return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 
Nieuwe wat is er op tv thread. (pg. 14)
View this Thread in Original format
AirPole
Ik kijk de laatste tijd ook redelijk vaak naar 'De wereld draait door' op Nederland 3. Een soort avond-magazine waarvan de presentatie onder andere verzorgd wordt door Matthijs van Nieuwkerk. Vaak is Margreet Dolman te gast, natuurlijk gespeeld door Paul Haenen. Een persoon waarvan ik bang ben dat te weinig Nederlanders weten wie dat is. Paul Haenen vind ik dus echt een icoon, ik ga verder niet uitleggen waarom.
:D

Over Matthijs van Nieuwkerk: heerlijke gast vind ik dat. Mijn favoriete presentator van dit moment. Oprecht, betrokken en heeft echt veel verstand van zaken. Ook bekend als presentator van Holland Sport bij Nederland 3. Was vroeger een redacteur bij het NRC volgens mij. Echt een toffe pik. Over welk onderwerp het ook gaat, deze man is altijd geboeid en praat dan ook vol interesse met zijn gasten over het desbetreffende onderwerp. Zeer goeie gast dus, echt een zuiver persoon als je het mij vraagt. Zet dat maar eens tegenover bijvoorbeeld iemand als Catherine Keijl. Gadverdamme, van dat wijf kan ik wel kotsen. Hoe zij het ooit aan een baan gekomen is in TV-land.......
jp
Keuringsdienst van Waarden :toocool:
Djeebie
quote:
Originally posted by AirPole
Over Matthijs van Nieuwkerk: heerlijke gast vind ik dat. Mijn favoriete presentator van dit moment. Oprecht, betrokken en heeft echt veel verstand van zaken. Ook bekend als presentator van Holland Sport bij Nederland 3. Was vroeger een redacteur bij het NRC volgens mij. Echt een toffe pik. Over welk onderwerp het ook gaat, deze man is altijd geboeid en praat dan ook vol interesse met zijn gasten over het desbetreffende onderwerp. Zeer goeie gast dus, echt een zuiver persoon als je het mij vraagt.


Zo lovend ben ik niet over hem, maar als je kijkt naar z'n collega Van Jole dan :nervous: :rolleyes:

Wat een kansloze idioot is dat zeg. Hoe kan zo iemand het tot presentator en journalist schoppen? Hij presteert het iedere aflevering weer om zonder enige voorkennis aan tafel te gaan zitten en daardoor z'n gasten verkeerd aan te kondigen, totaal verkeerde vragen te stellen en daarnaast ook nog de slechtste 'humor' (want dat kan je het eigenlijk niet noemen als je als kijker plaatsvervangende schaamte krijgt) aller tijden te hebben.

Voor de rest wel een aardig programma, maar Man Bijt Hond gaat altijd voor :cool:
jp
ALCOHOL mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spui...bb.20051010.asf
COKE mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spui...bb.20051017.asf

XTC mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spui...bb.20051024.asf

GHB mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spui...bb.20051031.asf

PADDO mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spui...bb.20051107.asf

LSD mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spui...bb.20051114.asf

WIET mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spui...bb.20051121.asf

HEROINE mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spui...bb.20051128.asf

SPEED mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spui...bb.20051205.asf
ZZandirt
DE SKIPPERZZ VAN DE KAMELEON.....!!!!

HIELKE EN SIETSE RULE!!

(jeugdsentiment sorry... 1 pluspuntje: ESTHER!!!! die kwam nergens voor in die boekies... ziet er trouwens ook verdomd "volwassen" uit voor iemand van dertien....oeioeioei...)
@win
Gisteren de eerste twee afleveringen van Rome gezien. Goede serie als je het mij vraagt! Aanrader!!
jp
Mooi gemaakt inderdaad :)
Ben_Lei
Beauty & the Nerd is hilarisch! En gvd wat een lekkere wijven!
Cosmic
quote:
Originally posted by Ben_Lei
Beauty & the Nerd is hilarisch! En gvd wat een lekkere wijven!


Pics or....
ZZandirt
jetzt op 2 (de hele dag.) 50 jaar journaal.... geschiedenisles....

erg leuk

jp
Dat is oud nieuws man :D
Cosmic
Armin van Buuren bij Idols.....

Je hoorde o.a. 24, Zocalo en zn nieuwe remix van Racoon. Ook nog een klein interviewtje..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 
Privacy Statement