|
Nieuwe wat is er op tv thread. (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Zat net volleybal op eurosport te kijken en ik heb nog nooit zo veel mooie vrouwen op een tribune zien zitten :eek: :eyespop: :crazy: |
|
|
| ZZandirt |
voor diegenen die het nog niet kenden:
(voorlopig) laatste aflevering Shameless vanavond 22.45 ned 3
*** Frank Gallagher en zijn kostelijke nakomelingen gooien er vanavond nog één keer "massive" de beuk in alvorens ze in elk geval tot kerst van het scherm verdwijnen. Na 17 afleveringen komt Shameless aan zijn einde, eenvoudig omdat er geen nieuwe afleveringen beschikbaar zijn. Maar wie denkt dat het nu eindelijk rustig gaat worden op de chaotische Chatsworth Estate komt bedrogen uit.
Paul Abbot schreef zeven nieuwe afleveringen plus een kerstspecial (losjes gebaseerd op zijn eigen moeilijke jeugd) waarvan zojuist de opnamen zijn begonnen. een citaat uit het begeleidende persbericht van serie 3: "Carl komt in de pubertijd en ontdekt sex, Debbie heeft het moeilijk met haar pasverworven verantwoordelijkheden en kleine Liam verwerpt het geloof op zijn rooms-katholieke kleuterschool."***
Aldus de Varagids. |
|
|
| Tim81 |
Vanavond om 21.00 uur in ‘Andere Tijden’ op Nederland 3 de herhaling van 'AZ, of: hoe maak je een topclub'.
AZ: Provincieclub als landskampioen?
Tijdens de afgelopen winterstop stond AZ aan de kop van de ranglijst in de eredivisie, de hoogste afdeling van het betaalde voetbal in Nederland. Voor het eerst in lange tijd draait een andere club dan de gebruikelijke drie, Ajax, Feyenoord en PSV, mee in de strijd om het kampioenschap. Het is 24 jaar geleden dat een andere club dan één uit het bekende drietal kampioen van Nederland werd. Inderdaad, in 1981 was het die uit Alkmaar. AZ heette toen nog AZ'67 en was de vrucht van de investeringen die twee broers in de club deden. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Tim81
Vanavond om 21.00 uur in ‘Andere Tijden’ op Nederland 3 de herhaling van 'AZ, of: hoe maak je een topclub'.
AZ: Provincieclub als landskampioen?
Tijdens de afgelopen winterstop stond AZ aan de kop van de ranglijst in de eredivisie, de hoogste afdeling van het betaalde voetbal in Nederland. Voor het eerst in lange tijd draait een andere club dan de gebruikelijke drie, Ajax, Feyenoord en PSV, mee in de strijd om het kampioenschap. Het is 24 jaar geleden dat een andere club dan één uit het bekende drietal kampioen van Nederland werd. Inderdaad, in 1981 was het die uit Alkmaar. AZ heette toen nog AZ'67 en was de vrucht van de investeringen die twee broers in de club deden. |
Video maar even scherp zetten dan! |
|
|
| Dj Lex |
| Kom er vandaag pas achter dat 24 al begonnen is en heb dus de eerste twee afleveringen al gemist :S Kan iemand mij hier misschien aan helpen? Beginnen bij afl. 3 is ook niet alles bij 24... |
|
|
| jp |
Het programma van Joling & Gordon op T**** is meesterlijk :)
Dinsdag 20:30hr op een seniorenboot :happy2: |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by jp
Het programma van Joling & Gordon op T**** is meesterlijk :)
Dinsdag 20:30hr op een seniorenboot :happy2: |
Een van de weinige leuke porgrammas op T idd, samen met ER.
Vanavond begint ook de Nederlandse versie van Paradise Hotel, op Veronica. De Amerikaanse vond ik wel leuk, kijken hoe dit wordt.... |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Vanavond begint ook de Nederlandse versie van Paradise Hotel, op Veronica. De Amerikaanse vond ik wel leuk, kijken hoe dit wordt.... |
Ik vond de amerikaans idd ook erg leuk, maar de Nederlandse versie zal wel weer niks worden... zoals (bijna) altijd! Net als Gotcha in vergelijking met Punk'd.. het is ook nooit te vergelijken :cool: |
|
|
| jp |
20:30hr Gordon en Joling. Don't miss it :)
:D |
|
|
| TranceFool |
| Jackass vanavond tv-premiere :cool: |
|
|
| Flippe |
Net Jackass "gekeken", leuke film om te kijken zonder op te letten.
En Oh wat zijn die gasten toch lomp!
Partyboy... "Oink...Oink...Oink..." |
|
|
| DJ_Siesta |
| idd jackass blijft vet!! wat een dudes |
|
|
|
|