return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005 (pg. 10)
View this Thread in Original format
mr_fisken
quote:
Originally posted by anuga
Bringar min lapatop med littta musica ;) om någon har lust att ta med några ljuvliga små speakers så vore de wunder, men tror nog inte att man spenderar så mycket tid i hytten ;) u know

Ummm, vilka var det jag skulle vara med i hytten :D hehehe
Kvicket m.fl. Börjar bli dags att planera var man ska träffas osv.

Juste du ska bo hos oss, vi tar med datahögtalare snäppet värre.. alltså inte dom vanliga standard. Men som du säger, man hänger ju inte bara i hytten precis...
xPROXYx
Musiken tror jag löser sig i vår hytt, men bra att du tog upp det där me när man sak mötas upp o så!
Eftersom att vi ska ha 8 hytter ihop borde vi va där jävligt tidigt!

JOffsi du åker me mig, dra ihop grabbarna(sälen+södertälje) så tar ja resten....e du me på det eller ska ja ringa runt till alla 32st??:crazy:
jofawe
Selma.. jag lär ju åka till Sara först .. sen med dem till siljaterminalen.
Jag drar med mig min Boombox, så vi har musik i vår hytt.
Bränn mp3or på cd =)
Aendy
Är det någon här på TA som har en hyttplats över, börjar bli helt vansinnig över det faktum att jag kanske missar denna kryss... (drogfritt såklart)
staz
kolla på www.mondaybar.com forumet, verkar va en del som vill bli av med platser där.
xPROXYx
quote:
Originally posted by jofawe
Selma.. jag lär ju åka till Sara först .. sen med dem till siljaterminalen.
Jag drar med mig min Boombox, så vi har musik i vår hytt.
Bränn mp3or på cd =)


Grymt så ja blir hämtad eller:rolleyes:
Du kan ju inte mena att du ska åka växjö-haninge-silja terminal utan att stanna i skogås o hämta upp mig!
för du det då fan dränker ja dig me minttu!!
Hur många skivor ska ja bränna?? räcker d om ja snor ca10-20 mp3 skivor från brorsans bil?

och vilken tid hade ni tänkt att åka?
jofawe
quote:
Originally posted by xPROXYx
Grymt så ja blir hämtad eller:rolleyes:
Du kan ju inte mena att du ska åka växjö-haninge-silja terminal utan att stanna i skogås o hämta upp mig!
för du det då fan dränker ja dig me minttu!!
Hur många skivor ska ja bränna?? räcker d om ja snor ca10-20 mp3 skivor från brorsans bil?

och vilken tid hade ni tänkt att åka?



vad många frågor du har!
xPROXYx
quote:
Originally posted by jofawe
vad många frågor du har!


O du har ju inte svaret på en enda av dessa frågor! Behöver du en tolk kanske :crazy:
EsseT
Hejsan mina vänner då var det snart dags igen för kryssning :)
Ska bli kul att få åke BÅT igen som vissa säger.... :D
Lina tjaa jag har inga större problem med valet av djs dock kanske valet av golv för vissa artister men ett plus att tjejerna får ett eget golv och det STORA HAHA =) vad tycker in om artist valet? :)
alltid skoj med folks åsikter :)
anuga
Tråkiga nyheter, eller, ja. Mindre roliga för mig åtminstone...

Min Laptop har fått en sväng av Vinterkräksjukan, och hostar bara ut skit på skärmen, så jag får nog lämnade den på verkstan innan jag drar :(
Jobbet lär inte bli glad om HD'n har krashat med tanke på alla mitt senaste projekt ligger bara på den :eyespop:

Men bara så att ni vet, fyller min Creative Zen X-Tra med musik iallafall, 60 gig (om jag orkar fylla den) kommer med iallafall.

Umm, nu blev det ännu värre :sadgreen: jag kanske inte ens hinner komma till stockholm!!! sugit som fan om jag missar detta!!!

SteveTranz4ever
För er som missat så har linan blivit ändrad igen...

A&B och Fergie på stora golvet ialla fall

MONDAY BAR MAIN FLOOR
Dancing Palace, däck 7-8
22.30-00.30 : Johan Lindquist
00.30-03.30 : Above & Beyond (Tony & Paavo B2B)
03.30-06.00 : Fergie

13.30-15:30 : Johan Lindquist
15:30-17:30 : Johnny Boy

PANORAMA FLOOR
Panorama Bar, däck 9
22.30-00.00 : Ida Engberg
00.00-02.00 : Misstress Barbara
02.00-04.00 : Anne Savage
04.00-06.00 : Lady Dana

13.30-17.00 : DJ Anneli

NRK ROOM
Konferensavdelningen, däck 8
00.00-01.00 : Nick Harris
01.00-05.00 : Peace Division (Justin & Clive B2B)
05.00-06.00 : James B

SAILOR'S FLOOR
Sailor's Pub, däck 7
21.00-00.00, 06:00-??
Henrik Löwenhamn
Dana Bergqvist
Ronny Elvebakk
Andreas Hansson

POOL CHILL LOUNGE
Bastu & pool-avd, däck 2
12.00-16.00 : DJ Nosfea
Kvicket
Anuga, ska du med eller inte?
Nästa gång kan det även vara en bra ide att messa mig på msn eller något några dagar innan och fråga om tider osv :)

Hör av dig imorn 076-8763117 ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Privacy Statement