|
Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Steve har fixat sin hytt nu :gsmile:
Imorrn fixar Steve lite skumpa... |
|
|
| mr_fisken |
| moet'n ligger redan på kylning, there aint not party like a alcoholic party:D |
|
|
| mr_fisken |
MONDAY BAR MAIN FLOOR
Dancing Palace, däck 7-8
22.30-00.00 : Ida Engberg
00.00-02.00 : Misstress Barbara
02.00-04.00 : Anne Savage
04.00-06.00 : Lady Dana
13.30-15:30 : Johan Lindquist
15:30-17:30 : Johnny Boy
PANORAMA FLOOR
Panorama Bar, däck 9
22.30-00.30 : Johan Lindquist
00.30-03.30 : Above & Beyond (Tony & Paavo B2B)
03.30-06.00 : Fergie
13.30-17.00 : DJ Anneli
NRK ROOM
Konferensavdelningen, däck 8
00.00-01.00 : Nick Harris
01.00-05.00 : Peace Division (Justin & Clive B2B)
05.00-06.00 : James B
SAILOR'S FLOOR
Sailor's Pub, däck 7
21.00-00.00, 06:00-??
Henrik Löwenhamn
Dana Bergqvist
Ronny Elvebakk
Andreas Hansson
POOL CHILL LOUNGE
Bastu & pool-avd, däck 2
12.00-16.00 : DJ Nosfea
Grymt med Dana på Main:D |
|
|
| ScuL |
| oj hoppas det finns tillräckligt plats för cykeldansen :D |
|
|
| Laszlo |
| OMG....600 pers som dansar cykeldansen till Dana...båtjävlen kommer definitivt att välta denna gång.... :nervous: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
oj hoppas det finns tillräckligt plats för cykeldansen :D |
Ja nu när hon spelar på det större golvet finns det ju än mer plats att dansa cykel ! :gsmile:
Dock så är inte cykeldansen nåt vidare känt eller utrspritt fenomen i Sverige :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Dock så är inte cykeldansen nåt vidare känt eller utrspritt fenomen i Sverige :) |
Vad är cykeldansen? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
Vad är cykeldansen? :) |
Holländarna dansar cykeldansen, som vi Svenskar har döpt den, till hård musik som tex. hardstyle i varierande stilar...
> Cykeldans < |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Dock så är inte cykeldansen nåt vidare känt eller utrspritt fenomen i Sverige :) |
vänta bara!!!!
haha :D |
|
|
| Laszlo |
| Scul är den nytillträde Svenska cykeldansambassadören... :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Scul är den nytillträde Svenska cykeldansambassadören... :) |
det får bli en folkidrott :D
muhaha..
nej men det finns en del grabbar på TC som säkerligen kommer att cykeldansa så ni blir förvånade :p |
|
|
| Hauken |
Hey
Har en extra polare som vill med så vi är totalt 9 nu, en extra hyttplats behövs OMGÅENDE!
Ring så snart som möjligt, åker från norrland så tåg etc som ska bokas.
Tel 076 8386242 vilken tid som helst på dygnet. |
|
|
|
|