return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Nieuwe wat is er op tv thread. (pg. 16)
View this Thread in Original format
Siesta
quote:
Originally posted by Loraine
Neuk het systeem toch ? Dies KEIGOED !!! :D

jeepzzz neuk het systeem! ben erg benieuwd, theo kennende zal het weer lache giele brulle worden :crazy: :crazy:
BaRTeZ
Was zaterdag ook op tv, leuke show alleen een beetje kort :(
Muppy
Hoop echt voor armin dattie geen gig had in lima want anders ist een ongelofelijke sukkel!:whip:
jp
ELECTRÓNICA: ARMIN VAN BUUREN
Gran Cruz - Totoritas.
Sábado 14 de enero.
Hora: 10:00 p.m.
Entrada: Teleticket de Wong y Metro.

Volgens mij is het gewoon een week verschoven
Creamfields23
quote:
Originally posted by AirPole
..... Armin, sorry maar als dit zo door gaat dan komt het niet goed MIJONG!!! Ik was zelf lekker naar Zuid-Amerika gegaan.

Nou ik vind het juist wel een ZEER goede move van Armin. Even het buitenland (waar ze toch zo bekend zijn) laten schieten voor wat TERECHTE binnenlandse promo (Er kijken heel veel mensen IDOLS)

Ook al is trence niet meer wat ik dagelijks luister de waardering ervoor zal ik echter altijd blijven houden. Dit zeg ik omdat ik het zo vaag vind dat trance alleen op grote evenementen scoort en niet zaterdag avond in de regionale disco.
robin
jesus.. kim holland op talpa
Cosmic
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Was zaterdag ook op tv, leuke show alleen een beetje kort :(

Vind hem altijd wel goed. Hij heeft vaak dingen waarvan je denkt: Verrek, het is nou wel zo maar WAAROM? Dat is wel sterk en hij brengt t ook heel leuk. Samen met Finkers toch wel het topje van de cabaret in Nederland
jp
Jack Spijkerman stopt met het presenteren van het tv-programma Café de Sport, zo heeft een woordvoerder van Talpa dinsdag gemeld. Spijkerman, die het sportprogramma samen met Humberto Tan presenteerde, wil zich volledig gaan richten op zijn nieuwe programma Koppensnellers.

De woordvoerder meldde dat het vertrek van Spijkerman bij Café de Sport al eerder afgesproken was. Tan blijft wel aan als presentator van het programma. Koppensnellers zal zaterdag voor het eerst te zien zijn op Talpa.
Cosmic
The Game is/was op SBS. Nog steeds een top-film! Echte mind:eyes:
ZZandirt
inderdaad een goede film...

(voor op de BBC/net1/2/3, de belg, of tv5) (ik WEIGER om daar 1) een hele avond voor uit te trekken en 2) meer dan 20 mins (netto) reclame tussendoor te zien.)

ben even gaan rekenen: de film duurt bruto van half 9 tot kwart over elf! dat is 2 uur en 3 kwartier (!) 10 mins hvn en 3 mins piets weerbericht en je houdt 3 kwartier tot een uur over !!!!

en nee. ik heb geen video.... nooit gehad ook.

zonde van zo'n film... je bent na piets bakkes en die 2 koeien van hart van nederland echt he-le-maal de draad kwijt...

:crazy:

Cosmic
quote:
Originally posted by ZZandirt
zonde van zo'n film... je bent na piets bakkes en die 2 koeien van hart van nederland echt he-le-maal de draad kwijt...

:crazy:

Idd, was alles nou echt of toch een spelletje....:conf: :conf:

:tongue3
jp
Shouf shouf de serie :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Privacy Statement