|
Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by staz
SAS? va gick det på ? |
nej är du galen det skulle kosta minst €170
... bokade ryanair för €42 från düsseldorf |
|
|
| jofawe |
| fan.. jag ser fram emot detta! =) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Anuga, adda mig på msn... [email protected] så kan vi styra angående hytt... Har en plats över i en hytt med mig fisken o cham här på ta. |
Klart jag ska med! Har addat, nu e det bara planeringen kvar och betalningen ;) |
|
|
| DxMxC |
| yeah! , nu jävlar ska de dansas o festa! |
|
|
| xPROXYx |
Helllooooo
Hytten full.....
blev så mycke så att det ökade från 3 till 6 hytter:)
Alla är välkomna på förfest:) |
|
|
| Hauken |
Löste sig med plats då vi blev 8 tillslut :).
Ska bli skoj! |
|
|
| EsseT |
| Varför är man ute i sista sekunden? brukar inte vara min stil men ibland kan man inte hjälpa det.. så hyttplats sökes..jag är SNÄLL HAA =) Jag är tokladdad =) :eyes: :eyes: ut på sjön IGEN |
|
|
| mr_fisken |
| Dj-Mag kommer och gör ett stor reportage på kryssen om ni inte redan läst det:) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Dj-Mag kommer och gör ett stor reportage på kryssen om ni inte redan läst det:) |
Nice! Hur många é vi nu totalt???
Anuga
DxMxC
Hauken
mr_fisken
jofawe
Kvicket
ScuL
SteveTranz4ever
xPROXYx
Känns som det får nästan bli lite av en SWETA Träff någonstans på båten ;) |
|
|
| staz |
Anuga
DxMxC
Hauken
mr_fisken
jofawe
Kvicket
ScuL
SteveTranz4ever
staz
marey
cham
keddo
xPROXYx |
|
|
| EsseT |
Anuga
DxMxC
EsseT
Hauken
mr_fisken
jofawe
Kvicket
ScuL
SteveTranz4ever
staz
marey
cham
keddo
xPROXYx
Hejsan mina damer o herrar Senaste nytt från SILJALINE det finns ENDAST A hytter kvar på båten pratade med dem i morse ...kan ju har ändrats till nu |
|
|
|
|