|
Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Hauken |
Hey
Har en extra polare som vill med så vi är totalt 9 nu, en extra hyttplats behövs OMGÅENDE!
Ring så snart som möjligt, åker från norrland så tåg etc som ska bokas.
Tel 076 8386242 vilken tid som helst på dygnet. |
|
|
| ScuL |
^^ du har redan hittat såg jag.
jag behöver också en plats.
flyget är redan bokat men d verkar att B-hytterna är slutsåld så nu är jag ensam.. |
|
|
| Hauken |
| quote: | Originally posted by ScuL
^^ du har redan hittat såg jag.
jag behöver också en plats.
flyget är redan bokat men d verkar att B-hytterna är slutsåld så nu är jag ensam.. |
Surt läge :/ Silja brukar väl köra singelhytter etc där man kan snika in annars?
En kille ringde mig efter 10min så det löste väl sig antar jag. Men mitt batteri i telefonen dog så vi har inte hunnit ordna klart allt, inte fått tag på honom nu under dagen heller.
Får väl se iaf han ringer upp, annars antar jag väl att han har ändrat sig eller ngt.
EDIT: Pratade med Silja precis. Dem har "singelhytter" där man får bo med 3 andra man inte känner. Får väl se iaf denna snubbe som ringde igår hör av sig ikväll, annars får polaren boka en sån plats. Det var B hytter tror jag, 745:- per person iaf. |
|
|
| ScuL |
| har hittat C-hytt för 600 nu :D |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by ScuL
har hittat C-hytt för 600 nu :D |
Gött! Listan blir bara längre och längre :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nån som saknas i listan ?
Anuga
DxMxC
EsseT
Hauken
mr_fisken
jofawe
Kvicket
ScuL
SteveTranz4ever
staz
marey
cham
keddo
xPROXYx |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nån som saknas i listan ?
Anuga
DxMxC
EsseT
Hauken
mr_fisken
jofawe
Kvicket
ScuL
SteveTranz4ever
staz
marey
cham
keddo
xPROXYx |
:haha: ser ut som TE2006 Listan ;)
Edit : LoL fel postad ;) hehehe |
|
|
| Daniey |
Im in! :D
Kör B-hytt enligt tradition!
Vissa får ju inte gratis hytt/resa! ;) |
|
|
| DxMxC |
| wohoo! första trancekryssen närmar sig.. , är ju lagom laddad! =) , jevlar vilket ös de lär bli.. hoppas på ett lagom hårt set från Above and Beyond! |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nån som saknas i listan ?
Anuga, DxMxC, EsseT, Hauken, mr_fisken, jofawe, Kvicket, ScuL, SteveTranz4ever, staz, marey, cham, keddo, xPROXYx |
Jag? ;) |
|
|
| xPROXYx |
^^hahah MR ECHO(lost)
4 Dagar kvar nu gott folk o igår råkade man supa till lite för mycke!!
Håll tequilan borta från mig så blir jag glad!
Jag undrar om ja o joffsan har kommit fram till nån smart lösning angående musiken i hytten??
*tillbaks till hinken*:nervous: |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
^^hahah MR ECHO(lost)
4 Dagar kvar nu gott folk o igår råkade man supa till lite för mycke!!
Håll tequilan borta från mig så blir jag glad!
Jag undrar om ja o joffsan har kommit fram till nån smart lösning angående musiken i hytten??
*tillbaks till hinken*:nervous: |
Bringar min lapatop med littta musica ;) om någon har lust att ta med några ljuvliga små speakers så vore de wunder, men tror nog inte att man spenderar så mycket tid i hytten ;) u know
Ummm, vilka var det jag skulle vara med i hytten :D hehehe
Kvicket m.fl. Börjar bli dags att planera var man ska träffas osv. |
|
|
|
|