return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Nieuwe wat is er op tv thread. (pg. 5)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by New Wave
Ja hoezo niet? is een kruising tussen een nieuwe golf en een Polo. het is echt geen 'typische' vrouwen auto. Zorg jij er maar eerst voor dat je een ouwe fiat panda kan kopen. :p

Ik blijf serieus liever fietsen.
New Wave
quote:
Originally posted by basd
Ik blijf serieus liever fietsen.

Vooral doen. ben benieuwd naar jouw eerste auto knul, w egaan ons kapot lachen, je zult het niet durven posten. :p
basd
quote:
Vooral doen. ben benieuwd naar jouw eerste auto knul, w egaan ons kapot lachen, je zult het niet durven posten. :p

Kan je nou al vertellen dat het een Fiat of een Alfa wordt. Begin alvast maar.
Opti
24 hours a day Spice Platinum
New Wave
quote:
Originally posted by basd
Kan je nou al vertellen dat het een Fiat of een Alfa wordt. Begin alvast maar.

Oh, ik neem aan dat je de manke punten kent van Italiaanse auto's?
basd
quote:
Oh, ik neem aan dat je de manke punten kent van Italiaanse auto's?

Vertel.

Ik vind ze mooi, meer uitstraling dan die saaie Franse hokken, snel roesten doen ze al twintig jaar niet meer en met de electronica zit het tegenwoordig ook wel goed.

Maar goed, laat maar :) Ieder zijn eigen ding. Is er nog wat op TV vanavond?
Opti
Papillon met STeve McQueen en Dustin Hoffman:cool:
BaRTeZ
elke middag weer Thunderbirds op BBC2! :crazy:
basd
Vannacht Requiem For A Dream op RTL5, om 0.25. Aanrader.
Mindphaser
Ik geloof dat Talpa volgende week on air gaat, ben benieuwd wat ze allemaal gaan brengen.

Geloof dat ze aardig veel nederlands werk aan het maken zijn, ben ook benieuwd naar de zondag avond 19:00 op Talpa... zal effe wennen zijn.

jp
Top Gear vanavond:

The boys find out if a Lamborghini Murciélago packs the same punch as 12 angry bulls, while the world's greatest power sliders grace the test track. They're seeing who can play the Top Gear theme tune with engines There's also a first look at the Ford F150 SVT Lightning pick-up, and the actor Timothy Spall is this week's 'Star in a Reasonably Priced Car'.

Laatste aflevering van dit seizoen :(
MaGiK54
Straks (18:10) Coldplay secret concert op NL2.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement