return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Treo
quote:
Originally posted by JayBee
HAHA din tok treo! tänkte precis samma sak, A&B är ju sköna.


Javisstja, du var ju där oxå :) Fan längesen man träffade på dig nånstans..


quote:
Originally posted by Glorie
Finns ju en hel del bra från Finland oxå.


Absolut, t.ex. Slusnik Luna hade vart skoj att höra.


Orkar inte quota men håller helt med om Cave oxå! tycker i vanliga fall att techno blir rätt långtråkigt men definitivt icke så med Cave. Hela tiden leker han o grejar och han gör det mycket bra!
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Fred Baker

x2 :eyespop: :eyespop:
reveal
Här skrivs det som bara den :)

Trevligt med fler kryssningar, denna gången ska jag försöka att inte missa gruppfotot :p
Cham
Nu kanske jag får chansen att dra på en kryss, skulle på den senaste men de prickade in de dagarna jag verkligen inte kan ta ledigt från jobbet :/ grr! Men nu ser det ljusare ut!
Får man önska fritt hoppas jag mn kan få se någon av dessa DJ:s :)
Above & Beyond
Marco V
James Zabiela
David Guetta
Erick Morillo
Axwell
Steve Angello
Sebastian Ingrosso

Ingen speciell ordning, vill se ge mig ;)
Hauken
Hejar på ScuL för futurelounge ;)

dessa önskade jag;

Yoji Biomehanika
Yves De Reuyter
Bas And Ram
Dark By Design
James Zabiela
Marcel Woods

Hoppas på hårdare musik på nästa kryssning!

Fyyyyfan vad kul det kommer bli :D
reveal
Dumonde och Signum hade kanske varit bra... bra låtar iaf, men har ingen koll på deras set :)
Jeremy H
Carl Cox har väl aldrig spelat i Sverige tidigare? Eller har jag fel? :)
Laszlo
quote:
Originally posted by Jeremy H
Carl Cox har väl aldrig spelat i Sverige tidigare? Eller har jag fel? :)


Jodå...två gånger, minst...men senast var typ 3-4 år sedan om jag inte har helt fel...
lonne
quote:
Originally posted by Jeremy H
Carl Cox har väl aldrig spelat i Sverige tidigare? Eller har jag fel? :)


Han lirade pa Hultsfred i ar!
Treo
quote:
Originally posted by lonne
Han lirade pa Hultsfred i ar!


Eh, är du säker på att du inte blandar med chris liebing nu ? om carl cox hade vart där så hade jag nog inte missat det tror jag.. :)

Jeremy H
quote:
Originally posted by Laszlo
Jodå...två gånger, minst...men senast var typ 3-4 år sedan om jag inte har helt fel...

Woops! :) Vart spelade han då?
Vore inte dumt att få hit honom igen dock..
Annars vore det grymt kul med nån åt Sasha-Digweed-Holden-Zabiela-hållet oxå :)
Laszlo
quote:
Originally posted by lonne
Han lirade pa Hultsfred i ar!


Han lirade på Roskilde, Liebing lirade på Hultsfred...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement