|
Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Jag blundar för linan och säger att som vanligt kommer det blir en AS KUL kryssning !!!!
Musiken kommer va på topp, publiken kommer va på topp, jag kommer va på topp, förfesterna kommer va på topp !!!
Men okej jag kollar väl linan då.... mmmm... Kommer bli as kul !!!!!!
Visste de mesta men det är kul att se vilka DJ's de valde nu till tjejgolvet... riktigt kul "concept" att bara köra på med 100% tjejer på Panorama-golvet !
Den som inte åkt på en Monday Bar kryssning vet inte vad dom missar !!!
Snacka sen hur mycket ni vill om linan men ni kommer missa en helvetes jävla bra fest !!!
Jåfäjjv.... förstasidan :gsmile: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Positivt överaskad? :D
Sitter just nu o lyssnar på Danas sett från Q-Base, fan vad grym hon är :eek: |
Japp såklart, men jag hoppas bara att hon lirar mindre jumpstyle än på Q-Base för att det blev lite seg då ... men kan tänka mig att Anneli kommer att lira tungt också.. och Anne Savage brukar pumpa stenhård! |
|
|
| RebeL9 |
| lite skumt att de inte tog med Sveriges bästa kvinnliga DJ; Gen6 om man fixar ett kvinnligt tema :X |
|
|
| anuga |
| Någon som har bokat (där det finns space), eller kan tänka sig att vara med på en fler sängs rummare? |
|
|
| Amnezia |
hm va ju ingen lina som fick än att tappa hakan allt för många ggr...
även fast man vet kryssarna alltid blir bra oavsett lina så känns det inte värt pluringarna...:/
när ska vi få se Erick Morillo, Deep Dish lr Steve Lawler som ett av huvudnamnen:conf: |
|
|
| Hauken |
DANA!!
woohooo!! Kommer bli sjukt detta! Bara sett henne en gång, men det var inte nådigt vill jag lova!
Trist att dom ska ha henne på det lilla golvet men men :P
Om man har råd att åka denna gång var dock en annan femma :(. |
|
|
| anuga |
| Jag ska fan åka, men jag delar typ mer än gärna en hytt på ett par pers. |
|
|
| xPROXYx |
3 hytter bokade, dock måste jag säga att ja saknar Jace och Özze på linan!
men hur som helst ska ja åka o skaka rumpan=)
SÄLHYTT FOR LIFE! |
|
|
| mr_fisken |
Alla b och c hytter tycks vara slut:D
Men som vanligt betalar ju inte alla direkt så det finns säkert en del i början på november |
|
|
| Kvicket |
| Anuga, adda mig på msn... [email protected] så kan vi styra angående hytt... Har en plats över i en hytt med mig fisken o cham här på ta. |
|
|
| staz |
| quote: | Originally posted by ScuL
har bokat flyg :D |
SAS? va gick det på ? |
|
|
|
|