return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005 (pg. 6)
View this Thread in Original format
ScuL
quote:
Originally posted by staz
SAS? va gick det på ?


nej är du galen det skulle kosta minst €170
... bokade ryanair för €42 från düsseldorf
jofawe
fan.. jag ser fram emot detta! =)
anuga
quote:
Originally posted by Kvicket
Anuga, adda mig på msn... [email protected] så kan vi styra angående hytt... Har en plats över i en hytt med mig fisken o cham här på ta.


Klart jag ska med! Har addat, nu e det bara planeringen kvar och betalningen ;)
mr_fisken
yeah:D
DxMxC
yeah! , nu jävlar ska de dansas o festa!
xPROXYx
Helllooooo

Hytten full.....
blev så mycke så att det ökade från 3 till 6 hytter:)
Alla är välkomna på förfest:)
Hauken
Löste sig med plats då vi blev 8 tillslut :).

Ska bli skoj!
EsseT
Varför är man ute i sista sekunden? brukar inte vara min stil men ibland kan man inte hjälpa det.. så hyttplats sökes..jag är SNÄLL HAA =) Jag är tokladdad =) :eyes: :eyes: ut på sjön IGEN
mr_fisken
Dj-Mag kommer och gör ett stor reportage på kryssen om ni inte redan läst det:)
anuga
quote:
Originally posted by mr_fisken
Dj-Mag kommer och gör ett stor reportage på kryssen om ni inte redan läst det:)

Nice! Hur många é vi nu totalt???

Anuga
DxMxC
Hauken
mr_fisken
jofawe
Kvicket
ScuL
SteveTranz4ever
xPROXYx

Känns som det får nästan bli lite av en SWETA Träff någonstans på båten ;)

staz
Anuga
DxMxC
Hauken
mr_fisken
jofawe
Kvicket
ScuL
SteveTranz4ever
staz
marey
cham
keddo
xPROXYx
EsseT
Anuga
DxMxC
EsseT
Hauken
mr_fisken
jofawe
Kvicket
ScuL
SteveTranz4ever
staz
marey
cham
keddo
xPROXYx

Hejsan mina damer o herrar Senaste nytt från SILJALINE det finns ENDAST A hytter kvar på båten pratade med dem i morse ...kan ju har ändrats till nu
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement