|
הרכב טראנס חדש Cyclic C נה לקרוא (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by bekol ram
טייסטו תקליטן סופהדרך
אפילו שיש מגמה של שנאה כלפיו
הוא היה וישאר גדול. |
איך תקליטן סופהדרך נותן הופעה גרועה כמו שהוא נתן בדיסנילנד?! (ואני מזכיר רק את זה כי מאז הפסקתי לשמוע סטים שלו) מזה הבריחות האלה? מזה המיקסוס הגרוע הזה? פתאום באמצע ווקאל הוא מוציא את הטראק ומכניס אחר..מזה?? זה דיג'יי על רמה? |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by omergunr
פייי איזה אספת הורים אחד המצחחחחחחחחחיקים
תנך מבחן 8
מדעים בוחן 32
חשבון בחנים 15,30
:@@@@@@@@@@@@@@@@
כמו שצריךך ;) |
אתה בדרך להיות מלך הפלאפל |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Shahar
איך תקליטן סופהדרך נותן הופעה גרועה כמו שהוא נתן בדיסנילנד?! (ואני מזכיר רק את זה כי מאז הפסקתי לשמוע סטים שלו) מזה הבריחות האלה? מזה המיקסוס הגרוע הזה? פתאום באמצע ווקאל הוא מוציא את הטראק ומכניס אחר..מזה?? זה דיג'יי על רמה?
|
אני יבדוק תעניין
סתם..
לא באמת איכפת לי..
שמעתי כמה סטים שלו, חולה על הסר'ג אוף סנרייז
בקשר לדיסנילנד אולי יש לו פחד גבהים, אנלא יודע
איפה שמעת את זה ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by bekol ram
אני יבדוק תעניין
סתם..
לא באמת איכפת לי..
שמעתי כמה סטים שלו, חולה על הסר'ג אוף סנרייז
בקשר לדיסנילנד אולי יש לו פחד גבהים, אנלא יודע
איפה שמעת את זה ? |
תוריד מהאינטרנט |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Shahar
תוריד מהאינטרנט
|
מותר ?
איך אתה יודע שלא לקחו איזה חארטה אחרת ושמו תשם שלו
כמו שעופר ניסים רשום בתור יוצר של חצי מהמוסיקה בעולם
קשה לי להאמין שתקליטן ברמה שלו פיקשש ברמות כאלה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by bekol ram
מותר ?
איך אתה יודע שלא לקחו איזה חארטה אחרת ושמו תשם שלו
כמו שעופר ניסים רשום בתור יוצר של חצי מהמוסיקה בעולם
קשה לי להאמין שתקליטן ברמה שלו פיקשש ברמות כאלה. |
ואיייי איך לא חשבתי על זה?
צודק..
לקחו סט של איזה דיג'יי חובבן
הקליטו סתם שדרן שיגיד
and now live on disneyland dj tiesto
ושמו אדיט של פוראבר טודיי שהסוכן של טייסטו מספר שם איזה תותח טייסטו ולמה הוא דיג'יי מספר אחד
(חבל ש2 דקות אחרי שהוא מסיים את הנאום הזה רואים איזה פשלות של דיגיי מתחיל טייסטו עושה)
אולי זה בכלל טריק שארמין עשה כדי שטייסטו יעוף ממקום ראשון?
לאלאלא
אני חושב שגם אם ארמין היה מתאמץ הוא לא היה מצליח לעשות סט כל כך גרוע |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| wח7 כפ7ע ע&**ך |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Shahar
ואיייי איך לא חשבתי על זה?
צודק..
לקחו סט של איזה דיג'יי חובבן
הקליטו סתם שדרן שיגיד
and now live on disneyland dj tiesto
ושמו אדיט של פוראבר טודיי שהסוכן של טייסטו מספר שם איזה תותח טייסטו ולמה הוא דיג'יי מספר אחד
(חבל ש2 דקות אחרי שהוא מסיים את הנאום הזה רואים איזה פשלות של דיגיי מתחיל טייסטו עושה)
אולי זה בכלל טריק שארמין עשה כדי שטייסטו יעוף ממקום ראשון?
לאלאלא
אני חושב שגם אם ארמין היה מתאמץ הוא לא היה מצליח לעשות סט כל כך גרוע
|
ארמין הזה
תמיד ידעתי שהוא נוכל:D
אין לי תשובה..
גם בתור יוצר הערך של טייסטו מפוקפק
אומרים שהוא משתמש בטכנאי אולפן
ואין לו מושג בשיט בעריכה
בקיצור לא ממש מפיק..
אבל דבר אחד לא יקחו ממנו
יחסי ציבור,
למרות כל החרטות, הבנאדם כוכב
ופתח את האולימפיאדה בסט
מה יותר מזה ? |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
wח7 כפ7y y&**ך
|
לא מסכים איתך..
אתה מדבר שטויות,
למה שטייסטו יעשה את זה ? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by bekol ram
לא מסכים איתך..
אתה מדבר שטויות,
למה שטייסטו יעשה את זה ? |
X7N*ן כפ7y y&*!
Xנ* פXק3ה Xתה &X 7!Xה?
ט*X0ט! הXפ0 |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
X7N*ן כפ7y y&*!
Xנ* פXק3ה Xתה &X 7!Xה?
ט*X0ט! הXפ0
|
שמע,
אני לא יודע מי אמר לך את זה
אבל זה לא קשור בשיט..
טייסטו לא מוכן להגיב על זה.
לך תראה משחק מכור
חבל"ז
:D |
|
|
|
|