|
Linnnnnnnn welkom op et TA forum =)
|
View this Thread in Original format
| John |
Goeiemorgen lin :), lekker geslapen? hier kan je je eerste post doen =) Welkom op et forum :) :)
nu ben ik eindelijk niet meer 'alleen' hiero w0000t :D
xxx en tot morge |
|
|
| Blik |
| ja ehh welkom, denk ik..... |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Blik
ja ehh welkom, denk ik..... |
je moet niet denken blik :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by John
je moet niet denken blik :D |
en jij moet geen kusjes uitdelen :D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by John
lol :D |
| quote: | Originally posted by John
lol :D |
DJ Lex no. 3 :rolleyes: |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Donna
wies no.2?:) |
Miss proximuss
en sterrukuh grap Kaptein |
|
|
| Lindsey |
Hey John!!
Dankjewel voor de welkomstthread :) Ik ben nu te laat, moet gaan werken, ik spreek je strax wel als ik terug ben!!!
doei!!! XXXX Lin |
|
|
| Henkie_henk |
Hey John.. sl3tje.. dit doen we niet vaker he..
beetje als n00bje.. threads opene ter verwelkoming van andre n00bjes..
en ja int eggie praat ik ook zo..
ik ga vandaag voor de 30 uur zonder slaap (woehoeJ) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Lindsey
Hey John!!
Dankjewel voor de welkomstthread :) Ik ben nu te laat, moet gaan werken, ik spreek je strax wel als ik terug ben!!!
doei!!! XXXX Lin |
woeiiii!
more girlies op ta :eek: woei woei
das pas fain!:p :p |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Hey John.. sl3tje.. dit doen we niet vaker he..
beetje als n00bje.. threads opene ter verwelkoming van andre n00bjes..
en ja int eggie praat ik ook zo..
ik ga vandaag voor de 30 uur zonder slaap (woehoeJ) |
nee hoor, speciaal geval
....n00bje....hmmja, ik zou maar es gaan slapen als ik jou was :D :D
ohw en sorry van die dubbelpost...:) |
|
|
|
|