|
Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
jag tyckte vi hade halvkass uppslutning på vårt SWETAmeet förra kryssen =)
Meeen.. vi är inte sämre än att vi försöker igen väl? |
|
|
| mr_fisken |
| håller med, det vart lite si o så med den men vi styr upp något ännu bättre denna gång.. vore grymt om man kunde ha skärgården i bakgrunden på bilden:D |
|
|
| anuga |
Min första kryssning, så I know nothing about the others...
Förrutom att Armin spelade halvkasst när han var med :) |
|
|
| Hauken |
| Den här "SWETA" sekten det pratas om, är det även för amatörer som mig eller räcker det med att vara medlem på tranceaddict? Kan väl ev. vara kul att se vad det är för folk bakom avatarerna igentligen ;). |
|
|
| jofawe |
En liten grej bara..
Det var augusti sist.. nu december.. kan vi inte ses inomhus? :)
Typ ses i trappan till taxfreen runt 14 tiden på dag 2 :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
En liten grej bara..
Det var augusti sist.. nu december.. kan vi inte ses inomhus? :)
Typ ses i trappan till taxfreen runt 14 tiden på dag 2 :) |
Men alldeles innaför där jag just beskrev då, där stod vi mestadels när vi sågs. Lätt att hitta och några få meter bara från all action. Vid alla spelautomater.
Har lite inscannade översiktskartor över båtN, kan posta här senare med ett stort rött "X"
| quote: | Originally posted by Hauken
Den här "SWETA" sekten det pratas om, är det även för amatörer som mig eller räcker det med att vara medlem på tranceaddict? Kan väl ev. vara kul att se vad det är för folk bakom avatarerna igentligen ;). |
Är man medlem på SWETA så är det obligatoriskt... så enkelt är det bara. :gsmile: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men alldeles innaför där jag just beskrev då, där stod vi mestadels när vi sågs. Lätt att hitta och några få meter bara från all action. Vid alla spelautomater.
Har lite inscannade översiktskartor över båtN, kan posta här senare med ett stort rött "X"
|
kan funka det med i båtN |
|
|
| Hauken |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men alldeles innaför där jag just beskrev då, där stod vi mestadels när vi sågs. Lätt att hitta och några få meter bara från all action. Vid alla spelautomater.
Har lite inscannade översiktskartor över båtN, kan posta här senare med ett stort rött "X"
Är man medlem på SWETA så är det obligatoriskt... så enkelt är det bara. :gsmile: |
Det ante mig.
Förresten, det vore mkt mer praktiskt iaf du markerar med ett rött kryss på de kartor som finns uppsatta ombord på Festival, så man slipper memorera / ta med sig egen karta. |
|
|
| xPROXYx |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Är man medlem på SWETA så är det obligatoriskt... så enkelt är det bara. :gsmile: |
då typ måste ja också va me!!
pappa du får hålla reda på mig!
o kan vi inte fotas dag 1 då alla ser ut som folk??:P |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
då typ måste ja också va me!!
pappa du får hålla reda på mig!
o kan vi inte fotas dag 1 då alla ser ut som folk??:P |
Ja visst gumman... sliter tag i dig :gsmile:
Ända sen första kryssen Lucia 2002 har vi försökt fixa SWETA-meetup och de flesta ggr på dag 1 men då är allt som absolut mest hektiskt, förfester, dansgolv, vänner, man ska hit man ska dit och i allt virrvarr så glömmer man lätt bort det.
Sist funkade dag 2 riktigt bra i jämförelse och det var nåt slags SWETA-meet-up@kryssnings rekord. |
|
|
| anuga |
| om två veckor är det PARTY! PARTY! PARTY! :D |
|
|
|
|