|
הרכב טראנס חדש Cyclic C נה לקרוא
|
View this Thread in Original format
| mamluka |
שלום לכולם זאת הפעם הראשונה שאני כותב בפורום הזה
ויש לי סיבה רצינית לכתוב
אני חבר בהרכב טראנס חדש שנקרא CYCLIC C
אני וחברי הדי גי נפגשנו בצבא, אני חובב קלאב טראנס ישן כבר מ 2001 אני מעודכן בסצנה
נפגשנו ודברנו למה בארץ במועדונים לא מנגנים קלאב כמו שמנגנים בכל ארופה
אני הבעתי את התסכול שיש לי מהמצב שרק בבית בווינאמפ אני יכול לשמוע קלאב
או שטייסטו או ארמין או פארי מגיעים לארץ שקורא רק פעם בשנה!
אז חבר שלי הדי גיי אמר לי "למה שלא תיתן לי שירים לנגן תכין פלייליסט ואני אנגן"
מפה לשם החלטנו להקים פרוייקט ולנגן ביחד
עכשיו אנחנו כבר פועלים חודשיים
עשינו הרבה עבודה
אני מבקש מאנשים שאוהבים את הסצנה
לתת תגובות פה
האתר שלנו הוא
cyclic-c.minervaonline.biz
שם יש את כל המידע יש אפילו סאט להורדה כדי לראות מה אנחנו עושים
נה להוריד
אנחנו עכשיו בחיפוש איפה להופיע, כל רעיון או אפשרות תתקבל בברכה
אנחנו פועלים בשביל הכיף ןלא בשביל מסחור
אנחנו ננגן מה שטוב ולא מה שכול הישראלים אוהבים
אם יש פה אנשים שמעוניינים לעזור, כל דבר יתקבל
החל מהמלצות מה לנגן, פירסום ויחצון
מה להגיב בבקשה הרבה עבודה הושקעה בהרכב הזה
יש לנו אפילו דמו די סי לתת למועדונים עם עטיפה והכל
הקיצור הגיבו גם על הסאט
תודה דוד מ |
|
|
| omergunr |
ואי יפה מאוד! המון בהצלחה!!
הסט בהורדה ;) |
|
|
| Sm0keMachine |
מוריד את הסט שלכם..
יש לך טראקליסט? שלח פה |
|
|
| omergunr |
רשום שם :cool:
Deepsky Feat. Jes Brieden - Ghost (Filo & Peri Remix)
Ferry Corsten & Shelley Harland - Holding On (Ferry Corstens Flashover Mix)
Above & Beyond with Andy Moor - Air for Life (Airwave Remix)
System F - Exhale
Whirpool - Under The Sun (Solar Stone Remix)
Ferry corsten - Fire (Flashover Remix)
Gabriel and Dresden Feat. Molly - Tracking Treasure Down
Armin Van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Dub Mix )
Paul Van Dyk ft Wayne Jackson - The Other Side (Martin Roth Mix)
Solid Globe - Sahara
Lost Witness Feat Tiff Lacey - Home (Mike Shiver Catching Sun Remix)
Estuera vs Re:Locate - Palma Salone |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
רעיון טוב.. מוכן לעזור בכיף..
בהצלחה..
קצת מציק לי האנריליסים. |
|
|
| m0sh |
לא הבנתי אתם פשוט
DJS?
לא עושים מוזיקה משלכם אפילו? |
|
|
| YoraY |
| quote: | | למה בארץ במועדונים לא מנגנים קלאב כמו שמנגנים בכל ארופה |
אני מאחל לכם את כל ההצלחה בעולם ואני מקווה שהתשובה למצוטט למעלה היא לא
רחבה ריקה
לדעתי צריך לעשות יותר ממה שאתם עושים
שוב בהצלחה.. האתר יפייפה |
|
|
| mamluka |
קודם כל אני רוצה להגיד תודה על כל התשובות
אנחנו די גייס רק מנגנים, עדייו אין לנו את הכלים ליצור מוזיקה משלנו
אנחנו רוצים לנגן ואז נראה כבר
חברים יש פה אנשים שיכולים לעזור ביחצנות אולי לפנות לאנשים שאתם מכירים
שיתנו לנו לנגן איפשהו וגם אתם וגם אנחנו נהנה
אנחנו מאוד שאפתנים כי תחלאס די כבר עם ההאוס!!!! |
|
|
| omergunr |
אני יכול לסדר לכם..
אבל במיסבות נוער עם אתם רוצים :eek: |
|
|
| mamluka |
| quote: | Originally posted by YoraY
אני מאחל לכם את כל ההצלחה בעולם ואני מקווה שהתשובה למצוטט למעלה היא לא
רחבה ריקה
לדעתי צריך לעשות יותר ממה שאתם עושים
שוב בהצלחה.. האתר יפייפה |
מה עוד צריך
זה למה אני רושם פה בכלל
אני הולך להוסיף את כל מי שפה לרשימה של ה אי סי קיו אז לאשר בבקשה
תודה מראש |
|
|
| yaman |
שיהיה המון בהצלחה
מקווה שתעשו חיילל |
|
|
| OREN |
| שיהיה בהצלחה ברוכים הבאים לפורום |
|
|
|
|