|
Nieuwe wat is er op tv thread. (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
owjha, :p
Op europsort!: 22 december K1 Finals met weer veel nederlands geweld :p |
|
|
| jp |
| American Pie II nu op SBS6 :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by New Wave
owjha, :p
Op europsort!: 22 december K1 Finals met weer veel nederlands geweld :p |
dankje ! Ben hevige supporter van de Nederlanders :) hoop dat Peter Aerts in de finale uitkomt tegen de Remy... :p |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by jp
American Pie II nu op SBS6 :) |
Hahaha, wel lache film.. En die acties ook allemaal. Je eigen vastlijmen tijdens..!! :D
ÉN met Shannon Elizabeth en Tara Reid! :D |
|
|
| MennoB |
| WTF! Laat ie Nadia lopen :nervous: |
|
|
| jp |
| Oost-Europees accent *wow* |
|
|
| ZZandirt |
nu op rtl4: robby wiliams als co-host bij rtlboulevard
errug grapppig.. (toffe gast wel ook... great artist)
voor de liefhebber. (ster) |
|
|
| Unique2701 |
| hem vind ik nou dus echt o v e r r a t e d he |
|
|
| ZZandirt |
hij als persoon niet....
de PR wel ja... |
|
|
| ZZandirt |
music sux though...
ik hoor keith's gitaar.....!!!! en ik was al niet zo'n stonesfan:whip: |
|
|
|
|