return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glorie
quote:
Originally posted by staz
önskade:

ALEX MORPH
NU NRG
MARK OTTEN
JON O BIR
A&B
MARCO V
FILTERHEADZ


TU till Alex, Nu-NRG, JonO ;) och A&B. Själv hade jag bytt ut resterande namn till några andra :) Hade varit ballt att bara köra svenska-finska namn nån kryssning oxå. Finns ju en hel del bra från Finland oxå.
CJ InterCity
SHANE 54!:eyespop:
benni
John Digweed + Sasha?
Laszlo
quote:
Originally posted by benni
John Digweed + Sasha?


WORD THE F*** UP!!! Kanske Zabiela däremellan också....Deep Dish hade jag också blivit mer än våt i byxorna av...
Kongo_kim
Marcel Woods
Eddie Halliwell
Carl Cox
Montana
Ronski Speed
Ferry Corsten
RebeL9
yez i år ska jag pallra dit med några polare.

har skickat in en önskan om att de ska få dit Cave. Den här mannen spelar tribal techno som ingen annan.

Sen vore det coolt om de fick dit Son Kite. skönt med inhemska talanger. och Son Kite är ju riktigt stora internationellt.
benni
är det fortfarande 23 års åldersgräns eller nåt på kryssningarna eller hur va det med det?
Laszlo
quote:
Originally posted by RebeL9
har skickat in en önskan om att de ska få dit Cave. Den här mannen spelar tribal techno som ingen annan.


Dagens sanning. Har inte hört många techno-ryttare som är tekniskt mer begåvade. För er som inte hört honom finns ett gäng promomixar på cave.no. Om jag vill minnas rätt har jag haft med honom i tidigare önskningar, dock utan framgång.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by benni
är det fortfarande 23 års åldersgräns eller nåt på kryssningarna eller hur va det med det?

Har alltid vart 20 på Monday Bars kryssningar :)
benni
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har alltid vart 20 på Monday Bars kryssningar :)


ok cool.. då va det nåt annat jag tänkte på

JayBee
quote:
Originally posted by Treo
Above & Beyond hade vart väldans trevligt... *minns när dom var på BK linköping* :p


HAHA din tok treo! tänkte precis samma sak, A&B är ju sköna.

steve: vadå låt mig gissa det blir johny boy som avslutar? :)
Dj P.A!
Dessa vill jag ha.

Markus Schulz
Perry O'Neil
Menno De Jong
John O'Bir
Above & Beyond
Rank 1
Fred Baker
Scott Bond

Gärna också AvB - men det lär ju bli rätt svårt eftersom han lirar ju här snart redan...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement