|
Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| DxMxC |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Man kan ju alltid hoppas men är tveksam till det. Mailade mysteria och frågade, hoppas dom spelade in danas set iaf. |
mmkay.. *håller tummarna* |
|
|
| xPROXYx |
| I CANT FEEL MY LEGS! |
|
|
| Hauken |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
I CANT FEEL MY LEGS! |
Samma här =)
Toppkryss som vanligt!
Höll på att missa den dock pga 1 timmes försening med Fly Me på Östersunds flygplats. Klarade oss med 5 min marginal eller så :S
Ngt som inte verkar nämts än är Anne Savages spelning som aldrig riktigt blev av... först och främst gick hon ju aldrig på utan låg avdäckad i bakgrunden. Sen började hon lira lite, vilket lät helt ok i 10 min, sen började mixarna bli mer och mer offbeat och det lät helt enkelt förjävligt... tillslut stod hon bara och gunga och dem plockade bort henne.. vad fan är det?! Väldigt proffsigt av henne att supa ner sig eller vad hon nu gjort inför en spelning. less man blir.
Men.. då kom Dana på desto tidigare istället! Man grinade ju inte direkt över Anne när Dana dunkade igång Back In Time =). Helt sjukt sett, dansade hela... damn damn damn!! Hon kanske kunde snålat lite mer på "stormers" och inte bara peakeat hela tiden, det blev lite väl maxat, men det är smågnäll =). En snubbe i Globalhardstyle.com tshirt dök ju även upp under settet, visade sig vara ScuL, trevligt =), ngn större konversation blev det ju dock inte man var ju lite "upptagen" så att säga...!
A&B var helt ok, Johnny gjorde verkligen sitt dag2.
Bästa kryssen för mig hitills helt klart! |
|
|
| anuga |
| *mutter*mutter*mutter* (kastar repet runt trädgrenen och spänner snaran hårdare...) |
|
|
| Laszlo |
| smärtar att läsa inläggen dagarna efter :| Även om hårdstil och psykträns är allt annat än my cup of tea så verkar det som att jag missade en schyssft fest...fram tills i somras hade jag inte missat någon kryssning...känns som en del av mig dött när jag inte varit på kryssning på över ett halvår...hoppas det blir en vårkryssning, då är jag definitivt där! |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Laszlo
smärtar att läsa inläggen dagarna efter :| Även om hårdstil och psykträns är allt annat än my cup of tea så verkar det som att jag missade en schyssft fest...fram tills i somras hade jag inte missat någon kryssning...känns som en del av mig dött när jag inte varit på kryssning på över ett halvår...hoppas det blir en vårkryssning, då är jag definitivt där! |
I maj kommer Ferry Corsten och Agnelli&Nelson |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
I maj kommer Ferry Corsten och Agnelli&Nelson |
Enligt? :D |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Enligt? :D |
Enligt ferry själv, han o jag e rätt tajta ;)
Nämen mondaybar avslöjade det nu på luciakryssen:) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Enligt ferry själv, han o jag e rätt tajta ;)
Nämen mondaybar avslöjade det nu på luciakryssen:) |
Är 20 då oxå, så jävla perfekt :D:D |
|
|
| staz |
| kvittar ju typ, man kunde ju komma med som 18-19 denna kryss om man mailade mondaybar. en trend som inte lär försvinna så länge det finns platser kvar sista veckan iaf. |
|
|
| staz |
| kvittar ju typ, man kunde ju komma med som 18-19 denna kryss om man mailade mondaybar. en trend som inte lär försvinna så länge det finns platser kvar sista veckan iaf. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by DxMxC
AVB ägde.. ,men den som ägde hårdast måste ju varit Dj Anneli herregud vilken skön musik!, kändes som hon toppade och överträffade sig själv gång på gång! , vilket jävla ös det var!!
|
Är det inte helgerån att förkorta Above & Beyond till AVB? Det är väl en stor herre som lagt beslag på det? |
|
|
|
|