|
Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Treo |
| quote: | Originally posted by JayBee
HAHA din tok treo! tänkte precis samma sak, A&B är ju sköna.
|
Javisstja, du var ju där oxå :) Fan längesen man träffade på dig nånstans..
| quote: | Originally posted by Glorie
Finns ju en hel del bra från Finland oxå. |
Absolut, t.ex. Slusnik Luna hade vart skoj att höra.
Orkar inte quota men håller helt med om Cave oxå! tycker i vanliga fall att techno blir rätt långtråkigt men definitivt icke så med Cave. Hela tiden leker han o grejar och han gör det mycket bra! |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Dj P.A!
Fred Baker
|
x2 :eyespop: :eyespop: |
|
|
| reveal |
Här skrivs det som bara den :)
Trevligt med fler kryssningar, denna gången ska jag försöka att inte missa gruppfotot :p |
|
|
| Cham |
Nu kanske jag får chansen att dra på en kryss, skulle på den senaste men de prickade in de dagarna jag verkligen inte kan ta ledigt från jobbet :/ grr! Men nu ser det ljusare ut!
Får man önska fritt hoppas jag mn kan få se någon av dessa DJ:s :)
Above & Beyond
Marco V
James Zabiela
David Guetta
Erick Morillo
Axwell
Steve Angello
Sebastian Ingrosso
Ingen speciell ordning, vill se ge mig ;) |
|
|
| Hauken |
Hejar på ScuL för futurelounge ;)
dessa önskade jag;
Yoji Biomehanika
Yves De Reuyter
Bas And Ram
Dark By Design
James Zabiela
Marcel Woods
Hoppas på hårdare musik på nästa kryssning!
Fyyyyfan vad kul det kommer bli :D |
|
|
| reveal |
| Dumonde och Signum hade kanske varit bra... bra låtar iaf, men har ingen koll på deras set :) |
|
|
| Jeremy H |
| Carl Cox har väl aldrig spelat i Sverige tidigare? Eller har jag fel? :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Carl Cox har väl aldrig spelat i Sverige tidigare? Eller har jag fel? :) |
Jodå...två gånger, minst...men senast var typ 3-4 år sedan om jag inte har helt fel... |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Carl Cox har väl aldrig spelat i Sverige tidigare? Eller har jag fel? :) |
Han lirade pa Hultsfred i ar! |
|
|
| Treo |
| quote: | Originally posted by lonne
Han lirade pa Hultsfred i ar! |
Eh, är du säker på att du inte blandar med chris liebing nu ? om carl cox hade vart där så hade jag nog inte missat det tror jag.. :) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jodå...två gånger, minst...men senast var typ 3-4 år sedan om jag inte har helt fel... |
Woops! :) Vart spelade han då?
Vore inte dumt att få hit honom igen dock..
Annars vore det grymt kul med nån åt Sasha-Digweed-Holden-Zabiela-hållet oxå :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by lonne
Han lirade pa Hultsfred i ar! |
Han lirade på Roskilde, Liebing lirade på Hultsfred... |
|
|
|
|