return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
הרכב טראנס חדש Cyclic C נה לקרוא (pg. 10)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
נכון אני מתווכח על דברים ששווים ויכוח


לדעתך ובדרך כלל רק לדעתך זה שווה ויכוח

quote:
Originally posted by Shahar
וכשאתה טוחן תנושא הזה שגם ככה לא יצא מזה כלום זה מעצבן אחושרמוטה
אתה לא תשכנע פה אף אחד לקנות קבצים במקום להוריד

מכל זה אני מסכים איתך רק במילה אחת
"פה"
צודק...אבל להגיד שלא יצא מזה כלום? חכה חכה כמה חודשים....תאמין לי שיצאו כמה דברים

quote:
Originally posted by Shahar
ולא אתה ולא בעליי ליבלים לא יכולים לדעת מה יקרה עוד שנה

לפעמים אני שואל את עצמי אולי אני יתווכח עם הקיר שלידי...גם הוא לא יבין אותי אבל לפחות הוא לא יתעקש להתווכח סתם
מה אתה לא מבין בזה שלייבלים שכבר תקופה ארוכה רואים ירידות במכירות של תקליטים כבר מדברים בינם לבין עצמם על סגירת הבאסטה של התקליטים ומעבר לדיגיטלי? מה דווקא להתווכח? גם עכשיו אתה חייב להראות שאתה מבין ואני ילד בן 12?

quote:
Originally posted by Shahar
תראה כמה דברים קרו השנה בתחומים שיש בהם המון אנשים שמבינים והם לא ציפו להם

על מה אתה מדבר?


quote:
Originally posted by Shahar
אז טרדים כאלה מיותרים איך שלא תסתכל עליהם
יש להם רק מטרה אחת מצידך
להראות לאנשים שאתה קונה אמפי3
וזה ראש של ילד בן 12 מה אני יגיד לך


אווו אז בוא אני יבהיר שוב כי כנראה שאתה מתעקש לא להבין
לא אני פתחתי את הטרד הזה

זה ראש של ילד בן 12?
בוא אני יגיד לך מה זה ראש של ילד בן 12 אבל באמת

לקבוע שפותחים טרד אחד לתוכנית
ואז יבוא ילד בן 12 חסר הבנה ויפתח כל תוכנית טרד כי הוא בן 12 שחושב שהוא/האורחים שלו הם כוכבים שראויים לטרד משל עצמם

אהה ורק שתדע באותו נושא אם אני ירצה שכולם ידעו משהו אני ישתמש בשיטה שלך...יפתח טרד חדש כמובן...אני באמת שוקל לעשות את זה עכשיו כשאני חושב על זה

quote:
Originally posted by Shahar
אמרתי כבר שאני לא אוהב שאנשים עושים משהו יפה ומנפנפים בו
יהללוך זרים ולא פיך

ואני לא אוהב שאנשים עושים משהו לא יפה ומנפנפים בו
נשמע לי יותר גרוע אבל שיהיה...

quote:
Originally posted by Shahar
חבל שאתה משחק אותה הבנאדם הכי חכם ובוגר פה ודווקא אתה זה שאיכשהו כבר פעם שלישית השבוע מצליח לגרום לי לחשוב שאתה ילד קטן


אני מכיר מספיק אנשים שיגידו את אותו הדבר עליך...
Hydroid
quote:
Originally posted by YoraY
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

:))))




דבר אחד לאיתי ודבר אחר לאילן..


איתי - האיכות אחלה... גם ריפ מויניל וגם מ
CDR
נשמעים פצצה... במקרים נדירים אני מצליח לשמוע שהטראק הוקלט מגעיל
כך שאני וכנראה עוד 99% מהאנשים ממש לא אכפת להם מהעובדה הזאת...

ואילן..... יגאל... מה שלא יהיה..
משו אחד אתה ואיתי חייבים להבין... בלי
MP3
אף אחד פה לא היה בכלל חושב על טראנס
אף אחד לא היה מכיר פה שום יוצר-טייסטו ארמין פרי... זה הכל...
כולם היו שומעים פה רק פסיכודאלי
לקנות? - מה אתם לא מבינים שכאן זה לא כמו חו"ל... המוזיקה הזאת לא נמצאת בכל מסיבה ובהרבה חורים - גם לא מיבאים אותה לארץ ולעולם הביאו אותה...






אני מסכים איתכם שתקליטן שעושה כסף מהעבודה שלו ומנגן טראקים שיצאו בוינילים חייב לקנות...
אני מדבר על תקליטנים שזו העבודה שלהם. במועדונים איכותיים וכאלה..
לא תקליטנים בחממה שמנגנים שירים של לסגו...

ומה לעשות אין הרבה תקליטנים כאלה בארץ שמנגנים במקומות איכותיים מוזיקה איכותית - ואם יש אז הם קונים מקורי....


מה אתם מצפים עכשיו שתקליטנים צעירים מהחממה וכאלה ילכו יקנו ת
CDM
AS THE RUSH COMES?
מטופש... :\


אבל זה עצוב אם יש אנשים בעולם שמנגנים רק מוזיקה איכותית כמקצוע שעושים ממנו כסף והם משתמשים ב
MP3...

אני חושב שאם אנשים היו הגיוניים הם פשוט היו מגיעים למסקנה "אוקי אני רוצה להתחיל לתקלט" ואחרי שהם התמקצעו בתחום בעזרת
MP3
ויתחילו להשתמש ב
MP3
כמה שנקרא
TRY BEFORE YOU BUY..

אם זה מה שיקרא... לפחות בישראל תהיי מגמת עליה בקניית מקורי בקרב תקליטנים.....


מה אתה מדבר בכלל בתאכלס אחי תשמע קטע שעשו לו ריפ במועדון תראה איך הוא נשמע.....נתחיל מזה שרוב הריפים הם חרא אחד גדול ככה שאני לא יכול להבין איך אתה ואמר שזה נשמע לך טוב אנערף אולי לי ולך יש אוזן אחרת אבל תסמוך עליי זה נשמע זווווווווווווווווווווווווועה!

דרך אגב תקליטן מהחממה הוא בכלל לא תקליטן אבל לא משנה....
ועוד דבר אני כל הזמן ציינת שאני תומך בזה שיהיה אמ פי 3 לא תמוך בקטע של להוריד ולנגן מצדי תוריד תהנה בבית ואחרי זה תקנה שיהיה לך כסף....אלו גם המילים של ארמין אבל שזה מתחיל להפוך לעסק שחור זה כבר מגעיל!

ושחר תקשיב אני יודע שאתה מתעצבן כי אתה מנגן לא חוקי והכל....אבל אחי כן.! אפשר! לחזות מה יהיה! כי זה כבר קורה!

מאז שכל החרא הזה התחיל המכירות ירדו ברמות!
לייבלים פושטים רגל! לייבלים לא משלמים ליוצרים! לייבלים עצומים הורידו את רמת הפרומושן והעבודה שלהם בגלל כסף תיודע את זה???

לייבלים שהוציאו לך תקטעים שאתה כל כך אוהב

Chicane - Saltwater

וכל אלו שהיו להיטים פעם! אלו הלייבלים שאתה! הורס....

חבל שלא שמעת מה מייק (פוש) אמר.....הוא היה מעיף לך תראש עכשיו והוא גם בעל לייבל הוא יודע מה הוא מדבר.

אני יודע שזה נוח מהנקודה שלכם להגיד על הזין שלי תקליטים מה הוא מזיין תמוח כן זה נוח אבל ברגע שתבינו שזה באמת פוגע אנשים באמת פוגע זה כבר יהיה מאוחר מידי.

כל הזמן אתם אומרים הטראנס של פעם יותר טוב אתם יודעים למה??? כי קנו פעם! כי פם לייבל לא היה מחתים כל דבר הוא היה מחתים רק דברים ממש טובים שהוא היה יודע שהוא מוכר אבל היום לייבל בשביל להחזיק את עצמו חייב לשחרר ברצף רליסים כי הוא חייב כסף מידי והוא גם ככה מקבל סכומים קטנים בגלל זה הסף ירד! אני לא מבין איך אנשים יכולים להיות כל כך עיוורים תהרגו אותי פשוט לא מבין.
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לדעתך ובדרך כלל רק לדעתך זה שווה ויכוח


מכל זה אני מסכים איתך רק במילה אחת
"פה"
צודק...אבל להגיד שלא יצא מזה כלום? חכה חכה כמה חודשים....תאמין לי שיצאו כמה דברים


לפעמים אני שואל את עצמי אולי אני יתווכח עם הקיר שלידי...גם הוא לא יבין אותי אבל לפחות הוא לא יתעקש להתווכח סתם
מה אתה לא מבין בזה שלייבלים שכבר תקופה ארוכה רואים ירידות במכירות של תקליטים כבר מדברים בינם לבין עצמם על סגירת הבאסטה של התקליטים ומעבר לדיגיטלי? מה דווקא להתווכח? גם עכשיו אתה חייב להראות שאתה מבין ואני ילד בן 12?


על מה אתה מדבר?




אווו אז בוא אני יבהיר שוב כי כנראה שאתה מתעקש לא להבין
לא אני פתחתי את הטרד הזה

זה ראש של ילד בן 12?
בוא אני יגיד לך מה זה ראש של ילד בן 12 אבל באמת

לקבוע שפותחים טרד אחד לתוכנית
ואז יבוא ילד בן 12 חסר הבנה ויפתח כל תוכנית טרד כי הוא בן 12 שחושב שהוא/האורחים שלו הם כוכבים שראויים לטרד משל עצמם

אהה ורק שתדע באותו נושא אם אני ירצה שכולם ידעו משהו אני ישתמש בשיטה שלך...יפתח טרד חדש כמובן...אני באמת שוקל לעשות את זה עכשיו כשאני חושב על זה


ואני לא אוהב שאנשים עושים משהו לא יפה ומנפנפים בו
נשמע לי יותר גרוע אבל שיהיה...



אני מכיר מספיק אנשים שיגידו את אותו הדבר עליך...


לא כל דבר שווה ויכוח לדעתי
ראית שלא נכנסתי לטרד הזה כי ראיתי שהוא אפילו לא שווה תמאמץ שלי
ואם אתה כל כך מסכים שלא תשכנע פה אף אחד אז למה אתה ממשיך? תלך לשכנע אנשים בפורומים אחרים
ושוב זה שלייבלים רואים ירידות זה משהו אחד אבל זה לא אומר שבשנה הקרובה (עזוב שאתה דברת על עוד כמה שנים ולא על עוד שנה אחת)
בשנה הקרובה יכולים להיות הרבה שינויים בלי קשר לתחום המכירות יכולים להתפתח הרבה דברים כמו אתרים לקניית אמפי3 או אולי ייתפתח פורמט חדש שיפריע להם או אולי יחשבו על משהו שיעזור ללייבלים
אז למה לנסות לחזות מה יקרה עוד שנה?! שלא לדבר על זה שאתה בכלל באת וסיפרת לנו מה יקרה עוד כמה שנים
וזה לא משנה שלא אתה פתח תטרד
אתה מגיב בו וממשיך להגיב בו ולהתווכח בו זה לא משנה מי פתח אותו בכלל כי מי שפתח אותו לא נראה לי התכוון להגיע פה לחיזיון של כמה שנים קדימה
וזה שאני פותח טרד לתוכנית שלי זה משהו אחר מה קשור ראש של ילד בן 12? תגיד שאנלא מקשיב לחוקים אבל מה קשר ילד בן 12!?
שאני אומר ילד בן 12 זה שאני רואה מישהו בן 22 שכמו ילד קטן הולך וכל טרד מספר שהוא קונה מוזיקה חוקית
ותדע לך שלעשות משהו טוב ולנפנף בו זה יותר גרוע מלעשות משהו רע לנפנף בו ואני יגיד לך למה
כי אם עשית משהו טוב זה כי אתה מחפש צדק ולהיות חוקי במקרה שלך נכון?
אם אתה בנאדם כל כך הדוק ומנומס ואידיולוג שלא יפגע בפרנסה של היוצרים אז אתה גם מספיק צנוע כדי לעעשות את זה בשקט
coby
quote:
Originally posted by Hydroid


כל הזמן אתם אומרים הטראנס של פעם יותר טוב אתם יודעים למה??? כי קנו פעם! כי פם לייבל לא היה מחתים כל דבר הוא היה מחתים רק דברים ממש טובים שהוא היה יודע שהוא מוכר אבל היום לייבל בשביל להחזיק את עצמו חייב לשחרר ברצף רליסים כי הוא חייב כסף מידי והוא גם ככה מקבל סכומים קטנים בגלל זה הסף ירד! אני לא מבין איך אנשים יכולים להיות כל כך עיוורים תהרגו אותי פשוט לא מבין.



+++++++++1
bekol ram
quote:
Originally posted by Hydroid
מה אתה מדבר בכלל בתאכלס אחי תשמע קטע שעשו לו ריפ במועדון תראה איך הוא נשמע.....נתחיל מזה שרוב הריפים הם חרא אחד גדול ככה שאני לא יכול להבין איך אתה ואמר שזה נשמע לך טוב אנערף אולי לי ולך יש אוזן אחרת אבל תסמוך עליי זה נשמע זווווווווווווווווווווווווועה!

דרך אגב תקליטן מהחממה הוא בכלל לא תקליטן אבל לא משנה....
ועוד דבר אני כל הזמן ציינת שאני תומך בזה שיהיה אמ פי 3 לא תמוך בקטע של להוריד ולנגן מצדי תוריד תהנה בבית ואחרי זה תקנה שיהיה לך כסף....אלו גם המילים של ארמין אבל שזה מתחיל להפוך לעסק שחור זה כבר מגעיל!

ושחר תקשיב אני יודע שאתה מתעצבן כי אתה מנגן לא חוקי והכל....אבל אחי כן.! אפשר! לחזות מה יהיה! כי זה כבר קורה!

מאז שכל החרא הזה התחיל המכירות ירדו ברמות!
לייבלים פושטים רגל! לייבלים לא משלמים ליוצרים! לייבלים עצומים הורידו את רמת הפרומושן והעבודה שלהם בגלל כסף תיודע את זה???

לייבלים שהוציאו לך תקטעים שאתה כל כך אוהב

Chicane - Saltwater

וכל אלו שהיו להיטים פעם! אלו הלייבלים שאתה! הורס....

חבל שלא שמעת מה מייק (פוש) אמר.....הוא היה מעיף לך תראש עכשיו והוא גם בעל לייבל הוא יודע מה הוא מדבר.

אני יודע שזה נוח מהנקודה שלכם להגיד על הזין שלי תקליטים מה הוא מזיין תמוח כן זה נוח אבל ברגע שתבינו שזה באמת פוגע אנשים באמת פוגע זה כבר יהיה מאוחר מידי.

כל הזמן אתם אומרים הטראנס של פעם יותר טוב אתם יודעים למה??? כי קנו פעם! כי פם לייבל לא היה מחתים כל דבר הוא היה מחתים רק דברים ממש טובים שהוא היה יודע שהוא מוכר אבל היום לייבל בשביל להחזיק את עצמו חייב לשחרר ברצף רליסים כי הוא חייב כסף מידי והוא גם ככה מקבל סכומים קטנים בגלל זה הסף ירד! אני לא מבין איך אנשים יכולים להיות כל כך עיוורים תהרגו אותי פשוט לא מבין.


בכל מה שקשור לאיכות של מוסיקה מקבוצות שיחרור וריפים שונים
האיכות פוגעת ביצירה,
רק שקונים את אותו הקטע, והפורמט לא חשוב.. ועושים השוואה מבינים
תהבדל העצום!!
אבל בין זה לבין קניית ווינילים
יש מרחק לא קטן..
למה שיקנו ווינילים בישראל,לוויניל יש כלכך הרבה חסרונות
בינהם איכות סאונד ירודה, אורך חיים קצר
ומה עוד.. זה פשוט גדול, אם אתה מחזיק תקליטיה רצינית
ומתקלט במקומות שונים, אתה נסחב עם משקל רציני
שלא לדבר על הגודל של הקייסים
+ נזק לאיכות הסביבה, פלסטיק אחרי הכל


אני מבין את הגישה שלך ושל אילן
אבל אי אפשר להילחם בקירות
ביזבוז אנרגיה מיותר
מה גם שהשוק הישראלי של קניית ווינלים אף פעם
לא תמך בלייבלים ובסצינה
אולי בקטנה..

עידן המחשבים שינה את העולם
ודברים לא יחזרו להיות כמו שהם היו

אני אומר
אהבת אומנות של מישהו
תשקיע כסף, ככה אתה מקדם את אותו אומן
לייבלים, לקלאברים לא איכפת מהם
זה עסק אחרי הכל.
bekol ram
ודבר אחרון :D

איתי

לך תעשה מה שאתה עושה הכי טוב
אני כבר מת לשמוע את הטראקים החדשים שלך

ח.ח
על ההפקות
epsilon1
איך לעזאזל אתם מבדילים באיכות, אני קונה מלא טראקים בפורמט אמפי3, ניסיתי להשוות אותם עם איזה סידי ריפ והאיכות נשמעת אותו דבר בדיוק.
רק בוייניל ריפ יש הבדלים (כל מיני חריקות כאלה של המחט)
Shahar
quote:
Originally posted by epsilon1
איך לעזאזל אתם מבדילים באיכות, אני קונה מלא טראקים בפורמט אמפי3, ניסיתי להשוות אותם עם איזה סידי ריפ והאיכות נשמעת אותו דבר בדיוק.
רק בוייניל ריפ יש הבדלים (כל מיני חריקות כאלה של המחט)


מסכים איתך
גם אני בימים שלא היו כל כך אמפי3 באינטרנט
הייתי מעביר מוזיקה מדיסקים (קנויים) למחשב
ולא היה הבדל באיכות בכלל

עכשיו תראה שיגידו לך פה שבבית אתה לא תשים לב אבל אם תשמע במסיבה אתה תשים לב
אבל איך במסיבה שמים לב אם הסאונד גם ככה מסריח??
תכלס לדעתי זה סתם שטויות שאנשים אוהבים להגיד
חוץ מריפים שהאיכות שלהם גרוע והשיחרור נפסל, אין הבדל בין ריפ של קבוצה טובה לסידי
Dj Alex (ISR)
ת'אמת.. אני קונה טראקים מסיבה אחת ופשוטה..
לא ממש מעניין אותי האיכות של הטראק כי אני מתקלט דרך המחשב ואז זה עובר לרדיו והאיכות משתנה שם.. (אפילו שאני קונה תמיד 320)
הסיבה העיקרית שאני קונה טראקים היא שלפי דעתי מגיע ליוצר תגמול על העבודה שהוא עשה וההשקעה..
אני לא צריך להסביר לכם כמה צריך לקרוע תתחת בשביל 8 דקות מוסיקה..
אז לפי דעתי המינימום שאני יכול לעשות זה לרכוש את הטראק ולהגיד ליוצר תודה..

תאמת להגיד לכם.. אחרי שאני קונה טראק יש לי מבט שונה על הטראק..
אני מתחיל להעריך אותו יותר.. עושה הרגשה טובה על הלב.


מה זה לקנות טראק בשבילי?
לקנות טראק זה להגיד תודה. (אחלה מוטו).
YoraY
quote:
מצדי תוריד תהנה בבית ואחרי זה תקנה שיהיה לך כסף....אלו גם המילים של ארמין אבל שזה מתחיל להפוך לעסק שחור זה כבר מגעיל




מסכים...


זאת אומרת שביום שאני אגיד - אני רוצה לתקלט מוזיקה של ארמין ושל
Thomas Datt
סתם לדוגמא..
אני פאקינג אקנה אותה אין מצב שאני אצרוב פה טונות של דיסקים...

גם כשתכנס לי משכורת יפה לכיס אני אחסוך לפטיפונים פנאן ואקנה פה ושם.. סך הכל אני מת על תקליטים



quote:
מה אתה מדבר בכלל בתאכלס אחי תשמע קטע שעשו לו ריפ במועדון תראה איך הוא נשמע.....


רסמי? - אני לא יודע אם זאת הייתה טעות של ההגברה או באמת מתוצאה של השמעה של קטע שעשו לו ריפ וצרבו אותו (לא יודע באמת..) ... אבל בווקס במסיבה של אילטה באמת היה נשמע זוועה...

אבל במסיבות אחרות במועדונים אחרים..... האיכות אחלה... ותאמין לי ששם לא קונים מוזיקה...
סתכל מועדונים פלצניים ... מישו שם לב לאיכות לקויה?......
לא..





לפחות הגענו לפשרה - מי שעובד בזה, צריך לשלם על זה... כמו שהוא קונה מכשיר של פיוניר ככה הוא צריך לקנות תמוזיקה..
אם יהיה ככה העולם יראה יותר טוב...

bekol ram
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה זה לקנות טראק בשבילי?
לקנות טראק זה להגיד תודה. (אחלה מוטו).


+1
Shahar
quote:
Originally posted by Hydroid
ושחר תקשיב אני יודע שאתה מתעצבן כי אתה מנגן לא חוקי והכל....אבל אחי כן.! אפשר! לחזות מה יהיה! כי זה כבר קורה!


כמה דברים
למה שזה יעצבן אותי?! אני מרוויח כסף ממה שאני מנגן!? אני עושה את זה בתור עבודה?! לא..אני עושה את זה לכיף..
אם הייתי מנגן במועדון מוזיקה לא חוקית אז סבבה הייתי מבין אותך אם היית אומר שאני מגעיל

אבל מה שמעצבן אותי זה שמאז שהוא קנה את הדיסק הראשון שלו הוא כל הזמן מנפנף עם זה
אותך אני איכשהו מבין כי אתה יוצר ואתה נפגע מזה והעתיד שלך תלוי בזה והכל
אבל אתם לא תצליחו לשכנע את האוכלוסיה פה
היו מספיק טרדים בנושא
והנושא חרוש
אם זה היה הפעם הראשונה שהעלו אותו תאמין לי שלא הייתי פותח תפה ואפילו הייתי משתתף בדיון
אבל זה הפעם ה 92384902384903284930248329048320948 שמדברים על זה
זה מתחיל להמאס

ואתה יודע מה מצחיק פה?
אתה בא לשכנע אנשים בפורום שהמוד שלו מנהל קבוצת שיחרור
:haha: :haha: :haha:

ובוא תשמע עוד משהו
שמואל לדוגמא יודע שאני שומע חומר לא חוקי והוא יודע שאנשים בפורומים שהוא נמצא בהם לא קונים את החומר שהם שומעים
אז הוא מסתפק בזה שהם מורידים תחומר שלו ומביעים דעה
בשביל מה לו לבזבז אנרגיות כדי לשכנע אותם לקנות?
ועובדה שכשהשתחרר פייט אין לאב
הוא אמר לי להוריד ולשמוע
הוא ידע שאני לא יקנה אותו על אמפי3
אם אני כבר קנה אז רק את התקליט אבל אין לי פטיפון אז זה לא משנה כרגע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Privacy Statement