|
Nieuwe wat is er op tv thread. (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Ja bizar man ! :wtf: Zet net het videokanaal op (wat nog voor The Others op Rtl5 stond), zie ik Armin in Idols verschijnen ?! :nervous:
Ut moet niet gekker worden !
Dat-ie Lima voor Idols laat schieten ! 5000 fans in Lima zitten nu dus te huilen van diep verdriet omdat meneer ven Bjoeren in Idols zijn entree wilde maken ! :whip: |
|
|
| Unique2701 |
| proberen op #1 vd dj mag lijst te staan vergt wat opofferingen hehe :toothless |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Loraine
Ja bizar man ! :wtf: Zet net het videokanaal op (wat nog voor The Others op Rtl5 stond), zie ik Armin in Idols verschijnen ?! :nervous:
Ut moet niet gekker worden !
Dat-ie Lima voor Idols laat schieten ! 5000 fans in Lima zitten nu dus te huilen van diep verdriet omdat meneer ven Bjoeren in Idols zijn entree wilde maken ! :whip: |
De spijker op z'n kop...
Ik zei het ook al tegen een maat van me: je laat toch NIET een party in Zuid-Amerika schieten voor 5 minuten 'Idols'?? ..... Armin, sorry maar als dit zo door gaat dan komt het niet goed MIJONG!!! Ik was zelf lekker naar Zuid-Amerika gegaan.
:) |
|
|
| Loraine |
Interview Armin in Idols vind je hier:
http://www.rtl.nl/FF klikken op Idols, dan zie je vanzelf een pagina van Armin in de Idols context |
|
|
| Unique2701 |
hmm.. waarom kom ik uit op nunner.com, een of ander logistiek bedrijf uit?? Haha.. |
|
|
| Siesta |
vnvd Boiler Room, met Vin Diesel en Ben Affleck
http://imdb.com/title/tt0181984/
20:40 Veronica , lijkt me opzich wel vermakelijke film voor op zondagavond |
|
|
| Loraine |
Linkje naar DivX Zipped file: Armin in Idols (dat backstage interview staat op RTL site)
Kan overigens nergens terugvinden of Armin daardwerkelijk een gig in Peru zou hebben gehad gisteren, maar indien dat wel het geval was... en hij een gig opgezegd zou hebben voor dat ing Idols...dan is-ie echt een 
Ojaaaahhh...vanaaf SAW (deel 1 dus :o ) eindelijk gezien...zat al kweenie-hoelang in de planning maar het kwam er maar niet van.... heb Lies zelfs nog HEEL gelaten, dus zo eng was-ie nou ook weer niet :o |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Loraine
Ojaaaahhh...vanaaf SAW (deel 1 dus :o ) eindelijk gezien...zat al kweenie-hoelang in de planning maar het kwam er maar niet van.... heb Lies zelfs nog HEEL gelaten, dus zo eng was-ie nou ook weer niet :o |
naja niet zo zeer eng, maar wel freaky dat iemand zulke dingen kan verzinnen.
plus ik vond de hele verhaallijn zeer verrassend en vernieuwend, iets wat je niet echt kan zeggen van de hollywood films lately.
Wij hebben laast Green Street Hooligans gezien en die is ook helemaal top. |
|
|
| jp |
| Rome valt vies tegen. Kijk in vervolg wel weer naar Discovery op zondag |
|
|
| Siesta |
vanavond Theo Maassen op NED3!
:stongue: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Siesta
vanavond Theo Maassen op NED3!
:stongue: |
Neuk het systeem toch ? Dies KEIGOED !!! :D |
|
|
|
|