return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Nieuwe wat is er op tv thread. (pg. 6)
View this Thread in Original format
BaRTeZ
Oppassen!!! op NED3, de gouwe ouwe afleveringen :wtf:
Tim81
hmmm... voetbal, voetbal, voetbal, voetbal en oh ja voetbal! Op Ned2, RTL5, SBS6, Talpa, Canvas, BBC en Eurosport :eyes: :crazy: ;)
Vertigo
Er is inderdaad echt een overvloed aan voetbal op TV nu en dat is zeker niet erg! Jammer dat Johan Derksen en Wilfred Genee niet meer samen in een programma zitten, ik vond dat altijd een erg leuke combinatie om naar te kijken. Wilfred deed zeker niet onder voor de vaak dominerende Derksen, terwijl Barbara Barend dat een stuk meer doet. Daarnaast heb ik niet echt het gevoel dat Barbara Barend echt veel kennis heeft behalve wat oppervlakkige kennis. Dit maakt zich ook kenbaar in de vragen die ze stelt aan de gasten en haalt het niveau van het programma enorm naar beneden. Daarnaast spatte de passie bij Wilfred er vanaf, en Barbara is net een plank.
Pykenike
kan niet wachten op summerbase :crazy: :whip:
ZZandirt
ik vind shameless (vpro, ned3) helemaal gewèèldig... vooral de manier van verhaallijnen monteren... en dan nog de gewoonweg harde manier waarop het de realiteit in beeld brengt... jammer dat het alweer bijna teneinde is...
BaRTeZ
quote:
Originally posted by ZZandirt
ik vind shameless (vpro, ned3) helemaal gewèèldig... vooral de manier van verhaallijnen monteren... en dan nog de gewoonweg harde manier waarop het de realiteit in beeld brengt... jammer dat het alweer bijna teneinde is...

waar gaat het over? en wat voor een soort programma is het? :)
ZZandirt
is een engelse serie over 2 families (achterstandsbuurt)
1: vader (alcoholist, steevast dronken uit de pub gegooid...:-))en en stel kinderen varierend van 2 tot 18 ofzo.
2: stelletje nextdoor. midden 20 en heel verbonden met de situatie van familie 1. mama is weg of dood, dat weet ik niet..
drank drugs (kleine) criminaliteit sex de hele rataplan....

kan me een uitzending herinneren dat ze (schoonzoon en vriendjes) Pa in zijn roes naar Frankrijk hadden gebracht (helemaal totall loss dus... pilletje erbij in zijn bier...:-)). hem daar in een parkje op een bank gelegd.... en dan dat wakker worden... ik kwam echt niet meer bij... paps vanzelfsprekend opgepakt (op verdenking van drugs enzo) (pa spreekt geen frans... maar een aardige fransman in de politiecel is zo aardig (hekel aan engelsen waarschijnlijk) om e.e.a. zò te vertalen dat ie echt in de problemen komt..
maar ondertussen het thuisfront helemaal over de zeik als ie zoek blijkt en ook niet opgepakt is of in een ziekenhuis...

volgende week laatste uitzending.... en nu maar hopen dat het herhaald gaat worden...
Djeebie
Shameless rules inderdaad! Helaas een heel aantal afleveringen gemist, omdat het pas dinsdag heel laat kwam.
New Wave
Hebben jullie gepropagandeerde arminhoeren '2 vandaag' nog gekeken? Hij was er te gast.

("gepropagandeerde" bestaat dit woro deigenlijk? :))
jp
Vast wel

Wat had ie te melden?

New Wave
quote:
Originally posted by jp
Vast wel

Wat had ie te melden?

Uhmm, dat hij tune voor sail gemaakt had. ennuh, verder weet ik het niet meer, moest toen bootjes filmen.
tijs08
quote:
Originally posted by New Wave
Uhmm, dat hij tune voor sail gemaakt had. ennuh, verder weet ik het niet meer, moest toen bootjes filmen.

Heb klein stukje gezien... bekende verhaal: dat hij zijn hele leven aan het water heeft gewoont en dat hij niet voor niks zijn platenmaatschappijn 'armada' heeft genoemd... Wel leuk dat Armin ook zo in de publiciteit komt...

Hij voegde er nog aan toe op de vraag 'hoe het kwam dat Nederland zulke goede djs heeft' dat hij de overheid dankbaar is voor haar beleid waardoor de hoogwaardige nederlandse danscultuur is ontstaan. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement