return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005 (pg. 11)
View this Thread in Original format
Hauken
Nu ska vi se...

Boomblaster - check
silvertejp - check
flytväst - check
pengar - check
biljetter - check
stjärngosse-outfit - check

Jodå, jag är redo.
jofawe
Okej.. checklistan

Boomblaster - check
Framme i sthlm - check
Sprit - Check
Icapåse med tandborste och lite kläder - check


sådär ja.. bara det att det är nån timma kvar nu.. blää..

Ses på båten vänner..
Glöm inte bort att man kan kolla hyttlistan på wap.tranceclubber.com via mobilen. Supersmart!

Glöm inte bort att vi ska ha TA meetup vid spelautomaterna på andra våningen av panorama runt 14-tiden på dag 2.. mkay?!
keddo
nice kryss oså, soft att peter hakade på också. Orkar inte skriva någon uppsats om hur det var, men ser fram imot nästa kryss :).
DxMxC
okej..

AVB ägde.. ,men den som ägde hårdast måste ju varit Dj Anneli herregud vilken skön musik!, kändes som hon toppade och överträffade sig själv gång på gång! , vilket jävla ös det var!!

Allt som allt en riktigt pangkryssning!
mr_fisken
één twee stampuh DOFF DOFF DOFF DOFF

finns inte mycket mer att säga än att Dana var smask
Alm_rs
Galet bra som vanligt.. O tjejerna körde riktigt bra, tufft att hänga med i det tempot :P Blev ju nästan lite tomt ibland på stora golvet när alla var och röjde till Dana, Anneli och gänget.

Fergie var väl enda stora besvikelsen.. Kan inte varit många som stannade och lyssnade en längre stund på hans set. Är det sånt han vanligtvis brukar lira eller, någon som vet?

Har slängt upp 105 bilder från kryssen på:
http://www.almers.nu/MB_Lucia_Cruise_2005/

ScuL
det var jävligt bra när Dana spelades. tror många har blivit impat .. :p äntligen hardstyle till Svenska folket :D
DxMxC
Fergie kändes felplacerad... , efter AoB dragit delerium (då man nästa grät för att det var så bra) så verkade ju knappt nån vara sugen på de "stuket" som Ferige verkade lira.. , då var det bara o glida upp till Dana o tokösa! =)

Fast igen som ja sa.. Anneli.. oj oj oj va impad jag är av henne.. , går lätt på fler grejer som hon är inblandad i!
staz
en riktig kanonkryss. haha keddo peter den gamle räven, tog bakvägen in på båten lr nåt, han slapp ju typ betala.
keddo
quote:
Originally posted by staz
haha keddo peter den gamle räven, tog bakvägen in på båten lr nåt, han slapp ju typ betala.


mm :) tur att han inte ramla av den eller nåt :p

Måste tillägga att misstress barbera var riktigt grym också.

DxMxC
vad tror vi om chanserna att nån artist/dj spelade in nått av sina set? /lät nån annan spela in? *vill höra igen!!*
mr_fisken
quote:
Originally posted by DxMxC
vad tror vi om chanserna att nån artist/dj spelade in nått av sina set? /lät nån annan spela in? *vill höra igen!!*

Man kan ju alltid hoppas men är tveksam till det. Mailade mysteria och frågade, hoppas dom spelade in danas set iaf.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Privacy Statement