eigen bedrijf opzetten in het buitenland.
Vaak zijn het restaurant/hotels en andere horeca bedrijfjes..
Op zich wel leuk om te zien wat mensen doen in zo'n geval, hoe een koppel in zo'n tijd met elkaar om gaat... hoe dingen (vaak niet) gepland worden, etc etc.

Meen dat er meerdere van dit soort prog's zijn.
jp
Top Gear :crazy:

Hello dutchies http://members.home.nl/thafreak2/dutchie.avi

:stongue: :stongue: :stongue:
DJ_Siesta
american pie. the wedding is op canal+, zo maar eens kijken
Endless_Trance
Vergeten jullie The Guardian niet!!!!

Is ook een vette serie
nwopper
America's Next Supermodel, dat is eigenlijk hetgeen waar ik eigenlijk nog echt voor ga zitten. Heerlijk theatraal drama. Paar van die hysterische vrouwen in een hotelsuite zetten en het backstabben, roddelen en bitchfighting kan beginnen. Ondertussen willen ze ook allemaal model worden en een heeft al een eetprobleem enzo en de ander wordt blind en de ander zit de hele tijd te janken voor de spiegel omdat ze zichzelf lelijk vindt...

Vrouwen..... :p :toothless
Mindphaser
Mijn meisje is verslaafd aan Sex & The City, heb d'er een tijdje geleden als cadeau zo'n shoe box gegeven.
Hoor nu elke avond gewoon gehijg en gekreun in de woonkamer.. home cinema setje aan.. deur naar de tuin lekker los..

en die buren maar denken :s
Asperge
Ik vond 24S4 echt flink tegenvallen, zaten wel gave eps tussen maar werd op een gegeven moment toch wel erg landradig en over the top. Desalniettemin leuk om te kijken hoor.

Binnenkort ff Sopranos S5 kijken, daar kijk ik ook al een tijdje naar uit!:D
eXos
The 4400

Weet alleen niet of t hier al ergens op TV is...
Chicane
American Dad & Family Guy

2 toppers van wekelijkse cartoons :D

Cosmic
Heb laatst Lost afgeken, PAS OP SPOILERS

en weet nu nog niets! Het wordt alleen maar vager, met het 'monster' (een rookpluimpje, of een mechanische T-rex?) en Walt die wordt ontvoerd, The Hatch (waar ik meen andere overlenden inzitten)....
Maar ben desalniettemin benieuwd naar S2
jp
Top Gear
Sun 17 Jul, 9:00 pm 60mins (Dutch Time)

Presented by Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May, and featuring The Stig.

A trio of convertibles head for Iceland - the Audi TT, Nissan 350Z and Chrysler Crossfire. Richard Hammond unveils Top Gear's take on an armoured car. We look at a new car from Ferrari - the F430, and the Star in a Reasonably Priced Car is Sir Tim Rice.

:toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement