|
Nieuwe wat is er op tv thread. (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Vetvetvet, collegaatje van me heeft die serie gedraaid. Helemaal toptoptop!! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Komt door massaal ge-sms in Volendam. Geld zat daar hoor ;) |
hehe jah idd, coke is populair tegenwoordig. Goede business! |
|
|
| jp |
| Volendammers zijn wel harde werkers, die coke doen ze alleen in het weekend |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vetvetvet, collegaatje van me heeft die serie gedraaid. Helemaal toptoptop!! |
Dat Frans hem vorig jaar heeft gewonnen was nog wel te begrijpen. Eerste grote real life soap.Dit jaar weer een volkszangert. Maar jah als je kijkt naar de rest van de nederlandse tv programma's. Kwaliteit is bedroevend. Dancing With The Stars zal wel volgend jaar winnen |
|
|
| New Wave |
| maak tmij niet uit wat voor programma het is. Vind het gewoon supertof voor mijn collega. Als jouw programma een grote prijs wint dan krijg je daar veel waardering voor terug. :) |
|
|
| ZZandirt |
is inderdaad toppie als je zo'n prijs aan je cv kan toevoegen...
maar het is wel kut gesteld hoor, met de tv .. dat ben ik met iedereen eens. jantje smit... komop manneke pis is interessanter...
wanneer win jij iets neogulf? |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by basvh
Dat Frans hem vorig jaar heeft gewonnen was nog wel te begrijpen. Eerste grote real life soap.Dit jaar weer een volkszangert. Maar jah als je kijkt naar de rest van de nederlandse tv programma's. Kwaliteit is bedroevend. Dancing With The Stars zal wel volgend jaar winnen |
Of Joling & Gordon :nervous: |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by moogwai
Of Joling & Gordon :nervous: |
Die worden/zijn een parodie op zichzelf! Maar toegegeven, het is soms best leuk:p |
|
|
| jp |
| De real-life hype is nog steeds in full effect... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
is inderdaad toppie als je zo'n prijs aan je cv kan toevoegen...
maar het is wel kut gesteld hoor, met de tv .. dat ben ik met iedereen eens. jantje smit... komop manneke pis is interessanter...
wanneer win jij iets neogulf? |
Ik weet niet of ik iets ga winnen in de toekomst. Ik hoop het wel.
Stel dat Hart van Nederland gewonnen had dan was ik ook 1% winnaar geweest. Doe dat paar keer in de maand. Mara het had niet zo mogen zijn. |
|
|
| jp |
Nu Blik op de weg
Straks Smaakpolitie en Koefnoen :toocool: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik weet niet of ik iets ga winnen in de toekomst. Ik hoop het wel.
Stel dat Hart van Nederland gewonnen had dan was ik ook 1% winnaar geweest. Doe dat paar keer in de maand. Mara het had niet zo mogen zijn. |
maurice de hond legde het gisteren perfect uit:
het is een afspiegeling van de sms 'ers onder de kijkers.
als je op straat vraagt: wie moet er winnen? dan zegt het gros iets anders dan jantje smit. maar op de vraag of ze ook 1.50 euro (of meer) willen uitgeven aan een stompzinnig sms spelletje, dan is het antwoord: NEEEEEE!!!
(waarom kan je eigenlijk alleen stemmen als je betaalt??? is het dan nog wel een stemming? waarom niet (simpeler) een website openenen met een polletje?? of anderszins)
persoonlijk (en eenieder die ik ken) heb ik jantje smit nog nooit gezien... maar ik doe dan ook niet mee met die sms spelletjes)
denk maar aan de grootste nederlander aller tijden...dat was zeer zeker niet pim fortuin, daar kunnen we het met zijn allen over eens zijn.... (sterker nog: good old pim schreef al jaren voor Elsevier en in zijn colums heeft ie het grootste gedeelte van zijn stemmers al eens keihard onderuit gehaald (gelukkig lezen die geen elsevier))
zegt iets over de intelligentie van de sms'ers.....niet over de winnaar.
:whip: :whip: :whip: |
|
|
|
|