return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005 (pg. 14)
View this Thread in Original format
jofawe
quote:
Originally posted by mr_fisken
Trevligt att hon överhuvudtaget nämmnde att hon förstörde setet på kryssen. Verkar ju som hon brydde sig måttligt. DIVA

haha, hon verkar ha haft fullt upp på helsingfors flygplats iallafall :P
zoric
Detta står i titlebaren på annesavage.com
Anne Savage :: Superstar DJ/Producer/Presenter :: Queen of The Clubs

:haha:
ScuL
8 filmer från DANA
[[ LINK REMOVED ]]

Jag o Dana :D
Laszlo
quote:
Originally posted by mr_fisken
Tror kvicket har lite sköna bilder på oss och du o dana o lite annat smått o gått:)

Trevligt att hon överhuvudtaget nämmnde att hon förstörde setet på kryssen. Verkar ju som hon brydde sig måttligt. DIVA

vilken jävla subba
jofawe
ALLA mina bilder ligger oredigerade på http://supa.mine.nu nu ..
logga in med trance / trance
Hauken
Som den wajnern jag är så var jag tvungen att gnälla lite om detta;

http://www.djviper.net/savageforums...opic.php?t=1375

Nu jävlar i mig ska det flameas tills hon ber om ursäkt.
SteveTranz4ever
100 nya pics finns nu att beskåda på http://www.liquidsunset.org
Tagna av LillaC

Vizay
att Savage söp bort sitt set var ju bara tragiskt.
Men jag reagerade på en sak som hon skrev i medelandet...
quote:
on Thursday where we set off on the legendary Monday Bar boat cruise from Stockholm, Sweden to Helsinki in Finland.

Börjar dom bli legendariska utanför sverige också? :)

Det var väl iofs första riktiga dedikerade edn-kryssningen som fanns...
Jeremy H
quote:
Originally posted by Vizay
att Savage söp bort sitt set var ju bara tragiskt.
Men jag reagerade på en sak som hon skrev i medelandet...

Börjar dom bli legendariska utanför sverige också? :)

Det var väl iofs första riktiga dedikerade edn-kryssningen som fanns...

Det måste väl vara pga artikeln DJ Mag gjorde/kommer att göra? :)
MondayBar
Inlägget på Anne Savage forum var jäkligt onödigt. Visst, Anne blev lite för full för att genomföra hela sitt set och hon har bett om ursäkt för det och vill komma tillbaka för ett makeup-gig.

Hon hade inte sovit på hela natten innan eftersom hon var så laddad inför kryssningen. Sedan, innan giget var det en annan engelsk stor dj som hetsade henne att dricka för mycket och då gick det som det gick.

Vi från Monday Bar tycker det var tråkigt att det blev som det blev, men vill absolut inte att folk skriver såna grejer på hennes forum. Glöm inte att det var hon som tog hit DJ Mag för att skriva artikeln som kommer i januarinumret. Vore trist om såna här otrevliga inlägg skulle sabba det.

Och ja.. kryssningarna är världsberömda vid det här laget. Anne är dessutom en stor radioprofil på BBC1. Om vi får henne att känna att det var förlåtet så kanske kryssningarna blir ännu mer omtalade.

Jag har naturligtvis inte rätt att kräva detta, men jag skulle uppskatta om personen som skrev inlägget kan ta bort det eller tona ner det något.

Mvh,
Staffan, Monday Bar

ScuL
Jag var iaf inte det. Verkar som man måste regga sig för att kunna kolla på tråden..
Hauken
Självklart tar jag bort inlägget.

Står fortfarande till 110% från det som jag skrev där, men vill absolut inte att det ska behöva skada MondayBar på något vis. Inte riktigt "värt det" om man säger så...

Onödigt? Verkligen inte. Gör man så mot sina fans för att sedan låtsas som det regnar ska man fan få höra det också.

Hoppas ni inte behövde betala henne för den där skiten bara.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Privacy Statement