|
Nieuwe wat is er op tv thread. (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| Nieuwe aflevering Lost weer ontzettend vaag, vol mysteries en je komt nog geen stap dichterbij de clue van het verhaal :D Heerlijk! |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Chicane
Nieuwe aflevering Lost weer ontzettend vaag, vol mysteries en je komt nog geen stap dichterbij de clue van het verhaal :D Heerlijk! |
Ik had er meer van verwacht, ze maakten het superspannend in de preview maar wat krkijg je te zien...:(
Alleen dat gefluister is raar, khoop dat ze met een goede verklaring komen (dat geldt voor alles eigenlijk:p ).
Zodra er aliens oid in t spel komen haak ik iig af. |
|
|
| MennoB |
| Vanavond bij Jensen! om 22:30: Shakira :D |
|
|
| Unique2701 |
| Maandag was Ferry corsten bij jensen.. had t maar half gezien bij t langszappen :( |
|
|
| MennoB |
| Dat heb ik wel helemaal gezien. Jensen had het alleen maar over drugs gebruik! Denk echt iedereen dat DJ's en mensen die naar feesten gaan allemaal drugs gebruiken? |
|
|
| Unique2701 |
| Jensen kan behoorlijk irritant zijn.. hij laat mensen zelden hun zinnen afmaken.. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MennoB
Vanavond bij Jensen! om 22:30: Shakira :D |
Zo'n vet nummer. En dan die clip. Pure klasse :toocool: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik had er meer van verwacht, ze maakten het superspannend in de preview maar wat krkijg je te zien...:(
Alleen dat gefluister is raar, khoop dat ze met een goede verklaring komen (dat geldt voor alles eigenlijk:p ).
Zodra er aliens oid in t spel komen haak ik iig af. |
waar zitten jullie juist? of volg je met ons mee op VT4? wij zitten op 3 dubbelafleveringen van het einde van de eerste reeks :) en damn... beste serie ooit!
tip: zap telkens weg als er een preview is
| quote: | Originally posted by jp
Gran Turismo NSX vs real Honda NSX
Sometime over the summer Jeremy became hooked on that acne-wracked teenager's favourite Gran Turismo 4, and that gave us an idea.
He was banging on about how sweetly his virtual Honda NSX handles and how excellent he is at flicking it around the digital version of the snaky Laguna Seca track in northern California.
So, we got an actual NSX and flew actual Jeremy on an actual plane to actual America to see if he could beat his computer-game lap time in real life. And that's no easy task because Laguna Seca is one of the world's most challenging tracks.
When you crash in the game, you make yourself a cup of tea and start again. If you crash at the real track, you will be drinking your tea through a straw. So, the perfect challenge for a middle-aged man with a dicky back, then. |
Die aflevering mogen we niet missen, Laguna Seca is ook men favoriete circuit op Gran Turismo, ben is benieuwd...
Morgen niet te vergeten: Stankervision Marathon op MTV ! van 19 tot 22 als ik me ni vergis |
|
|
| jp |
This week, the boys wanted to celebrate the single greatest supercar of today, but couldn't agree what that was. Eventually, they decided to take one each on a massive road test to find out.
The result? A Ferrari F430, Ford GT and Pagani Zonda flat-out through France. Prepare for one of the most stunning items Top Gear has ever made. And the shock of James May driving like his brogues are on fire. See our series preview feature for more details.
Back in the studio, Ford brings us its stunning Iosis concept - the car that gives us a clue to the new Mondeo. Well, sort of. If you can't remember what it looks like, here's a reminder from our news archive...
The Ford Focus ST takes to the track - and Jeremy nicknames it the Focus 'ASBO'. Chavtastic...
The Top Gear guest this week is transport secretary Stephen Ladyman - which should make for a pretty explosive interview, we reckon.
Don't forget, we've got a preview of all the shows in the current series - and a gallery of images.
This show is repeated on Tuesday November 29 at 7pm on BBC Two |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Antony
waar zitten jullie juist? of volg je met ons mee op VT4? wij zitten op 3 dubbelafleveringen van het einde van de eerste reeks :) en damn... beste serie ooit!
tip: zap telkens weg als er een preview is
|
In Nederland zijn ze ergens halverwege seizoen 1 dacht ik. Ik volg t via Amerika, daar zijn zen bij afl 8 van seizoen 2.
Idd, een goede serie! |
|
|
| Daveje |
| wanneer begint dat topgear dan? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Daveje
wanneer begint dat topgear dan? |
21:00hr (NL) |
|
|
|
|